KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP sĂ„ inte jag mĂ„ste ...Du kan fĂ„ köpa min som jag la upp pĂ„ bild tidigare om du vill fĂ„ lite hands on![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP sĂ„ inte jag mĂ„ste ...Du kan fĂ„ köpa min som jag la upp pĂ„ bild tidigare om du vill fĂ„ lite hands on![]()
Du kan fÄ köpa min som jag la upp pÄ bild tidigare om du vill fÄ lite hands on![]()
Haha, jo den Ă€r ju riktigt snygg, men det Ă€r lite stopp pĂ„ köpen under mars tĂ€nkte jagKĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP sĂ„ inte jag mĂ„ste ...![]()
Ăhhh kom igen nu, du ligger en efter mig redan juHaha, jo den Ă€r ju riktigt snygg, men det Ă€r lite stopp pĂ„ köpen under mars tĂ€nkte jag![]()
Ăhhh kom igen nu, du ligger en efter mig redan ju(i mars alltsĂ„)
Oj, den har helt flugit över huvudet pÄ mig! Ser ut att vara en vÀldigt trevlig blÄ fÀrgPlockade denna nygamla GLS-6900 frÄn Magnussons reahylla idag! Ska se vad jag tycker om progress beep-funktionen.
![]()
FÀrgen blir bara snyggare varje gÄng jag ser den, men jag ska samtidigt försöka fÄ tag pÄ lite G- och GW-bezels att byta med.
Finns en till hÀr i trÄden, vÀldigt trevlig modell. Dock den negativa displayen men ÀndÄOj, den har helt flugit över huvudet pÄ mig! Ser ut att vara en vÀldigt trevlig blÄ fÀrg![]()
Den blÄa har legat inne hos Magnussons Ur i sÀkert 7-8 Är. Har sjÀlv varit frestad att köpa den men de vÀgrade att sÀnka priset pÄ en sÄ gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt⊠nu fÄr den Àntligen komma till anvÀndningFinns en till hÀr i trÄden, vÀldigt trevlig modell. Dock den negativa displayen men ÀndÄ
Finns dom som nya, trodde det var en modell som utgÄtt
![]()
FÄr man frÄga vad priset lÄg pÄ?Den blÄa har legat inne hos Magnussons Ur i sÀkert 7-8 Är. Har sjÀlv varit frestad att köpa den men de vÀgrade att sÀnka priset pÄ en sÄ gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt⊠nu fÄr den Àntligen komma till anvÀndning![]()
Priset alltid snurrade runt 1500-2000 kr⊠jag tyckte att allt över 1200 kr var för dyrt för just denna klocka - som sagt, det enda exemplaret de hade liggande dÀr i minst 7-8 Är.FÄr man frÄga vad priset lÄg pÄ?![]()
Verkar lite stor!Du kan fÄ köpa min som jag la upp pÄ bild tidigare om du vill fÄ lite hands on![]()
Var pÄ deras 50%-rea sÄ 700kr. Verkligen sjukt mycket snyggare ute i naturlig belysning!Priset alltid snurrade runt 1500-2000 kr⊠jag tyckte att allt över 1200 kr var för dyrt för just denna klocka - som sagt, det enda exemplaret de hade liggande dÀr i minst 7-8 Är.
Jag Ă€r inne hos Magnussons kanske 2 -3 ggr per Ă„r och den har alltid legat dĂ€r bland de senaste modellerna. Senast var jag dĂ€r i början pĂ„ sommarenâŠ
@ChromeGadget vad betalade du för den?
MisstÀnkte att det var en Àldre modell! Det kÀnns ÀndÄ lite mer intressant med gammalt lager nÀr man Àr sÄ van vid att bara se det senaste hela tiden.Den blÄa har legat inne hos Magnussons Ur i sÀkert 7-8 Är. Har sjÀlv varit frestad att köpa den men de vÀgrade att sÀnka priset pÄ en sÄ gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt⊠nu fÄr den Àntligen komma till anvÀndning![]()
Ahh fasen, dÄ Àr den kanske svÄr att köpa lös?Den lÀnken kom frÄn början frÄn denna modellen, som dÄ skiftades över till gw5000
Mvh![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org