• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Som du ser pÄ bilden ovan sÄ Àr jag inte heller nÄgon skogshuggare men den bÀrs som sagt ruskigt skönt och Àr sÄ lÀtt att man ibland glömmer bort att man har den pÄ dig. Om nÄgon sitter dÀr hemma och funderar pÄ ett köp sÄ kan jag helhjÀrtat rekommendera modellen! :happyhappy:
Har bestÀmt mig för att införskaffa en lite roligare gshock med sensorer och grejer och denna ligger nog högst pÄ listan nu :D

Har bestÀmt mig för att införskaffa en lite roligare gshock med sensorer och grejer och denna ligger nog högst pÄ listan nu :D
Gör det! Den har alla funktioner man kan tÀnkas behöva sÄsom kompass, termometer, barometer osv. och har egentligen allt utom dykdator som finns i Frogmans som kostar flera gÄnger sÄ mycket.

Helt klart en av Casios absolut mest prisvÀrda modeller sett till funktion/pris.

Skaplig AR pÄ MR-G.
BE99E608-C763-4B6C-9663-16A50B58F1C6.jpeg
BD1B59F2-1429-471A-A2EA-FDA9DD17D2A1.jpeg

sjukt bra klocka det för - dina och @spammerstakeahike’s bilder Ă€r ju bara gör jĂ€kla bra - vilket sug man fĂ„r för en mr-g...

Nu Àr det nÄtt pÄ gÄng igen.
Den hÀr trÄden Àr ju hopplös.
Screenshot_2020-07-31-09-08-56.png

Helt hopplöst att försöka lÄta bli den dÀr köpknappen... :D
Det Àr det som Àr bÄde lockelsen och faran med G-shocks, de Àr sÄ pass lÀttillgÀngliga att alla har rÄd med dem men det Àr samtidigt lÀtt att förköpa sig...vad Àr det du har bestÀllt? :happyhappy:

En heads up innan jag lÀgger den pÄ K&S ifall det finns intresse i trÄden.
Rangeman GW-9400-1 (standard svart modell) med gult bezel & band kit frĂ„n GW9430EJ-9 samt blĂ„tt bezel & band kit frĂ„n GW9400NV-2. Har Ă€ven bytt till svarta bezel ”skruvar” (dessa Ă€r dyrare Ă€n resp band kit...) som nu sitter pĂ„ till det gula kitet, men ursprungliga 4 skruvar medföljer ocksĂ„. Komplett med b&p (ostĂ€mplat cert). Gult & blĂ„tt kit i bra skick, svart kit i mer bruksskick. 2063kr inkl. skicka lĂ€tt frakt hade jag tĂ€nkt.
1C50A663-7C74-415F-B094-AD398C6051C0.jpeg

Har lite delar över. Bl.a marinblÄtt och vitt DW-5600 bezel+band. Original metallbezel och lÀnk till stÄlisen samt en combilÀnk. Kommer lÀgga upp en annons under dagen. Om nÄgon Àr intresserad sÄ sÀg till.
IMG_20200705_131117.jpg
IMG_20200705_131209.jpg
IMG_20200705_131223.jpg
IMG_20200705_131520.jpg

En heads up innan jag lÀgger den pÄ K&S ifall det finns intresse i trÄden.
Rangeman GW-9400-1 (standard svart modell) med gult bezel & band kit frĂ„n GW9430EJ-9 samt blĂ„tt bezel & band kit frĂ„n GW9400NV-2. Har Ă€ven bytt till svarta bezel ”skruvar” (dessa Ă€r dyrare Ă€n resp band kit...) som nu sitter pĂ„ till det gula kitet, men ursprungliga 4 skruvar medföljer ocksĂ„. Komplett med b&p (ostĂ€mplat cert). Gult & blĂ„tt kit i bra skick, svart kit i mer bruksskick. 2063kr inkl. skicka lĂ€tt frakt hade jag tĂ€nkt.
1C50A663-7C74-415F-B094-AD398C6051C0.jpeg
Jag tar den om ingen annan Àr före :)

MÄnga bÀckar smÄ passar verkligen bra in hÀr.
Verkligen! Jag hÀnger en hel del i trÄden om mikromÀrken och affordables ocksÄ och man kommer ofta pÄ sig sjÀlv med att tÀnka "2000 spÀnn? Viket fynd!" och sÄ sitter man dÀr med ett helt gÀng billiga klockor. Inget fel i det om man trivs med det sÄ klart men lÄga priser leder lÀtt till impulsköp som kan bli ganska stora summor till slut.

Grattis till din nya Rangeman @Jonvafan :happyhappy: Riktigt bra pris och du kommer inte att bli besviken!

Verkligen! Jag hÀnger en hel del i trÄden om mikromÀrken och affordables ocksÄ och man kommer ofta pÄ sig sjÀlv med att tÀnka "2000 spÀnn? Viket fynd!" och sÄ sitter man dÀr med ett helt gÀng billiga klockor. Inget fel i det om man trivs med det sÄ klart men lÄga priser leder lÀtt till impulsköp som kan bli ganska stora summor till slut.

Grattis till din nya Rangeman @Jonvafan :happyhappy: Riktigt bra pris och du kommer inte att bli besviken!
Exakt. Det Àr dÀrför man fÄr rensa ur lÄdan ibland :D

• Like
Reactions: HSK
53F99F9C-E080-4B9F-BCE1-B9A7FCC8A13E.jpeg
FortsĂ€tter gallra med (hoppas jag) förmĂ„nliga erbjudanden till er hĂ€r i trĂ„den. Om nĂ„n Ă€r intresserad av en GMW-B5000D (”StĂ„lis”) sĂ„ finns hĂ€r en jag tog ut för ett Ă„r sedan. Har anvĂ€nt den lite, sĂ„ det finns nĂ„gra ytliga spĂ„r av det pĂ„ lĂ€nk o lĂ„s. Fungerar naturligtvis perfekt och Ă€r fullset.
Vad jag förstÄr brukar de sÀljas för ungefÀr halva listpriset (5998 kr) om de Àr fina. Om nÄgon hÀr tycker 2700 inkl rekfrakt Àr bra Àr jag nöjd. Bara att skicka pm i sÄ fall.
- SÅLD!
SĂ„ld till ”J”, tack för en smidig och trevlig affĂ€r.

Tillbaka
Topp