• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Undrar hur det nya integrerade meshgummit passar till en Heritage B20 42 mm, riktigt sugen pĂ„ att testa 🙂 Borde funka vĂ€l?

Kör Pelicase med klockinsats, bra plats för varje klocka och klarar ett krig eller tvĂ„. Finns i olika storlekar. Men inget för dem som vill ha klocklĂ„dan i bokhyllan precis 😅
Det gör inget. Jag har inte klockorna framme ÀndÄ. FÄr kika pÄ det. Det enda jag vill Àr att fÄ plats med allt sÄ de inte skaver.

Chronomat i Àkta midsommarvÀder.
IMG_9486.jpeg

Ser bra ut. Hur mÄnga fÄr plats? Behöver minst 10.
Det finns mÄnga klocklÄdor, med eller utan fönster, som rymmer 10-12 klockor. Och som med lite tur ryms i kassaskÄpet. I min för 10 klockor har jag en SuperChronomat pÄ 44 mm som antingen fÄr sitta lÀngst till höger eller bredvid en mindre klocka.

Det finns mÄnga klocklÄdor, med eller utan fönster, som rymmer 10-12 klockor. Och som med lite tur ryms i kassaskÄpet. I min för 10 klockor har jag en SuperChronomat pÄ 44 mm som antingen fÄr sitta lÀngst till höger eller bredvid en mindre klocka.
Jojo det vet jag. Men de flesta fixar typ max 42mm bredvid varandra. Inte 45/46mm.

Tillbaka
Topp