• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

12.000 lÄter helt galet.

Det finns duktigt folk pÄ forumet som kan hjÀlpa dig, Àven andra urmakare som inte Àr AD bör kunna utföra jobbet betydligt billigare. Om du inte promt kÀnner att du mÄste gÄ till en AD
Har hittat tvÄ tavlor till SuperOcean pÄ Chrono. Dock Àr min en a17360 och dessa tavlor Àr till tidigare modeller. Vet ej om det passar min klocka.

Gött i skuggan idag.
I5BVj2G.jpg

Daybeaters Àr ju bara sÄ bÀst, bara köpa nÄtt i present, sen Àr hon fast :) tösa pÄ 11 bast börjar bli sugen, colt 36 sa jag te frun hon tyckte jag var tokig ;) sÄ skadad Àr man!
Det Àr klart man ska ha breitling nÀr man Àr elva bast. Borde vara sjÀlvklart för varje förÀlder som har rÄd och Àlskar sitt barn. Eller? ;)

Enligt instruktioner frÄn handlaren i Italien skulle klockan skickas nÀsta vecka. Till min förvÄning dök den upp idag och jag Àr överlycklig.
Det diskuterades fram och tillbaka privat och Àven lite input frÄn kamrater hör inne gÀllande priset för klockan, men landa i att köpa den Àndock. Kan bara sÀga sÄhÀr. Det var vÀldigt, vÀldigt lÀnge sedan jag blivit sÄhÀr exalterad över att Àga nÄgot nytt. Den Àr i perfekt skick och mötte alla förvÀntningar. Enstaka hairlines, inget mer Àn det att anmÀrka pÄ. Det kÀnns som att en dröm gÄtt i uppfyllelse. Förvisso lÄter det överdrivet men detta har varit en drömklocka och Àr sÄ jÀkla nöjd. Va inne en svÀng pÄ Nymans ur och Àven personalen dÀr tyckte den va slÄende vacker och i riktigt bra skick. Som första klockköp kÀnner jag mig nöjd och det var vÀrt att spendera dem extra tusenlapparna pÄ den. Nu Àr jag fast i trÀsket med klockor. NÄgot som jag aldrig trodde skulle hÀnda.

TyvÀrr tycker jag inte bilderna ger en rÀttvis bild av hur den ser ut, och har inte hunnit ta bÀttre Àn dem som bifogas. NÀr det Àr finare vÀder kommer bÀttre bilder.
Mycket fin! Vad sa du att du gav för den, 32k? Är det dammodellen eller herrmodellen pĂ„ 43mm?

NÄgon mer Àn jag som fÄtt ett sÄnt hÀr warranty card?
Enligt sÀljaren har Breitling börjat med dessa till vissa modeller?
superocean1 m.jpg
superocean2.jpg

Tack.
Googlade men hittade ingen bild pÄ det sÄ visste inte hur det skulle se ut...
NÄgon som hört om det skall ersÀtta bÄde COSC certifikatet pÄ papper och det större "elektroniska garantikortet"?

Tillbaka
Topp