Framfall
Basic
NÀ dÀr blir man slagen pÄ fingrarna! Tur att bilen i garaget inte kom med pÄ bildG-Shock och den dÀr fyrhjulingen Àr verkligen en bra matchning.
Men jag anar en VW 1600 hos grannen... din coolhetsfaktor Àr slagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ dÀr blir man slagen pÄ fingrarna! Tur att bilen i garaget inte kom med pÄ bildG-Shock och den dÀr fyrhjulingen Àr verkligen en bra matchning.
Men jag anar en VW 1600 hos grannen... din coolhetsfaktor Àr slagen!
Ok, jag ser fram emot en bild nÀr den syns i bakgrunden...NÀ dÀr blir man slagen pÄ fingrarna! Tur att bilen i garaget inte kom med pÄ bild
Och nu nÀr jag ser min eget inlÀgg vill jag förtydliga att jag pratar om mitt handledsmÄtt... och ingenting annat... jag lovar!Oj, spÀnnande. En sÄn köper jag nog Ät mig sjÀlv med mina ynka 16.5 cm.
Det hÀr gillar jag! En mindre Square som inte Àr Baby G. Perfekt julklapp till min bÀttre hÀlft som vÀgrar stora klockor
https://www.g-central.com/g-shock-gm-s5600-a-smaller-metal-s-series-square/
Runt en hundring frĂ„n england. Verkar inte va sĂ„ svĂ„rtJag hade nog inte chansat. Ăr det lĂ€tt att hitta packning till den?
Ohhhh, jag som alltid velat ha en S-shock. Tack @bob_sthlm för att du hittade den Ät migS-shock
S-shock
Jag Àr ingen fysiker sÄ jag undrar : trycket som uppstÄr pÄ klockan nÀr den blir överkörd av ett hjul, överstiger den trycket frÄn 20 bars vatten?
En fd. kollega som har en sÄn. Han slutade hÀr i vÄras. Vet inte om jag stÄtt ut med att se den mÄnga gÄnger till utan att sÀga nÄgot.S-shock
Bra frÄga. Det törs jag inte svara pÄ.
Men hÀftig video ÀndÄ.
Fan den Àr bra alltsÄ vart köpte du?
Fan den Àr bra alltsÄ vart köpte du?
@PloprofPlanerar att skilja mig frÄn min gw-5000, tÀnkte ge er lite heads up fall det Àr nÄgon som jagar modellen
GÄr mest för utseende jag med.Ville ha den vita sÄ jag bestÀllde frÄn japan.
Jag hatar "smarta" klockor sÄ ingen aning om notiser och sÄnt funkar. Annars Àr det en schysst skorpa. Displayen Àr grym, och bandet underbart.
Grym kombo du sÄlde! Och kul med heads up i trÄden.Planerar att skilja mig frÄn min gw-5000, tÀnkte ge er lite heads up fall det Àr nÄgon som jagar modellen
Blir lite bling idag med GM6900-1 .
Ăr det ingen pĂ„ forumet som har dem 2 andra varianterna guld & gunmetal/röd? (vet att det finns en 3e variant, KITH versionen i rosegold). Skulle vara kul att se.