• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ähhh kom igen nu, du ligger en efter mig redan ju ;) (i mars alltsĂ„)
1000015496.jpg

Plockade denna nygamla GLS-6900 frÄn Magnussons reahylla idag! Ska se vad jag tycker om progress beep-funktionen.

IMG_7982.jpeg

FÀrgen blir bara snyggare varje gÄng jag ser den, men jag ska samtidigt försöka fÄ tag pÄ lite G- och GW-bezels att byta med.
Oj, den har helt flugit över huvudet pĂ„ mig! Ser ut att vara en vĂ€ldigt trevlig blĂ„ fĂ€rg 😀

Finns en till hĂ€r i trĂ„den, vĂ€ldigt trevlig modell. Dock den negativa displayen men Ă€ndĂ„ đŸ€©

Finns dom som nya, trodde det var en modell som utgĂ„ttđŸ«Ł
IMG_7063.jpeg
Den blĂ„a har legat inne hos Magnussons Ur i sĂ€kert 7-8 Ă„r. Har sjĂ€lv varit frestad att köpa den men de vĂ€grade att sĂ€nka priset pĂ„ en sĂ„ gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt
 nu fĂ„r den Ă€ntligen komma till anvĂ€ndning 👍

FĂ„r man frĂ„ga vad priset lĂ„g pĂ„? đŸ«Ł
Priset alltid snurrade runt 1500-2000 kr
 jag tyckte att allt över 1200 kr var för dyrt för just denna klocka - som sagt, det enda exemplaret de hade liggande dĂ€r i minst 7-8 Ă„r.
Jag Ă€r inne hos Magnussons kanske 2 -3 ggr per Ă„r och den har alltid legat dĂ€r bland de senaste modellerna. Senast var jag dĂ€r i början pĂ„ sommaren

@ChromeGadget vad betalade du för den?

Priset alltid snurrade runt 1500-2000 kr
 jag tyckte att allt över 1200 kr var för dyrt för just denna klocka - som sagt, det enda exemplaret de hade liggande dĂ€r i minst 7-8 Ă„r.
Jag Ă€r inne hos Magnussons kanske 2 -3 ggr per Ă„r och den har alltid legat dĂ€r bland de senaste modellerna. Senast var jag dĂ€r i början pĂ„ sommaren

@ChromeGadget vad betalade du för den?
Var pÄ deras 50%-rea sÄ 700kr. Verkligen sjukt mycket snyggare ute i naturlig belysning!

HÀr Àr lite andra de har pÄ rea nu. Sista bilden Àr dock frÄn i höstas!

IMG_7935.jpeg IMG_7934.jpeg IMG_7932.jpeg IMG_5340.jpeg

Den blĂ„a har legat inne hos Magnussons Ur i sĂ€kert 7-8 Ă„r. Har sjĂ€lv varit frestad att köpa den men de vĂ€grade att sĂ€nka priset pĂ„ en sĂ„ gammal modell och jag alltid tyckte att priset var för högt
 nu fĂ„r den Ă€ntligen komma till anvĂ€ndning 👍
MisstÀnkte att det var en Àldre modell! Det kÀnns ÀndÄ lite mer intressant med gammalt lager nÀr man Àr sÄ van vid att bara se det senaste hela tiden.

Den lÀnken kom frÄn början frÄn denna modellen, som dÄ skiftades över till gw5000
Mvh
Ahh fasen, dÄ Àr den kanske svÄr att köpa lös?

Jag bestÀllde en originallÀnk till min gwnq1000 Gulfmaster och den förÀndrade ju hela kÀnslan i klockan. Visst, lÀnken kostade 3k med tull frÄn uk men den Àr ju skitbra. VÀldigt bekvÀm och grym quickadjust. Casio borde fÄ mer cred för sina lÀnkar.

Tillbaka
Topp