Pang! Helt rÀtt, Àven pÄ 5610.Mudmaster, Froggie, Mudman, och kanske 5610 eller nÄn BT square!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Pang! Helt rÀtt, Àven pÄ 5610.Mudmaster, Froggie, Mudman, och kanske 5610 eller nÄn BT square!
Vad Àr det som vÀntar?Kan inte klockan bli tre snart....
" " som den Àn sÄ lÀnge benÀmnsVad Àr det som vÀntar?
Nej, nu ska det gÄ bra, inga fler sÄna turer. Jag vÀntar med spÀnning att fÄ se sen!" " som den Àn sÄ lÀnge benÀmns
Har vart en del turer sÄ det skulle inte förvÄna mig om det ligger en sten i lÄdan istÀllet
Antingen sÄ eller sÄ snurrar klockan flera varv runt handleden eller? Hamnar mellan tvÄ hÄl pÄ min Rangeman. Inget kÀnns optimalt.Det Àr sÄ skönt med G-Shocks, det mÀrks knappt att man har en klocka pÄ sig.
Ja, nu lossade jag sÄ att den glider lite upp och nerAntingen sÄ eller sÄ snurrar klockan flera varv runt handleden eller? Hamnar mellan tvÄ hÄl pÄ min Rangeman. Inget kÀnns optimalt.
Edit: eller fyra hÄl kanske man ska sÀga
Ser inte bra ut det dÀr, du fÄr nog gÄ och testa dina 17cm...Det Àr sÄ skönt med G-Shocks, det mÀrks knappt att man har en klocka pÄ sig.
Det var ingen stenNej, nu ska det gÄ bra, inga fler sÄna turer. Jag vÀntar med spÀnning att fÄ se sen!
Spammar vidare
Men en stenburkDet var ingen sten
Det dÀr lÄter inte bra, det finns nog bara en utvÀg... att slÄ in frogmannen i ett paket och skicka den till mig.Ja, nu lossade jag sÄ att den glider lite upp och ner
TÀnkte fÄ tummen ur och lÀgga denna GW-9400RD-4 pÄ sÀljforumet i helgen men tar en koll hÀr i trÄden först.
Lös klocka (ingen b&p), mycket fint skick, hittar knappt mÀrken pÄ spÀnnet.
2.066kr inkl spÄrbar frakt.
TvÄ nyligen sÄlda pÄ ebay som referens (finns en till salu dÀr just nu för 9.000kr ocksÄ men det kÀnns ju inte relevant att jÀmföra med).
JÀvligt najs fÀrgval! Ser riktigt bra ut.Men en stenburk
Med en fyrkant i sig
Som alldeles strax ska fÄ en kombilÀnk monterad
GW-9400RD-4 Red Series Rangeman - 2014 limited edition. Red bezel with white lettering and reverse display.Jag som inte Àr sÀrskilt bekant med G-SHOCK, vad Àr detta för nÄgot? Ser att det Àr en Rangeman (som jag ocksÄ Àr pÄ jakt efter), men vad mer?
PMTÀnkte fÄ tummen ur och lÀgga denna GW-9400RD-4 pÄ sÀljforumet i helgen men tar en koll hÀr i trÄden först.
Lös klocka (ingen b&p), mycket fint skick, hittar knappt mÀrken pÄ spÀnnet.
2.066kr inkl spÄrbar frakt.
TvÄ nyligen sÄlda pÄ ebay som referens (finns en till salu dÀr just nu för 9.000kr ocksÄ men det kÀnns ju inte relevant att jÀmföra med).
Men en stenburk
Med en fyrkant i sig
Som alldeles strax ska fÄ en kombilÀnk monterad
Just nu Àr det faktiskt lugntGrattis! Antar att du redan har nÄgot nytt pÄ G ?
Trodde först att den sista bilden buggade, men det var bara mönstret pÄ glaset