• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! DĂ„ var arbetsklockan pĂ„ igen đŸ€źđŸ˜­

Bilagor

• 20210406_065542.jpg
    20210406_065542.jpg
    280.1 KB · Visningar: 22
AppropĂ„ om Saab Ă€r bra eller inte var det ett jĂ€vla liv om i biltrĂ„den i helgen.. 😳
Slutade med att Leben sa ifrĂ„n👍

Edit:
Kan tillÀgga att jag inte var inblandad..
Ingen ide att ens diskutera nĂ€r det spĂ„rar ur för att folk inte fĂ„r ha eller tycka om vilka bilar dom vill för vissa đŸ˜Č
All heder Ät vÄra kÀra Àgare och moderatorer som förhindrar forumet frÄn att förvandlas till Flashback :pompus:

Digitec, gÄ inte in pÄ hemsidan, ni kommer bara bli irriterade om ni lÀser att de Àr "Inspired by the Sport design of adventure" och inte av att "sno G-shocks design rakt av"... :mad:
1.png
Usch! ApropĂ„ det, var inne pĂ„ den lokala ur och penn butiken (skrĂ€pbutik deluxe) men de har ju Ă€ndĂ„ lite g shocks. Trodde jag... de skulle sluta sĂ€lja dem, Ă€ven vanliga casio klockor skulle bort. De ersattes av detta istĂ€llet đŸ˜Č😒😂
Screenshot_20210406_093356_com.android.chrome.jpg

500kr!!! Ja ni hörde rĂ€tt, dyrare Ă€n originalet đŸ˜‚đŸ€Šâ€â™‚ïž Sicket skrĂ€p.... Sista gĂ„ngen jag gick in i den affĂ€ren!

Usch! ApropĂ„ det, var inne pĂ„ den lokala ur och penn butiken (skrĂ€pbutik deluxe) men de har ju Ă€ndĂ„ lite g shocks. Trodde jag... de skulle sluta sĂ€lja dem, Ă€ven vanliga casio klockor skulle bort. De ersattes av detta istĂ€llet đŸ˜Č😒😂
Screenshot_20210406_093356_com.android.chrome.jpg

500kr!!! Ja ni hörde rĂ€tt, dyrare Ă€n originalet đŸ˜‚đŸ€Šâ€â™‚ïž Sicket skrĂ€p.... Sista gĂ„ngen jag gick in i den affĂ€ren!
Lustigt att de sÀljer sÄdant skrÀp. Och samtligt sÀljer en del high end Citizen

AppropĂ„ om Saab Ă€r bra eller inte var det ett jĂ€vla liv om i biltrĂ„den i helgen.. 😳
Slutade med att Leben sa ifrĂ„n👍

Edit:
Kan tillÀgga att jag inte var inblandad..
Ingen ide att ens diskutera nĂ€r det spĂ„rar ur för att folk inte fĂ„r ha eller tycka om vilka bilar dom vill för vissa đŸ˜Č
Haha, nu lurade du mig att lĂ€sa nĂ„gra sidor biltrĂ„d pĂ„ bĂ€sta jobbtid. 😅
Har en gammal SAAB 900 Turbo frĂ„n 80-talet som Ă€r fabriksförlĂ€ngd typ 20-30cm för större benplats i baksĂ€tet. Tro hur unik den Ă€r egentligen? Den har stĂ„tt nu i sĂ„ mĂ„nga Ă„r att jag skĂ€ms. 🙈

Haha, nu lurade du mig att lĂ€sa nĂ„gra sidor biltrĂ„d pĂ„ bĂ€sta jobbtid. 😅
Har en gammal SAAB 900 Turbo frĂ„n 80-talet som Ă€r fabriksförlĂ€ngd typ 20-30cm för större benplats i baksĂ€tet. Tro hur unik den Ă€r egentligen? Den har stĂ„tt nu i sĂ„ mĂ„nga Ă„r att jag skĂ€ms. 🙈
Oooohhhhh en 900CD 😃 Den kan du ge till mig ;)

Tillbaka
Topp