Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
All heder Ät vÄra kÀra Àgare och moderatorer som förhindrar forumet frÄn att förvandlas till FlashbackAppropÄ om Saab Àr bra eller inte var det ett jÀvla liv om i biltrÄden i helgen..
Slutade med att Leben sa ifrÄn
Edit:
Kan tillÀgga att jag inte var inblandad..
Ingen ide att ens diskutera nÀr det spÄrar ur för att folk inte fÄr ha eller tycka om vilka bilar dom vill för vissa
OsynkadNu Àr beatern dÀr den ska vara igenUsb-fyllning med 5610an
Inget jag lider av, har ju bara den pÄ mig just nuOsynkad
Hehe, jag har inte heller RCVD-OCD, sÄ det gör inte sÄ mycket för mig heller faktiskt.Inget jag lider av, har ju bara den pÄ mig just nu
Annars Àr den jÀkligt duktig pÄ att recievaHehe, jag har inte heller RCVD-OCD, sÄ det gör inte sÄ mycket för mig heller faktiskt.
Tycker dom Àr riktigt feta, slÀpptes 2000. Finns tre utföranden:
https://shockbase.org/watches/nicknames_dyn.php?nickname=Antman
Usch! ApropÄ det, var inne pÄ den lokala ur och penn butiken (skrÀpbutik deluxe) men de har ju ÀndÄ lite g shocks. Trodde jag... de skulle sluta sÀlja dem, Àven vanliga casio klockor skulle bort. De ersattes av detta istÀlletDigitec, gÄ inte in pÄ hemsidan, ni kommer bara bli irriterade om ni lÀser att de Àr "Inspired by the Sport design of adventure" och inte av att "sno G-shocks design rakt av"...
Lustigt att de sÀljer sÄdant skrÀp. Och samtligt sÀljer en del high end CitizenUsch! ApropÄ det, var inne pÄ den lokala ur och penn butiken (skrÀpbutik deluxe) men de har ju ÀndÄ lite g shocks. Trodde jag... de skulle sluta sÀlja dem, Àven vanliga casio klockor skulle bort. De ersattes av detta istÀllet
500kr!!! Ja ni hörde rÀtt, dyrare Àn originalet Sicket skrÀp.... Sista gÄngen jag gick in i den affÀren!
Haha, nu lurade du mig att lÀsa nÄgra sidor biltrÄd pÄ bÀsta jobbtid.AppropÄ om Saab Àr bra eller inte var det ett jÀvla liv om i biltrÄden i helgen..
Slutade med att Leben sa ifrÄn
Edit:
Kan tillÀgga att jag inte var inblandad..
Ingen ide att ens diskutera nÀr det spÄrar ur för att folk inte fÄr ha eller tycka om vilka bilar dom vill för vissa
@Derix .NÄn som har en screwback att sÀlja?
Oooohhhhh en 900CD Den kan du ge till migHaha, nu lurade du mig att lÀsa nÄgra sidor biltrÄd pÄ bÀsta jobbtid.
Har en gammal SAAB 900 Turbo frÄn 80-talet som Àr fabriksförlÀngd typ 20-30cm för större benplats i baksÀtet. Tro hur unik den Àr egentligen? Den har stÄtt nu i sÄ mÄnga Är att jag skÀms.
Fan fan fan.....
Den har man inte sett pÄ lÀnge. Snyggt!
Jajust, var tvungen att googla den. "Tillverkad i Finland". Som vanligt har farsan lÀmnat skrÀp efter sig. surar liteOooohhhhh en 900CD Den kan du ge till mig
NÄn som har en screwback att sÀlja?
Kan inte sÀtta fingret pÄ det, men det Àr nÄgot med den som kÀnns off...FÄr jag vara med i denna trÄd?!
NejdÄ, den Àr legit som fan!Kan inte sÀtta fingret pÄ det, men det Àr nÄgot med den som kÀnns off...