Ja, och som vanligt Ă€r det bĂ€ttre IRL som kidsen sĂ€ger. Tavlan Ă€r skitfin, gĂ„r frĂ„n ljusgrĂ„ till att se svart ut i vissa ljus. Ăr det samma tavla som pĂ„ din kanske?VĂ€ldigt distinkt 3D pĂ„ tavlan. Gillar de röda detaljerna skarpt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, och som vanligt Ă€r det bĂ€ttre IRL som kidsen sĂ€ger. Tavlan Ă€r skitfin, gĂ„r frĂ„n ljusgrĂ„ till att se svart ut i vissa ljus. Ăr det samma tavla som pĂ„ din kanske?VĂ€ldigt distinkt 3D pĂ„ tavlan. Gillar de röda detaljerna skarpt.
Ja, och som vanligt Ă€r det bĂ€ttre IRL som kidsen sĂ€ger. Tavlan Ă€r skitfin, gĂ„r frĂ„n ljusgrĂ„ till att se svart ut i vissa ljus. Ăr det samma tavla som pĂ„ din kanske?
- Tack, sjĂ€lvklart Ă€r det trevligast om nĂ„gon hĂ€r vill överta klockorna. KĂ€nns bra att sĂ€lja till ârĂ€ttâ pris hĂ€r nĂ€r det gĂ„r till nĂ„gon som man vet uppskattar det.Vi har inte haft nöjet att göra affĂ€rer (Ă€n) men jag mĂ„ste Ă€ndĂ„ pĂ„tala att det Ă€r otroligt trevligt och snyggt av dig att lĂ€gga ut dina objekt hĂ€r i trĂ„den innan de Ă„ker upp pĂ„ köp och sĂ€lj.
Kanske inte Àr samma, jag ser inget brunt i min.Jag Àr inte hundra men jag tycker mig inte se speciellt mkt grÄtt utan det drar mer Ät brungrÄtt.
Det Àr det som Àr kruxet med G-shock, man vill gÀrna ha mer Àn enAttans att det ska finnas sÄ mÄnga trevliga G-Shocks att vÀlja mellan . Synd att man inte har en oÀndlig budget bara .
Hade gott som bestĂ€mt mig för nya Frogman men av nĂ„gon anledning har jag fĂ„tt upp ögonen för en MTG-B1000DCM-1AER frĂ„gan Ă€r dock om den Ă€r âför mycketâ? Gillar att detaljerna Ă€r guldfĂ€rgade dĂ„ jag bĂ€r pĂ„ en del guld accessoarer och tror klockan bör matcha ganska okej.
Attans att det ska finnas sÄ mÄnga trevliga G-Shocks att vÀlja mellan . Synd att man inte har en oÀndlig budget bara .
Hade gott som bestĂ€mt mig för nya Frogman men av nĂ„gon anledning har jag fĂ„tt upp ögonen för en MTG-B1000DCM-1AER frĂ„gan Ă€r dock om den Ă€r âför mycketâ? Gillar att detaljerna Ă€r guldfĂ€rgade dĂ„ jag bĂ€r pĂ„ en del guld accessoarer och tror klockan bör matcha ganska okej.
Det kan aldrig bli för mycketAttans att det ska finnas sÄ mÄnga trevliga G-Shocks att vÀlja mellan . Synd att man inte har en oÀndlig budget bara .
Det Àr det som Àr kruxet med G-shock, man vill gÀrna ha mer Àn en
Jag tycker inte att den Àr för mycket. Nu har jag inga erfarenheter av MT-G men bÄde squaren och den dÀr i camo Àr jÀkligt snygga tycker jag. Sen Àr denna version limiterad vilket kan göra den svÄr att fÄ tag i vid ett senare tillfÀlle till skillnad frÄn den nya Frogman som du kommer kunna fÄ tag i under mÄnga Är framöver.
Om du gillar den Àr det ju den avgörande faktorn för köp. Tycker inte alls att den Àr för guldig eller too much.
Det kan aldrig bli för mycket
KvÀllsutsikten
Finns risk att det kan stÄ nÄn bisonoxe o glo pÄ en nÀr man öppnar dörren
Jajjemen. Det mörkblĂ„ lĂ„ngt bort Ă€r VĂ€ttern Imorrn fĂ„r det bli bisonsafariĂr du pĂ„ vĂ€stra sidan om VĂ€ttern?
Jag har en 9400 rangeman och man stÀller in longitud och latitud.NÄgon som kanfförklara lite snabbt hur funktionen för att visa tid för soluppgÄng /solnedgÄng fungerar? MÄste man stÀlla in var man befinner sig? Funktionen tycks finnas pÄ exempelvis Rangeman gw-9400.
Ok! Lite bökigt att mata in antar jag? Ăr du nöjd med den?
Jag har en 9400 rangeman och man stÀller in longitud och latitud.
VÀldigt kompetenta klockor. 5600 Àr lika crisp som vanligtSaknade 5610an lite för mycket sÄ blev en ny. Blev Àven klassikern 5600 nÀr man var igÄng
Riktigt nöjd, har den instĂ€lld pĂ„ Göteborg och Ă€r man i nĂ€rheten sĂ„ stĂ€mmer den bra.Ok! Lite bökigt att mata in antar jag? Ăr du nöjd med den?
https://support.google.com/maps/answer/18539?co=GENIE.Platform=Android&hl=sv&oco=1Riktigt nöjd, har den instÀlld pÄ Göteborg och Àr man i nÀrheten sÄ stÀmmer den bra.
Samma hÀr, jag fick hem en GW-9400 nyligen och tycker att den Àr riktigt trevlig. Lagom storlek, snygg design, vÀldigt lÀtt och har alla funktioner man nÄgonsin skulle behöva och allt detta för typ 2-3k. SvÄrslaget!Hej hej, sÄ hÀr nöjd med nÄgot materiellt har jag inte varit sedan jag vann ett kilo choklad som tolvÄring!
Samma hÀr, jag fick hem en GW-9400 nyligen och tycker att den Àr riktigt trevlig. Lagom storlek, snygg design, vÀldigt lÀtt och har alla funktioner man nÄgonsin skulle behöva och allt detta för typ 2-3k. SvÄrslaget!
Som du ser pÄ bilden ovan sÄ Àr jag inte heller nÄgon skogshuggare men den bÀrs som sagt ruskigt skönt och Àr sÄ lÀtt att man ibland glömmer bort att man har den pÄ dig. Om nÄgon sitter dÀr hemma och funderar pÄ ett köp sÄ kan jag helhjÀrtat rekommendera modellen!Jag var lite orolig att den skulle vara alldeles för stor, men den kÀnns verkligen inte överdriven pÄ armen, och dÄ Àr mina handleder inte direkt imponerande.