Oklart, nÄgon form av tvÄngsmÀssigt köpbeteende har drabbat mig@-RI- Vad Àr det som hÀnder???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oklart, nÄgon form av tvÄngsmÀssigt köpbeteende har drabbat mig@-RI- Vad Àr det som hÀnder???
Dig ocksÄ????Oklart, nÄgon form av tvÄngsmÀssigt köpbeteende har drabbat mig
Lycka till! VÄr första var med igÄngsÀttning. Blev en utdragen historia för oss.
@Lord_tito88 Kan lugna med att "vÄr" senaste igÄngsÀttning tog mindre Àn 7 timmar allt som allt. Första dÀremot tog 24 timmar.
Stort lycka till!
Tack! Det kommer eventuellt en uppdaterad version med stÄltrÄdSom gammal elektriker bara Àlskar jag din montering av klockan
HĂ€r finns det visst en kvar!
Casio G-Shock Resin Band klocka GMW-B5000G-1ER
<p>Storlek: 49,3 à 43,2 à 13 mm<br>Material: stÄl / polyuretan<br>Svart fÀrg<br>VattentÄlighet: 200M<br>GARANTI: 2 Är</p> <p>G-Shock armbandsur i fullmetall 5000-serien med plastrem och svartlackerat stÄl boett.</p> <p>stöttÄlig<br>safirglas<br>STN-LCD-skÀrm<br>vÀrldstid<br>telefon...www.klockonline.com
Dig ocksÄ????
Farlig trÄd detta!!
KoppartrÄd Àr bÀttre för MB6-mottagningen har jag hört ryktasTack! Det kommer eventuellt en uppdaterad version med stÄltrÄd
HÀr, till dom 5 du gillar bÀst.Var kan man köpa snygga Pelicase med "klockinsatser"?
Skönt att det inte var en sten, puh!Men en stenburk
Med en fyrkant i sig
Som alldeles strax ska fÄ en kombilÀnk monterad
Du mÄste tipsa om dessa innan jag sÀtter mig pÄ cykeln hem frÄn jobbet. Nu hann den försvinna nÀr jag inte kollade i trÄden. Livsfarligt att checka ut frÄn trÄden Àven en kort stundHÀr finns det visst en kvar!
Casio G-Shock Resin Band klocka GMW-B5000G-1ER
<p>Storlek: 49,3 à 43,2 à 13 mm<br>Material: stÄl / polyuretan<br>Svart fÀrg<br>VattentÄlighet: 200M<br>GARANTI: 2 Är</p> <p>G-Shock armbandsur i fullmetall 5000-serien med plastrem och svartlackerat stÄl boett.</p> <p>stöttÄlig<br>safirglas<br>STN-LCD-skÀrm<br>vÀrldstid<br>telefon...www.klockonline.com
Var inte @MaBr taggad pÄ en röd Rangeman? Kanske inte rockar med neg display dock?TÀnkte fÄ tummen ur och lÀgga denna GW-9400RD-4 pÄ sÀljforumet i helgen men tar en koll hÀr i trÄden först.
Lös klocka (ingen b&p), mycket fint skick, hittar knappt mÀrken pÄ spÀnnet.
2.066kr inkl spÄrbar frakt.
TvÄ nyligen sÄlda pÄ ebay som referens (finns en till salu dÀr just nu för 9.000kr ocksÄ men det kÀnns ju inte relevant att jÀmföra med).
Den har hittat nytt hem redan hursomhelst.Var inte @MaBr taggad pÄ en röd Rangeman? Kanske inte rockar med neg display dock?
Gillar din improvisation
Hoppas inte att jag fÄr massa pm om bestÀllningar bara
Du behöver en CoolFire...
Hoppas inte att jag fÄr massa pm om bestÀllningar bara
Ja, eller hur? FÄr vÀl inse att det bara finns 4-5st som snurrar runt hÀr pÄ KSDet Àr mÀrkligt, för ett tag sedan sÄ var det vÀldigt mycket prat om just GWG-1000 i trÄden. Det kÀnns som att flera stycken bytte Àgare under loppet av nÄgra dagar. Sedan dess har det varit tyst.
Jag vet men genom att göra sÄhÀr sÄ kan jag fortsÀtta inbilla mig att mina solarklockor Àr helt underhÄllsfria och jag inte behöver köpa nÄgot tillbehörDu behöver en CoolFire...
Jag köpte hardcase pÄ Clas Ohlson. Det Àr fÀrdiga kuber dÀr du plockar ut sÄ mkt du vill sÄ klockorna fÄr plats.Var kan man köpa snygga Pelicase med "klockinsatser"?
En strÀvan sÄ god som nÄgon!Jag vet men genom att göra sÄhÀr sÄ kan jag fortsÀtta inbilla mig att mina solarklockor Àr helt underhÄllsfria och jag inte behöver köpa nÄgot tillbehör
NÄn sÀrskild modell du letar?Ja, eller hur? FÄr vÀl inse att det bara finns 4-5st som snurrar runt hÀr pÄ KS
Vad Àr ett rimligt pris?Ingen som vill ha ivÀg sin GWG-1000 till rimligt pris? Har blivit lite smÄtt sugen pÄ en sÄdan nu nÀr ni visat dom just för kompassen hehe
Hehe bra frÄga beror vÀl pÄ skick och fÀrg, sökte i sÀljforumet, verkar sÀljas för 2-3 tusen va?Vad Àr ett rimligt pris?
Klockbyte.
KÀnns som att denna kommer att bli min riktiga beater. LÀttÄtkomliga knappar med handskar, stor display, nÀtt i storlek men ÀndÄ bra skydd för display och knappar (bezeln runt glaset Àr mycket grövre och högre Àn pÄ Rangeman) och lÀtt. Och inte minst en makalöst bra lume. En bra grab and go klocka.
Jag har ju nÀstan bara G-shocks men ingen av dem har fÄtt titeln beater av olika anledningar. SÄ det Àr dags nu. Konstigt.
Edit. : denna Àr nog den ultimata cop klockan. Vi har ju ett par cops hÀr i trÄden
Men en stenburk
Med en fyrkant i sig
Som alldeles strax ska fÄ en kombilÀnk monterad