• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Tror faktiskt att den gÄr att bestÀlla med borstad lÀnk.

En Audi A6:a Àr pÄ vÀg:)


Den finns vÀl inte i Breitlings sortiment pÄ hemsidan? Jag har dÄ aldrig sett den varianten men det Àr sÀkert möjligt.

Jag funderar pÄ A6 ocksÄ, eller Bmw 520 :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
DÄ va det dags att bidra i denna trÄd:)
Min första Breitling landade nu i veckan.

Grattis till den och va kul att du nu slagit till pÄ vÄrt ÀlsklingsmÀrke samt plötsligt öst pÄ med inlÀgg +500%
sedan du gick med vid forumstarten! DÄ kanske vi kan se fram mot stor aktivitet framöver;)
 

svesam

Rolex
DÄ va det dags att bidra i denna trÄd:)
Min första Breitling landade nu i veckan.
image.jpg
image.jpg



UtmÀrkt val :)

Min hÀlsar varmt vÀlkommen in i vÀrmen

image.jpg


/Daniel
 

svesam

Rolex
Den finns vÀl inte i Breitlings sortiment pÄ hemsidan? Jag har dÄ aldrig sett den varianten men det Àr sÀkert möjligt.

Jag funderar pÄ A6 ocksÄ, eller Bmw 520 :)

GÄr att bestÀlla med Pro III lÀnk och den Àr vÀl borstad, eller?!

Valet av bil Àr ett lÀtt val mellan de tvÄ.
BMW, all day every day :D
 

Marcus_R

Breitling
DÄ var det dags för mig att joina klubben :)

Har lĂ€nge kikat pĂ„ en Breitling Cosmonaute hos Beso Ur. Gick förbi pĂ„ vinst och förlust idag, trodde inte den var kvar. Men det var den! SĂ„ blev lite spontant inköp, som kĂ€nns helrĂ€tt! Äntligen har jag en alldeles egen Breitling :)

klocka.JPG
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
DÄ var det dags för mig att joina klubben :)

Har lĂ€nge kikat pĂ„ en Breitling Cosmonaute hos Beso Ur. Gick förbi pĂ„ vinst och förlust idag, trodde inte den var kvar. Men det var den! SĂ„ blev lite spontant inköp, som kĂ€nns helrĂ€tt! Äntligen har jag en alldeles egen Breitling :)

klocka.JPG


Vad Àr det för Ärsmodell?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
DÄ var det dags för mig att joina klubben :)

Har lĂ€nge kikat pĂ„ en Breitling Cosmonaute hos Beso Ur. Gick förbi pĂ„ vinst och förlust idag, trodde inte den var kvar. Men det var den! SĂ„ blev lite spontant inköp, som kĂ€nns helrĂ€tt! Äntligen har jag en alldeles egen

SÄ helt rÀtt. Stort Grattis!!!!!!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack! KÀnns fortfarande lite overkligt dÄ det gick rÀtt snabbt, Àven om jag sneglat pÄ den lÀnge. Men sitter sÄ rÀtt pÄ handleden. Snacka om bra start pÄ helgen :)
Föresten, var ligger Beso Ur och vad tog han för den? Var det prutlÀge eller mÀrkte han hur ivrig du var nÀr du kastade dig över den?
 
Topp