Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Lord_tito88 nÀmnde tidigare i trÄden att Micro-gÀnget hade haft ett Zoom-GTG i helgen.
Ăr det nĂ„got som finns intresse av att dra ihop hĂ€r i vĂ„r trĂ„d oxĂ„?
Zoom finns ju till bÄde Àpplen och smÄrobotar
@Lord_tito88 Hur gjorde ni pÄ mikrotrÄdens GTG över zoom? Bara ljudsamtal med en avatar som profilbild, eller full out videomöte?
Jag gillade clubhouseupplÀgget dÀr det var samtal utan video.
FrÀmst för att pÄ jobbmötena över zoom, brukar jag fÄ slÀcka ner kameran med motivering:
Den Àr nog inte lÀttast att fÄ tag i lös.. Satt bara pÄ GW-B5600HR.NÄgon som vet var man fÄr tag pÄ den hÀr? Helst inom EU.
Ok tack. MisstÀnkt att jag mÄste köpa B5600HR för att komma Ät lÀnken... Gillar inte just den modellen...Den Àr nog inte lÀttast att fÄ tag i lös.. Satt bara pÄ GW-B5600HR.
Det Àr ju en sÄn lÀnk jag har pÄ min AR.Ok tack. MisstÀnkt att jag mÄste köpa B5600HR för att komma Ät lÀnken... Gillar inte just den modellen...
Oooooops SÄ det kan gÄHÀr sitter jag i min ensamhet..ingen av klockorna lockade idag dÄ man vÀntar pÄ inte bara 1! Paket utan 3st med g shocks och kombilÀnk...hur fan gick det till. BestÀllde 1 i fredags och resten Àr en dimma...
Antenn för "Atomic" radiosignaler.Displayen var riktigt cool.
Vad gör den dÀr breda utvÀxten pÄ vÀ sida pÄ bezeln?
Du har du rÀtt yrke för en gshock som det verkar, det mÄste ju gÄ att fÄ plocka ut som arbetsredskap?!HÀr sitter jag i min ensamhet..ingen av klockorna lockade idag dÄ man vÀntar pÄ inte bara 1! Paket utan 3st med g shocks och kombilÀnk...hur fan gick det till. BestÀllde 1 i fredags och resten Àr en dimma...
FörstÄr detDet Àr ju en sÄn lÀnk jag har pÄ min AR.
Gör sig riktigt bra mot den röda displayen
OTDu har du rÀtt yrke för en gshock som det verkar, det mÄste ju gÄ att fÄ plocka ut som arbetsredskap?!
Samma som jag gav. 2266 kr inkl frakt. Fullset med extra bezel, band och boettlock.
VÀldigt clean! Kikade lÀnge pÄ den som en första G men jag var för sugen pÄ solar sÄ blev en annan Men det kÀnns som mycket klocka för pengarna!Den hÀr flyger under radarn. Passar till det mesta. UtmÀrkt negativ display
Rockade en Victorinox carbon som jobb klocka men lite klumpig och fastnar nÀr man klÀr av/pÄ sig. Men fan vad den tjÀnstgjordt bra. SÄlde den igÄr och nu vÀntar nya jaktmarkerDu har du rÀtt yrke för en gshock som det verkar, det mÄste ju gÄ att fÄ plocka ut som arbetsredskap?!
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
@Lord_tito88
Om du behöver stilla Peggyabsitensen
(inte min annons)
NÄgon som har en Rangeman och vill prova en sÄn hÀr? Kan Àven slÀppa denna om nÄgon annan Àr intresserad utan byte ocksÄ.
Jag har annars ett paketpris pÄ Rangeman och Gameboyoaken om du Àr sugen
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
Pga köp av Peggy-muddien sÄ blir det att rensa lite. Casio G-Shock GW-9400-1ER (endast klocka) Casio G-Shock GA-2110ET-8AJF (fullset) 2100 kr inklusive spÄrbarfrakt :)klocksnack.se
Jo jag har sÄg den tack! Har lite fler jag mÄste fÄ ivÀg först innan nytt kan fyllas pÄ.......
Jag vet inte riktigt hur lÀnge den blir kvar men mÄnaden ut kanske, eller Äret ut.Ooops.... tur att man Àr i gott sÀllskap dÄ @Derix @livinl0ud
Den Àr rÀtt cool ÀndÄ.Hej pÄ er, önskar alla en trevlig vecka!
VÀntar pÄ lÀkaren och domen. Om jag ska fÄ Äka hem eller ej.
Tycker den hÀr ringen som tidigare visades i trÄden Àr hÀftig. SÄ letade dÀrför efter den och fann denna andra bild.