• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@Lord_tito88 nÀmnde tidigare i trÄden att Micro-gÀnget hade haft ett Zoom-GTG i helgen.
Är det nĂ„got som finns intresse av att dra ihop hĂ€r i vĂ„r trĂ„d oxĂ„?
Zoom finns ju till bĂ„de Ă€pplen och smĂ„robotar😁

@Lord_tito88 Hur gjorde ni pÄ mikrotrÄdens GTG över zoom? Bara ljudsamtal med en avatar som profilbild, eller full out videomöte?
Jag gillade clubhouseupplÀgget dÀr det var samtal utan video.
FrÀmst för att pÄ jobbmötena över zoom, brukar jag fÄ slÀcka ner kameran med motivering:
1iMW8.gif

Vi körde med video pĂ„, lite svĂ„rt att göra wristcheck utan samt att det Ă€r ju en korvfest sĂ„ eventuella mindre vackra ansikten gör ju inget 😅

Du har du rÀtt yrke för en gshock som det verkar, det mÄste ju gÄ att fÄ plocka ut som arbetsredskap?!
OT
Minns att revisorerna pĂ„ ett telekom företag jag jobbade pĂ„ under IT-bubblan plockade ut varsin Omega seamaster chronograph som tidtagningsinstrument via sitt företag och det var inga problem vid deklarationen. Vilken galen tid det var. 😂😂😂

Senast Àndrad:
NÄgon som har en Rangeman och vill prova en sÄn hÀr? Kan Àven slÀppa denna om nÄgon annan Àr intresserad utan byte ocksÄ.

Jag har annars ett paketpris pÄ Rangeman och Gameboyoaken om du Àr sugen :)

Jag har annars ett paketpris pÄ Rangeman och Gameboyoaken om du Àr sugen :)

Jo jag har sÄg den tack! Har lite fler jag mÄste fÄ ivÀg först innan nytt kan fyllas pÄ.......:)

Hej pĂ„ er, önskar alla en trevlig vecka! 😊

VÀntar pÄ lÀkaren och domen. Om jag ska fÄ Äka hem eller ej.

D93323CA-EA6E-4AC5-9C63-24E12466E953.png

Tycker den hĂ€r ringen som tidigare visades i trĂ„den Ă€r hĂ€ftig. SĂ„ letade dĂ€rför efter den och fann denna andra bild. 😂

7B940901-6B6D-4ACB-8130-8AC8D142899F.jpeg

Tillbaka
Topp