Agnbyâ
Silver
Hade faktiskt GWG-1000 nĂ€r jag spelade förutĂn mindre spela trummor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade faktiskt GWG-1000 nĂ€r jag spelade förutĂn mindre spela trummor
Riseman frÄn 2009. Borde man tryck testa eller byta packning innan man badar med den?
Jag tror den Àr tÀt! Har haft gshocks frÄn innan 2000 som Àr tÀtaRiseman frÄn 2009. Borde man tryck testa eller byta packning innan man badar med den?
Jag tror den Àr tÀt! Har haft gshocks frÄn innan 2000 som Àr tÀta
Det Àr nog kanske sÄ? SÄ lÀnge man inte öppnar klockan och har sig och lÄter o-ringen torka ut Àr det ju inget som sÀger att klockan inte förblir tÀt. Som kuriosa har jag en gammal dyklampa frÄn mitten pÄ nittiotalet med obytt o-ring som Àr lika formbar och hel som nÀr jag köpte den. Har aldrig fettat in den med silkon heller. Skulle inte tveka att dyka med den.
Tack. Kanske inte borde vara oroligJag tror den Àr tÀt! Har haft gshocks frÄn innan 2000 som Àr tÀta
Det hÀr gillar jag! En mindre Square som inte Àr Baby G. Perfekt julklapp till min bÀttre hÀlft som vÀgrar stora klockor
https://www.g-central.com/g-shock-gm-s5600-a-smaller-metal-s-series-square/
Den i roséguld kanske? Synd med negativ display bara.Vilken ska hon fÄ?
Den i roséguld kanske? Synd med negativ display bara.
G-Shock och den dÀr fyrhjulingen Àr verkligen en bra matchning.Fick ta upp lite stubbar/buskar idag.
Denna fick jag anvÀnda all G-Shock kraft för att fÄ upp!
NĂ€sta kunde man fuska upp med fyrhjulingen
Oj, spÀnnande. En sÄn köper jag nog Ät mig sjÀlv med mina ynka 16.5 cm.Det hÀr gillar jag! En mindre Square som inte Àr Baby G. Perfekt julklapp till min bÀttre hÀlft som vÀgrar stora klockor
https://www.g-central.com/g-shock-gm-s5600-a-smaller-metal-s-series-square/