• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lycka till! VÄr första var med igÄngsÀttning. Blev en utdragen historia för oss.

@Lord_tito88 Kan lugna med att "vÄr" senaste igÄngsÀttning tog mindre Àn 7 timmar allt som allt. Första dÀremot tog 24 timmar.

Stort lycka till!

Alla vÄra barn har satts igÄng pÄ sjukhuset, den första tog la 36timmar, lillagumman kom dock ut pÄ cirka fem timmar sÄ hoppas pÄ nÄgot liknande denna gÄnge :)

HĂ€r finns det visst en kvar! :bag:
SkÀrmavbild 2021-01-21 kl. 17.28.12.png

Dig ocksĂ„???? 😆
Farlig trĂ„d detta!!😉

PlÄnboksfarlig trÄd! Inte lÀtt nÀr jag försöker spara till en X-33, men som tur Àr sÄ kan jag leva ut mina shoppingfantasier genom bla @Derix :D

Lillagumman hÀlsar förresten :)

PXL_20210121_154057508.PORTRAIT.jpg

HĂ€r finns det visst en kvar! :bag:
SkÀrmavbild 2021-01-21 kl. 17.28.12.png

Du mĂ„ste tipsa om dessa innan jag sĂ€tter mig pĂ„ cykeln hem frĂ„n jobbet. Nu hann den försvinna nĂ€r jag inte kollade i trĂ„den. Livsfarligt att checka ut frĂ„n trĂ„den Ă€ven en kort stund 😁

TÀnkte fÄ tummen ur och lÀgga denna GW-9400RD-4 pÄ sÀljforumet i helgen men tar en koll hÀr i trÄden först.
Lös klocka (ingen b&p), mycket fint skick, hittar knappt mÀrken pÄ spÀnnet.
2.066kr inkl spÄrbar frakt.
765E6DD5-C28E-4065-A883-F60DF2C9B416.jpeg

TvÄ nyligen sÄlda pÄ ebay som referens (finns en till salu dÀr just nu för 9.000kr ocksÄ men det kÀnns ju inte relevant att jÀmföra med).
1B1854C5-0AD1-429C-9CCC-10CEAB82F6E6.jpeg
Var inte @MaBr taggad pÄ en röd Rangeman? Kanske inte rockar med neg display dock?

Edit: aha, too late!?

Senast Àndrad:
Ingen som vill ha ivĂ€g sin GWG-1000 till rimligt pris?😀 Har blivit lite smĂ„tt sugen pĂ„ en sĂ„dan nu nĂ€r ni visat dom just för kompassen hehe 🙄

Klockbyte.
KÀnns som att denna kommer att bli min riktiga beater. LÀttÄtkomliga knappar med handskar, stor display, nÀtt i storlek men ÀndÄ bra skydd för display och knappar (bezeln runt glaset Àr mycket grövre och högre Àn pÄ Rangeman) och lÀtt. Och inte minst en makalöst bra lume. En bra grab and go klocka.

Jag har ju nÀstan bara G-shocks men ingen av dem har fÄtt titeln beater av olika anledningar. SÄ det Àr dags nu. Konstigt.

Edit. : denna Àr nog den ultimata cop klockan. Vi har ju ett par cops hÀr i trÄden :)

IMG_20210121_152536.jpg

Gulfman G-9100 Àr verkligen en super bra klocka. Nya G-shocks Àr fina, men denna Àr byggd som en pansarvagn och alla funktioner den har, plus en superbra batteritid. Trots all innehÄll sÄ vÀger klockan ingenting.
Om man plockar isÀr en ny och en gammal G-shock och jÀmför hur skyddade modulerna Àr, det gÄr inte ens att jÀmföra. (upptÀcker det för jag byter batteri pÄ klockorna sjÀlv)
Om man pratar om vad man fÄr för det man betalar, det Àr helt otrolig att man kan fÄ en sÄ billig klocka med titanium delar.
Den hÀr G-shock tillhör nog bland "best bang for the bucks" klocka.

Tillbaka
Topp