Ja, det har blivit nĂ„gra genom Ă„ren.Ja, det var en massa av samma!!! Ăven jag reagerade pĂ„ detta!!
Puh, det behövs nÄgot extra fÀrgstarkt för ÄterstÀlla en sÄdan hÀr fadÀs. Bra gjort, tack!Mycket Citizen dÀr à terstÀller ordningen med rosa Rangeman
He he, ja du, det har varit (och Àr) en del olika men jag hÄller pÄ att drar ner pÄ nÄgra samlingar. Har samlat tv-spel i över 20 Ärs tid och likasÄ film. Men hÀromveckan lÀt jag 2000 dvd frÄn samlingen flytta till en vÀn. Hon kÀnde sig nere dÄ hon blivit av med jobbet sÄ jag ville inte att hon skulle sitta hemma och titta in i vÀggen utan Äkte dit med 20 kartonger film.NÄt annat du hoardar utöver knivar och Citizen?
Sen Àr gitarrer en passion, sÄ det har jag samlat pÄ mig ett gÀng genom Ären (till min frus stora förtret). Dock har hon vÀrldens största tÄlamod med mig.
Motorcyklar var det ett tag men dÀr Àr det bara tre kvar i dagslÀget.
Serietidningar men dÀr har jag nu ganska nyligen börjat avyttra. Kom en kille med en slÀpkÀrra och fyllde hela bilen och slÀpet med det första jag lÀt flytta.
Sen Àr det vÀl lite smÄskaliga samlingar av en del annat. Senaste samlingen Àr nÄgot jag kallar nostalgi-samlingen och det Àr dÄ blandade prylar som precis som det lÄter Àr nostalgi för mig, exempelvis Rubiks kub, Star Wars original frÄn 1977, telefon med nummerskiva, en Casio Pacman klocka, gamla casio minirÀknarklockor, talande Yoda, samt en massa annat. Samlar pÄ posters oxÄ, allt frÄn film till musik och klassiker frÄn 60- till 80-tal (flowerpower, politiskt, kÀnda motiv frÄn Scandecor m.m.). 80-tals klistermÀrken. Lite sÄ.
edit: glömde tvÄ stora samlingar, vinylskivor och kameror
Tackar! Kul att du gillar den. Nej, de Àr ju inte sÄ vanliga.Imponerande samling, trodde inte det fanns sÄ mÄnga totalt i Sverige.
Leta fram gshock lÄdorna ocksÄ
Ska finnas lite G-Shocks i de tvÄ lÄdorna oxÄ. Kan finns lite i en lÄda pÄ övervÄningen med men den Àr lite svÄr att komma Ät.
Senast Àndrad: