U and me both brothaDet mÄste nog vara den försÀljningen jag Ängrar mest. En fullskalig Frogman för 3000 kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
U and me both brothaDet mÄste nog vara den försÀljningen jag Ängrar mest. En fullskalig Frogman för 3000 kr
Bra trappa! Saknas bara titananren...
Fyrkanter pÄ rad
Fyrkanter pÄ rad
Tuff squad!
Fyrkanter pÄ rad
SÄÄÄÄ snygg! En riktig pÀrla!
I hemtrakter dumpar det snö utan dess like, tur man har hjĂ€lp av traktorförare sĂ„ man slipper slita ut sig i förtidEtt stort gult glödande eldklot uppe i himlen!!! NĂ„gon som vet vad det kan vara? Domedagen? Kan inte minnas att jag sett detta förut. Hur ser det ut i andra delar av landet? Ăr ni okej? PĂ„ med era G-shocks och förbered er.
Edit: eller jaha, vÀnta. Det Àr tydligen solen sÀger nÄgon...
En Àkta klassiker . Förresten, nÄn som vet varför man sÄ sÀllan ser varianten med "guld"detaljer? Har den gÄtt ur produktion?Gillar harmonin pÄ denna DW 5600. Displayens lite korniga utseende, Ättiotals sifferfonterna, fÀrgtemat pÄ displayen som andas Ättiotal. En klart bra och underskattad modell. Billigast i sortimentet tror jag den Àr?
Ăr detta nĂ€sta MRG? Smsa lĂ„na smsa lĂ„na smsa lĂ„na
Verkar vara MTG.Ăr detta nĂ€sta MRG? Smsa lĂ„na smsa lĂ„na smsa lĂ„na
Bit ihop och behĂ„ll Den Ă€r fasen inte dumEtt stort gult glödande eldklot uppe i himlen!!! NĂ„gon som vet vad det kan vara? Domedagen? Kan inte minnas att jag sett detta förut. Hur ser det ut i andra delar av landet? Ăr ni okej? PĂ„ med era G-shocks och förbered er.
Edit: eller jaha, vÀnta. Det Àr tydligen solen sÀger nÄgon...
Vart kan man hitta sÄdana coola armbandCool lÀnk
Kör gulfen idag oxÄ
Enligt japanska sidan Àr den listad som ur produktion. Första kom 1996 sÄ den har bra historia. Tycker den Àr snyggare Àn sin broder.En Àkta klassiker . Förresten, nÄn som vet varför man sÄ sÀllan ser varianten med "guld"detaljer? Har den gÄtt ur produktion?
EDIT: DW-5600EG-9V
Schh, jag har redan lagt ett budTips till er som Àr sugna pÄ Mudmaster beroende pÄ slutpriset sÄklart .
Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000-1AER Tough Solar
Utropspris: 999 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-31 19:30:00. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Klokt och dÄ fÄr den dÀr smaka pÄ det stora gula klotet ocksÄMTG fÄr vila nÀr skit ska slÀngas!
Enligt japanska sidan Àr den listad som ur produktion. Första kom 1996 sÄ den har bra historia. Tycker den Àr snyggare Àn sin broder.
G-SHOCK | CASIO
G-SHOCKăȘăăŁă·ăŁă«ăčăăąă話éĄăźæ°èŁœćăăłă©ăăąăă«ăäșșæ°ăźćźçȘăąăă«ăŸă§è±ćŻăȘćæăăMR-GăMT-GăG-SQUADăG-STEELăMASTER OF GăFULL-METALproducts.g-shock.jp