Jojjemannen
Basic
HelstÄl idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg fÀrg!
![]()
Helt enig. Rekommenderar ocksÄ att kolla in metallÀnken som finns pÄ Ali för ca 200:-. Det blir en helt annan klocka med den pÄ. Har inte weblÀnken kvar men @roosterman har jÀrnkollTack detsamma! Denna klocka ser verkligen bÀttre ut med denna typ av gummiband jÀmfört med original band. à ngrar nu bara att jag inte köpte ett sÄdant band tidigare.
VÀlkommen in i G-shockgemenskapenFörsta gshocken! Kan tÀnka mig att den helgrÄa gummistilen inte Àr för alla men jag tycker om den!
![]()
@StorbondenHelt enig. Rekommenderar ocksÄ att kolla in metallÀnken som finns pÄ Ali för ca 200:-. Det blir en helt annan klocka med den pÄ. Har inte weblÀnken kvar men @roosterman har jÀrnkoll![]()
bra frÄga, jag tror det Àr modeller som kommer lite spontant bara. dom senaste i bÄda serierna kom 2023 enligt shockbase, sÄ kanske ligger nÄt i det ÀndÄ.Hur Àr det med DW-5700 och DW-6600, Àr bÄda modeller utgÄngna? Dyker upp lite nÀr jag googlar men verkar mest vara gamla annonser som ligger kvar.
Nu blev jag ocksÄ sugen pÄ att köra GW-6900 ikvÀll!Ingen fÀrg hÀr i princip, men vÀldigt bra ÀndÄ
![]()
Var det nÄn hÀr i trÄden som knep GA1100an pÄ Blocket just?![]()
Ăger ingen 6900 men bidrar Ă€ndĂ„ med en kvĂ€lls fĂ€rsk bild pĂ„ min groda.
Men apropĂ„ DW6900 , finns det nĂ„gon som vet varför inte G-shocks Frogman serie blev âissuedâ till USA:s militĂ€r istĂ€llet för 6600/6900? Dom borde vĂ€l klara minst lika mkt stryk om inte mer plus att dom Ă€r âriktigaâ dykklockor?
![]()
Bara att gratuleraGissar du menar denna? Bor ju 20min ifrÄn sÄ kÀndes sjÀlvklart köp. Bytt batteri, kalibrerat visarna och nu tvÀtt![]()
![]()
![]()
Köpte Àven Coros![]()
SÄ kan det mycket vÀl vara.Jag vet inte, men killgissar pÄ att det Àr en kostnadsfrÄga eller kanske en funktionalitetsfrÄga...tÀnker dÄ pÄ den större ljusknappen i mitten.
Grym Frogman hursom![]()
Bara att gratuleraMessade att jag ville ha den , men dÄ var det redan en viss person som knipit den
![]()