• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag Àr jag för lat för att googla...
För ett tag sedan presenterades det nyheter, bla en vit square med camo/rutmönster pÄ...
Solklart vilken jag menar va? :p

NÄgon som ÀndÄ förstÄr och kan referensen?
Har de slÀppts Ànnu? :)

Lyckan över att fÄ den frÄgan. Haha. FÀstmön ville inte ens se den trots att jag tryckte upp den i nyllet pÄ henne. :hilarious: kommer hÀr!
Liten brasklapp för att jag lÄngt ifrÄn Àr nÄgon fotograf. Sköt ivÀg ett par skott bara. Hör av dig om du vill se i andra vinklar, nÄgon sÀrskild bakgrund, typ av ljus. Etc. Etc. ;):p
20200811_201405.jpg
20200811_201415.jpg
20200811_201344.jpg
20200811_201436.jpg

Är det bara jag som tycker att den bĂ€rs mindre Ă€n GPR’n?
Den verkar sitta lika perfekt pÄ 16.5 cm som Mudmannen 9300.
Nu fĂ„r jag ”villhöver”-kĂ€nslan över den....

Senast Àndrad:
Lyckan över att fÄ den frÄgan. Haha. FÀstmön ville inte ens se den trots att jag tryckte upp den i nyllet pÄ henne. :hilarious: kommer hÀr!
Liten brasklapp för att jag lÄngt ifrÄn Àr nÄgon fotograf. Sköt ivÀg ett par skott bara. Hör av dig om du vill se i andra vinklar, nÄgon sÀrskild bakgrund, typ av ljus. Etc. Etc. ;):p
20200811_201405.jpg
20200811_201415.jpg
20200811_201344.jpg
20200811_201436.jpg
KÀnns inte sÄ stor som det stÄr pÄ pappret
D02282E8-2175-485F-AB22-B8934EC63E36.jpeg
1B39F427-F353-4583-ACA4-3438719DF526.jpeg
F94CEE78-16AF-4AE4-BADC-C2222466AA7D.jpeg

HÄller med, men den Àr stor. Var osÀker pÄ om jag skulle kunna bÀra den, men Àn sÄ lÀnge kÀnns det bra. @Flipper2 har ingen koll pÄ hur GPR'n bÀrs men den ska vÀl vara ganska mycket mindre..?

Har aldrig provat GPR men GBD Àr 3mm lÀngre Àn GPR... kanske Àr det utformning av bandet som gör att den verkar mindre och smidigare?

Ni som har lite mindre handleder (och ni andra ocksÄ för den delen) men vill ha en trÀningsklocka, varför kör ni inte Garmin, Suunto, Polar eller liknande istÀllet för GBD-H1000?
Fattar att den ena Àr G-shock och dom andra inte men Àr nyfiken pÄ hur ni tÀnker :)
Försöker sjÀlv hÄlla mig frÄn dessa tre tillverkare och bara köra G-Shock man blir ju lite sugen emellanÄt :nailbiting:

Ni som har lite mindre handleder (och ni andra ocksÄ för den delen) men vill ha en trÀningsklocka, varför kör ni inte Garmin, Suunto, Polar eller liknande istÀllet för GBD-H1000?
Fattar att den ena Àr G-shock och dom andra inte men Àr nyfiken pÄ hur ni tÀnker :)
Försöker sjÀlv hÄlla mig frÄn dessa tre tillverkare och bara köra G-Shock man blir ju lite sugen emellanÄt :nailbiting:
Har alltid haft garmin som trÀningsklocka. 3 st fenix och en instinct. Började tröttna lite pÄ garmin och ville ha bÀttre batteri. Ville prova nytt men tyckte inte suunto eller polar har nÄgra intressant klockor att anvÀnda till vardags istÀllet för bara för trÀning. Gbd passar perfekt för bÄde trÀning och vardag plus att batteriet Àr grymt bra. Gps med HR tvÄ timmar i veckan. Haft den i lite mer Àn tvÄ mÄnader, inte behövt ta fram kabeln för att ladda. Lite mer ljus nu pÄ sommaren men pÄ vinter springer man mer pÄ bandet sÄ det drar inte mycket batteri som gps

Enda svaret har du redan i frÄgan. G-shock och allt vad det innebÀr (plus batteritiden). Men jag har nyligen vaknat kring smarta klockor och ska börja titta lite. Kanske byts denna ut mot nÄgot annat lÀngre fram.

Borde kanske ligga under köpes-trÄden, men iaf..
Är det nĂ„gon hĂ€r som har fyra dekor"skruvar" till GW-9400 Rangeman liggandes till övers?? :)

Enda svaret har du redan i frÄgan. G-shock och allt vad det innebÀr (plus batteritiden). Men jag har nyligen vaknat kring smarta klockor och ska börja titta lite. Kanske byts denna ut mot nÄgot annat lÀngre fram.
Garmin har ju kommit med en som har solladdning men den kostar som tre stycken GPR-B1000 :hilarious:
NÀ, ska inte nÀmna andra mÀrken mer sÄ att jag inte fÄr skÀll av moderatorn :)

Tillbaka
Topp