• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fergi

Rolex
2-Faktor
20210202_151917.jpg
20210202_152024.jpg
20210202_152208.jpg
20210202_152813.jpg
DÄ hoppas vi att den Àr kvar för att stanna, lÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀnge! :breitling:
Dessa fantastiska tavlor, helt sjuka!
Stort grattis till en fullkomligt grym bratte :)
 

Boozer_87

Panerai
vad kul att den landat i ett bra hem!

njut av den!
Tackar! Det ska jag försöka med, Ă€r vĂ€l som sagt inte en "beater" och pĂ„ jobbet fĂ„r den nog stanna hemma ifrĂ„n dĂ„ det ibland Ă€r lite för tuff miljö 😁 men ska ta hand om den 😁 till och med tuffare Ă€n hemma tro det eller ej ( frugan ) haha!
 

Boozer_87

Panerai
Men lite har du ju mognat @Maxer du fick ju ett erbjudande som var tvĂ€rtom hĂ€romdagen 😉 iofs det tacka du ju nej till sĂ„ det pĂ„stĂ„endet tar jag tillbaka, hehe!
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Men lite har du ju mognat @Maxer du fick ju ett erbjudande som var tvĂ€rtom hĂ€romdagen 😉 iofs det tacka du ju nej till sĂ„ det pĂ„stĂ„endet tar jag tillbaka, hehe!
Haha jovars. Efter att ha testat ett helt gÀng modeller sÄ landar man vÀl i vad man verkligen gillar.

Även om man ibland rĂ„kar spontanköpa nĂ„got obskyrt
 

Boozer_87

Panerai
föröskt att köpa min gamla gula ifrÄn maxer eller? haha
Saker Ă€ndras ju med tiden och sĂ„ sĂ„klart men har alltid haft nĂ„tt agg riktat mot Tricolori, kan inte svara varför, om det Ă€r för att det alltid vart en sĂ„ dĂ„lig affĂ€r och typ helt osĂ€ljbart ( modernare ) eller om det Ă€r dynamiken i tavlan som jag tycker "förstörs" eller bĂ„de och, det gör mig ganska sĂ€ker pĂ„ att det mest största sannolikhet inte kommer ligga en Italienare hemma hos mig nĂ„gonsin đŸ€Ł
 

Rulle

Audemars
Saker Ă€ndras ju med tiden och sĂ„ sĂ„klart men har alltid haft nĂ„tt agg riktat mot Tricolori, kan inte svara varför, om det Ă€r för att det alltid vart en sĂ„ dĂ„lig affĂ€r och typ helt osĂ€ljbart ( modernare ) eller om det Ă€r dynamiken i tavlan som jag tycker "förstörs" eller bĂ„de och, det gör mig ganska sĂ€ker pĂ„ att det mest största sannolikhet inte kommer ligga en Italienare hemma hos mig nĂ„gonsin đŸ€Ł
den dÀra moderna 44mm chronomaten i frecce utförande var nog svÄr sÄld men dom Àldre frecce modellerna har hÄllit vÀrdet bra
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
den dÀra moderna 44mm chronomaten i frecce utförande var nog svÄr sÄld men dom Àldre frecce modellerna har hÄllit vÀrdet bra
Startrek-bezeln Àr vÀl bland de fulaste i klockhistorian. Sen tror jag mÄnga backar för 44mm + nÀra 2cm tjock ocksÄ, i stÄl blir de rÀtt topptunga. Jag minns min flying fish, den var inte optimal. Jag gillar mÄnga 44mm. Men inte chronomat b01.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Saker Ă€ndras ju med tiden och sĂ„ sĂ„klart men har alltid haft nĂ„tt agg riktat mot Tricolori, kan inte svara varför, om det Ă€r för att det alltid vart en sĂ„ dĂ„lig affĂ€r och typ helt osĂ€ljbart ( modernare ) eller om det Ă€r dynamiken i tavlan som jag tycker "förstörs" eller bĂ„de och, det gör mig ganska sĂ€ker pĂ„ att det mest största sannolikhet inte kommer ligga en Italienare hemma hos mig nĂ„gonsin đŸ€Ł
Tycker bÄde den gula ufo-frecce och longitude med gul tavla Àr helt grymma. Subdialsen poppar rejÀlt. Lite uppfriskande med en klocka med gul tavla som inte Àr för stor.

Uppskattar bÄde det borstade och mattsvarta hos Blackbird men skönt att vÀxla till ett piggt alternativ emellanÄt
 

Boozer_87

Panerai
Tycker bÄde den gula ufo-frecce och longitude med gul tavla Àr helt grymma. Subdialsen poppar rejÀlt. Lite uppfriskande med en klocka med gul tavla som inte Àr för stor.

Uppskattar bÄde det borstade och mattsvarta hos Blackbird men skönt att vÀxla till ett piggt alternativ emellanÄt
Det Ă€r fantastiskt att man tycker olika, annars hade ju brattar ocksĂ„ sett ut som varenda sportsub 😁 typ ingen skillnad 😉 i den trĂ„den tycker dem nog samma fast Ă„t motsatt hĂ„ll förstĂ„s đŸ€Ł
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Det Ă€r fantastiskt att man tycker olika, annars hade ju brattar ocksĂ„ sett ut som varenda sportsub 😁 typ ingen skillnad 😉 i den trĂ„den tycker dem nog samma fast Ă„t motsatt hĂ„ll förstĂ„s đŸ€Ł
Haha exakt. Det som Àr charmen med Breilting, det spretar hej villt bland modellerna.
 
Topp