Har inte du sÄnt av en hÀndelse?Den skulle mÄ bra av orange band och bezel.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har inte du sÄnt av en hÀndelse?Den skulle mÄ bra av orange band och bezel.![]()
Det Àr Àr nog min all time favorite! Den Àr helt perfekt
HÄller med, sÄ snygg! Sen att det Àr en tribute till Bruce Lee gör den bara sÄ mycket bÀttre!Det Àr Àr nog min all time favorite! Den Àr helt perfekt![]()
à h, den har jag letat efter, men har precis ju köpt en square. Har redan köpt 5st klockor i Är.1166kr skickat om nÄgon Àr intresserad!![]()
KĂĂĂĂĂĂP!!! Har du köpt 5 sĂ„ kan du lika bra lĂ€gga veckopengen pĂ„ 1 till! Get after it!!!!!Ă h, den har jag letat efter, men har precis ju köpt en square. Har redan köpt 5st klockor i Ă„r.
Köparen har gjort inlÀgg trÄden sÄ vi fÄr hoppas att den blir kvar!Hoppas att den blev kvar i trÄden samt att den nya Àgaren drar pÄ leopardbandet!
Idag kom mitt GW-5000-band fram! à kte pÄ GW-6900 direkt, och precis som du sa @Fujoor sÄ Àr det vÀldigt bekvÀmt.
Lite tunnare och mycket mjukare/följsammare Àn bandet som kommer pÄ.
Lite meckigt att montera, men nu sitter det!
![]()
![]()
Köp klockan sÄ kan du modaJomenvisst![]()
![]()
Klockan fullkomligt skriker ju, - Daniel, Köööööp mig och ge mig orangea klÀder!Jomenvisst![]()
![]()
Det gÀller att ha gaffeln mellan dom dÀr tvÄ utbuktningarna pÄ bandstiften, dÄ Äker den in pÄ en gÄngIdag kom mitt GW-5000-band fram! à kte pÄ GW-6900 direkt, och precis som du sa @Fujoor sÄ Àr det vÀldigt bekvÀmt.
Lite tunnare och mycket mjukare/följsammare Àn bandet som kommer pÄ.
Lite meckigt att montera, men nu sitter det!
![]()
![]()
1166kr skickat om nÄgon Àr intresserad!![]()
Jajjemen, Ät det orangea hÄlletÀr Àven displayen Ät orange hÄllet? Eller som standard 5610?![]()
ReptileShe loves me![]()
Bra tips. Nu blev jag sugen igen.To all you DW-6900 Tokyo Neo-lovers out there:
![]()
Casio G-shock
Utropspris: 400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-02-27 14:16:39. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
@Aros hade en idĂ©. Men behöll inte sin Rangeman sĂ„ han fick aldrig tillfĂ€lle att prova. Vore kul att se det genomföras. Det var nĂ„got jag saknade pĂ„ Rangeman.Nu Ă€r det vĂ€l sĂ„dĂ€r hundra sidor sen men jag har för mig att det diskuterades att sĂ€tt "vingar" pĂ„ en Rangeman för ett par veckor sen. Dvs sĂ„na övergĂ„ngar mellan boett och band pĂ„ undersidan för att slippa glapp mellan klocka och handled dĂ€r banden gĂ„r ner, som Mudmastern har. Jag minns att det var snack om lĂ€ngre skruvar. Ăr det nĂ„gon som kommer ihĂ„g om diskussionen kom fram till nĂ„got, och isf vad? Jag Ă€r lite sugen pĂ„ att pröva.
![]()
Det var jag. HĂ€r Ă€r delarna enligt guiden jag hittade:Nu Ă€r det vĂ€l sĂ„dĂ€r hundra sidor sen men jag har för mig att det diskuterades att sĂ€tt "vingar" pĂ„ en Rangeman för ett par veckor sen. Dvs sĂ„na övergĂ„ngar mellan boett och band pĂ„ undersidan för att slippa glapp mellan klocka och handled dĂ€r banden gĂ„r ner, som Mudmastern har. Jag minns att det var snack om lĂ€ngre skruvar. Ăr det nĂ„gon som kommer ihĂ„g om diskussionen kom fram till nĂ„got, och isf vad? Jag Ă€r lite sugen pĂ„ att pröva.
![]()
#owgmarch med #mrgmarch
![]()
Eller hur! à t ena eller andra hÄllet. Antingen sÄ tröttnar jag och sÀljer den en gÄng för alla - eller ocksÄ blir jag frÀlst pÄ riktigtEn hel mÄnad med MR-G kanske skulle göra dig gott?