• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

A51AB56A-FBD7-4D2E-93C0-28B10928DEA0.jpeg

AlltsÄ!!! NÀr man lÀgger upp bilden pÄ mobilen och sen kollar pÄ datorn sÄ ser man ALLA dammkorn. Jag som tyckte jag var sÄ noggrann och torkade av klockan innan jag fotade den...
Det torde vara storleken pÄ skÀrmen som Àr avgörande hÀr skulle jag tÀnka. Hög upplösning har vi ju numera pÄ mobiler ocksÄ men bilden Àr sÄ liten i förhÄllande till datorns. Har noterat samma sak sjÀlv. ALLT syns pÄ datorn och bilden Àr sÄ stor att man nÀstan kÀnner sig överfallen, ha ha!

AlltsÄ!!! NÀr man lÀgger upp bilden pÄ mobilen och sen kollar pÄ datorn sÄ ser man ALLA dammkorn. Jag som tyckte jag var sÄ noggrann och torkade av klockan innan jag fotade den...
Annars fĂ„r du vĂ€l foto fr lĂ€ngre avstĂ„nd, fast kan bli svĂ„rt, nĂ„n annan fĂ„r ha den pĂ„ armen! Sen slĂ€ng pĂ„ nĂ„tt grĂ„dassigt filter sĂ„ Ă€r saken biff 👍👍👍

Det torde vara storleken pÄ skÀrmen som Àr avgörande hÀr skulle jag tÀnka. Hög upplösning har vi ju numera pÄ mobiler ocksÄ men bilden Àr sÄ liten i förhÄllande till datorns. Har noterat samma sak sjÀlv. ALLT syns pÄ datorn och bilden Àr sÄ stor att man nÀstan kÀnner sig överfallen, ha ha!
90% av klocksnacktiden Ă€r pĂ„ mobilen för min del sĂ„ det Ă€r nog som du sĂ€ger, storleken har betydelse 😉😬😉
Annars fĂ„r du vĂ€l foto fr lĂ€ngre avstĂ„nd, fast kan bli svĂ„rt, nĂ„n annan fĂ„r ha den pĂ„ armen! Sen slĂ€ng pĂ„ nĂ„tt grĂ„dassigt filter sĂ„ Ă€r saken biff 👍👍👍
Filter finns det sĂ„ mĂ„nga som kör med, min devis Ă€r mer den nakna sanningen, den hĂ€r gĂ„ngen var den bara lite vĂ€l naken. 😀

Tillbaka
Topp