Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag lÀgger till dig pÄ ryssens lista
VĂ€lkommen in i G-gemenskapen
Tackar! KĂ€nns braVĂ€lkommen in i G-gemenskapen
Hur var det man gjorde nÀr man "bytte klocka" kommer knappt ens ihÄg begreppet lÀngre!Skall bli skönt att komma hem om en stund, byta till antingen GWF-D1000 el GWG-1000!
I mitt stilla sinne undrar jag vad @Derix hade valt??? Muha ha ha haaaaaaaaaaaaa!
Eller hur! Min stora fasa Àr att jag efter OWG Mars ska vakna upp och vara en OWG pÄ riktigtHur var det man gjorde nÀr man "bytte klocka" kommer knappt ens ihÄg begreppet lÀngre!
KÀnner igen kÀnslan. Det Àr dÀrför jag har panikköpt tre klockor pÄ en vecka-ish...Eller hur! Min stora fasa Àr att jag efter OWG Mars ska vakna upp och vara en OWG pÄ riktigt
Helt rÀtt. Jag jobbar pÄ en inköpslista. Ska försöka att lÀgga alla köpen i slutet av mÄnaden sÄ att man inte frestas alltför mycket.KÀnner igen kÀnslan. Det Àr dÀrför jag har panikköpt tre klockor pÄ en vecka-ish...
Bara det Àr en Groda sÄ skall det nog gÄ braEller hur! Min stora fasa Àr att jag efter OWG Mars ska vakna upp och vara en OWG pÄ riktigt
Helt rÀtt. Jag jobbar pÄ en inköpslista. Ska försöka att lÀgga alla köpen i slutet av mÄnaden sÄ att man inte frestas alltför mycket.
Mycket möjligtBaseras inköpslistan pÄ OWG klockor ?
Skall bli skönt att komma hem om en stund, byta till antingen GWF-D1000 el GWG-1000!
I mitt stilla sinne undrar jag vad @Derix hade valt??? Muha ha ha haaaaaaaaaaaaa!
Jag bara Àlskar sÄnt omoraliskt stödBara det Àr en Groda sÄ skall det nog gÄ bra
Eller du Àr rÀdd att frugan sÀljer alla klockorna och köper skor istÀllet? Tror nog du kan passa i ett par
Jag bara Àlskar sÄnt omoraliskt stöd
Mig knÀcker ni inte (Àn)Kanske lite hÄrt pÄ en trevlig lirare som @Derix men man fÄr ju tÄla lite om man nu skall leka OWG, det skall kÀnnas lite!
Men tror ni (som deltar) kommer uppskatta era klockor mer nÀr Mars Àr över! Jag hoppas ni klarar det!!!
G-shocktrÄden i ett nötskalKanske lite hÄrt pÄ en trevlig lirare som @Derix men man fÄr ju tÄla lite om man nu skall leka OWG, det skall kÀnnas lite!
Men tror ni (som deltar) kommer uppskatta era klockor mer nÀr Mars Àr över! Jag hoppas ni klarar det!!!
Vill verkligen att du skall klara det! Men kul att "stötta" med stÀrkande ord! Men tycker fortfarande att en groda skulle sitta bÀttre, du fÄr skaffa en skjorta med större hÄl för handenMig knÀcker ni inte (Àn)
Nu nĂ€r du Ă€ndĂ„ har börjat mĂ„ste du skaffa resten ocksĂ„.Man kan ju lĂ€tt sĂ€ga att den Ă€r inte direkt i min comfortzoneâŠ.. ĂN
GÄr fint, passar pÄ och gör lite service pÄ klockor som nu definitivt inte kommer pÄ armen. Mest sugen pÄ min oak. Men den som spar han har....Arbetsdagen snart avklarad
Hur gÄr det för er ?
JadĂ„, Ă€ven fota andra klockor. Ăven om det Ă€r en lek med elden.Man fĂ„r vĂ€l hĂ„lla i nĂ„gon annan klocka va?
âRoteringen fortsĂ€tterâ. Jo jag tackarRoteringen fortsĂ€tter, AW-590-1AER.