Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gratz! En hÀrlig klocka som jag kan sakna ibland. Man skulle passat pÄ nÀr WatchShop hade den för under 800 fraktat.
NyförvÀrvet! Riktigt nöjd. GW-M5610.
eBay eller Japan auktion i regel. Ebay funkar för dom vanliga modellerna i svart. Japan för dom mer udda modellerna (alltsÄ Yahoo, rakuten m.m)Blir sÄ jÀkla sugen pÄ en screwback G-2000! @Fujoor var trÄlar man bÀst efter en sÄn? EBay eller Rakuten?
Har ev en mudmaster pÄ g med refnr gwg-10001A3DR vad betyder dr?
Tack för denna info ser de OK ut annars? Ăr de vanligt med kopior mm?"DR" ska betyda "export" enl denna:
@yonsson du som har stenkoll. Ser allt ok ut med denna? TvĂ„ inlĂ€gg lĂ€ngre uppTack för denna info ser de OK ut annars? Ăr de vanligt med kopior mm?
Jag ser inget konstigt men jag Àr Ä andra sidan icke att lita pÄ i denna frÄga.@yonsson du som har stenkoll. Ser allt ok ut med denna? TvÄ inlÀgg lÀngre upp
Om du Ă€r osĂ€ker, hitta en bild pĂ„ en verifierat Ă€kta av samma modell, helst fotad i samma vinkel.Tack för denna info ser de OK ut annars? Ăr de vanligt med kopior mm?
Vilka sköna modeller du har!
Förutom den som jag just postade sÄ har jag följande. Har försökt hÄlla mig till screwbacks!Vilka sköna modeller du har!
Hur mÄnga har du?
Riktigt bra samling! Hillar sÀrskilt DW-5000 med det klassiska tegelstensmönstret.Förutom den som jag just postade sÄ har jag följande. Har försökt hÄlla mig till screwbacks!
Den Àr en klassiker! Hade gÀrna velat fÄ tag i den med gul ram ocksÄ.Riktigt bra samling! Hillar sÀrskilt DW-5000 med det klassiska tegelstensmönstret.
Gillas skarpt! Och riktigt fina bilderFörutom den som jag just postade sÄ har jag följande. Har försökt hÄlla mig till screwbacks!
Den obligatoriska GW-5000:
En DW-5600C:
En DW-5000-1jf:
Samt en G-2000 Vice-eye: