• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fin klocka till salu;)
FF6E05A3-A27F-450D-A0D6-59BEF408D812.jpeg

Vi har inte haft nöjet att göra affÀrer (Àn) men jag mÄste ÀndÄ pÄtala att det Àr otroligt trevligt och snyggt av dig att lÀgga ut dina objekt hÀr i trÄden innan de Äker upp pÄ köp och sÀlj. :)
- Tack, sjĂ€lvklart Ă€r det trevligast om nĂ„gon hĂ€r vill överta klockorna. KĂ€nns bra att sĂ€lja till ”rĂ€tt” pris hĂ€r nĂ€r det gĂ„r till nĂ„gon som man vet uppskattar det.

Attans att det ska finnas sÄ mÄnga trevliga G-Shocks att vÀlja mellan :cool:. Synd att man inte har en oÀndlig budget bara :p.
Hade gott som bestĂ€mt mig för nya Frogman men av nĂ„gon anledning har jag fĂ„tt upp ögonen för en MTG-B1000DCM-1AER frĂ„gan Ă€r dock om den Ă€r ”för mycket”? Gillar att detaljerna Ă€r guldfĂ€rgade dĂ„ jag bĂ€r pĂ„ en del guld accessoarer och tror klockan bör matcha ganska okej.
60678575-0CF1-41DA-B16A-92FCA0175391.jpeg

Attans att det ska finnas sÄ mÄnga trevliga G-Shocks att vÀlja mellan :cool:. Synd att man inte har en oÀndlig budget bara :p.
Hade gott som bestĂ€mt mig för nya Frogman men av nĂ„gon anledning har jag fĂ„tt upp ögonen för en MTG-B1000DCM-1AER frĂ„gan Ă€r dock om den Ă€r ”för mycket”? Gillar att detaljerna Ă€r guldfĂ€rgade dĂ„ jag bĂ€r pĂ„ en del guld accessoarer och tror klockan bör matcha ganska okej.
Det Àr det som Àr kruxet med G-shock, man vill gÀrna ha mer Àn en :D

Jag tycker inte att den Àr för mycket. Nu har jag inga erfarenheter av MT-G men bÄde squaren och den dÀr i camo Àr jÀkligt snygga tycker jag. Sen Àr denna version limiterad vilket kan göra den svÄr att fÄ tag i vid ett senare tillfÀlle till skillnad frÄn den nya Frogman som du kommer kunna fÄ tag i under mÄnga Är framöver.

Om du gillar den Àr det ju den avgörande faktorn för köp. Tycker inte alls att den Àr för guldig eller too much.

Det kan aldrig bli för mycket :)

Det Àr det som Àr kruxet med G-shock, man vill gÀrna ha mer Àn en :D

Jag tycker inte att den Àr för mycket. Nu har jag inga erfarenheter av MT-G men bÄde squaren och den dÀr i camo Àr jÀkligt snygga tycker jag. Sen Àr denna version limiterad vilket kan göra den svÄr att fÄ tag i vid ett senare tillfÀlle till skillnad frÄn den nya Frogman som du kommer kunna fÄ tag i under mÄnga Är framöver.

Haha ja tyvÀrr Àr det sÄ pÄ gott och ont :D. PÄ ett sÀtt hade det varit skönt att hittat den "perfekta" klockan och köra OWG :).
Tack för din Äsikt! Jag gillar absolut camo looken pÄ bÄda :). Du har absolut en poÀng gÀllande Frogman dÄ den inte Àr limiterad som du sÀger.

Om du gillar den Àr det ju den avgörande faktorn för köp. Tycker inte alls att den Àr för guldig eller too much.

Du har sÄ rÀtt sÄ :D. Har kollat pÄ en del unboxing videos pÄ Youtube och den ser betydligt trevligare ut dÀr Àn pÄ de bilder jag sett.

Det kan aldrig bli för mycket :)

Det Àr sant men för mig hade det varit skönt pÄ ett sÀtt att köra OWG med nÄgon klocka men samtidigt trÄkigt.

NÄgon som kanfförklara lite snabbt hur funktionen för att visa tid för soluppgÄng /solnedgÄng fungerar? MÄste man stÀlla in var man befinner sig? Funktionen tycks finnas pÄ exempelvis Rangeman gw-9400.

Hej hej, sÄ hÀr nöjd med nÄgot materiellt har jag inte varit sedan jag vann ett kilo choklad som tolvÄring!

C2FC9020-7CDD-4735-B91E-B2C62551F60E.jpeg
Samma hÀr, jag fick hem en GW-9400 nyligen och tycker att den Àr riktigt trevlig. Lagom storlek, snygg design, vÀldigt lÀtt och har alla funktioner man nÄgonsin skulle behöva och allt detta för typ 2-3k. SvÄrslaget!

20200730_213949.jpg

Samma hÀr, jag fick hem en GW-9400 nyligen och tycker att den Àr riktigt trevlig. Lagom storlek, snygg design, vÀldigt lÀtt och har alla funktioner man nÄgonsin skulle behöva och allt detta för typ 2-3k. SvÄrslaget!

20200730_213949.jpg

Jag var lite orolig att den skulle vara alldeles för stor, men den kÀnns verkligen inte överdriven pÄ armen, och dÄ Àr mina handleder inte direkt imponerande.

Jag var lite orolig att den skulle vara alldeles för stor, men den kÀnns verkligen inte överdriven pÄ armen, och dÄ Àr mina handleder inte direkt imponerande.
Som du ser pÄ bilden ovan sÄ Àr jag inte heller nÄgon skogshuggare men den bÀrs som sagt ruskigt skönt och Àr sÄ lÀtt att man ibland glömmer bort att man har den pÄ dig. Om nÄgon sitter dÀr hemma och funderar pÄ ett köp sÄ kan jag helhjÀrtat rekommendera modellen! :happyhappy:

Tillbaka
Topp