Boba Fett
Basic
Den Àr riktigt najs! Kollat lite pÄ den men Àr lite mer för the dark Side!Mos Eisleys Cantina![]()
![Smiling face with horns :smiling_imp: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f608.png)
Kolla MandR pÄ tuben, han har schyssta videos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr riktigt najs! Kollat lite pÄ den men Àr lite mer för the dark Side!Mos Eisleys Cantina![]()
Dom va fina, fÀrgerna pÄ D1000 Àr inte för mig, men modellen Àr fet!DÄ har senaste tillskotten anlÀnt.
Blir nog att köpa lite fler klÀder till. Första GWF-D1000 jag Àger
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ja fĂ€rgen Ă€r lite vĂ„gad och inte heller jag i grund och botten men tror den blir trevlig som tusan under sommaren samt att jag tĂ€nkte köpa mer âanonymaâ klĂ€der förDom va fina, fĂ€rgerna pĂ„ D1000 Ă€r inte för mig, men modellen Ă€r fet!
Kolla nu lite videos om hur RM fungerar och hur du anvÀnder barometern![]()
Gillar att du gÄr i nöthyllan för att hitta matchande fÀrg till kameleonten.Som en kameleont.
![]()
![]()
Den passar ju dig vÀldigt bra! Skitsnygg sommardinka!DÄ har senaste tillskotten anlÀnt.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för dina vÀnliga ordDen passar ju dig vÀldigt bra! Skitsnygg sommardinka!
MBDÄ har senaste tillskotten anlÀnt.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den grodan fÄr du gÀrna skicka Ät mitt hÄll om du tröttnar!DÄ har senaste tillskotten anlÀnt.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha alla hÀr vet hur jag Àr sÄ absolut ingen omöjlighetDen grodan fÄr du gÀrna skicka Ät mitt hÄll om du tröttnar!
TackarMBĂ€r riktig snygg. Perfekt sommarklocka!
![]()
Ja jag har sett tendensen...Haha alla hÀr vet hur jag Àr sÄ absolut ingen omöjlighet. Lovar att kolla först med dig
.
DÄ har senaste tillskotten anlÀnt.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja den gÄr inte obemÀrkt förbiToppar bland de fÀrggladare Frogsen.
LĂ€ckert!
Det dÀr Àr grymt coolt och helt i min smak.Som en kameleont.
![]()
![]()
Det dÀr Àr grymt cool och helt i min smak.Fanns en gammal fyrkant med vad jag tror Àr samma typ av band i en butik nÀra mig. Tro om den Àr kvar. Jag hade avskrivit den dÄ jag tyckte den var för dyr men nu dÄ jag ser din kameleont sÄ kommer suget igen... hmmm...
![]()
TyvÀrr sÄ Àr det en del hÀlsoproblem som Àr tydliga. Njurstenarna Àr avlÀgsnade förutom en som Àr besvÀrlig. SÄ det Àr bÀttre Àn tidigare. Dock Àr det problem med tung andning och sockervÀrden samt kolesterol. SÄ jag Àr vÀldigt trött i stort sett hela tiden. Sover mest nÀr det inte Àr provtagning eller kontroll..
MÄr du bÀttre?
Skall det vÀl göra. Har för mig alla D1000 har samma mÄtt sÄ du kan bestÀlla alla div bezel, band till D1000! Bezel till antartica har jag sett pÄ Ebay, den Àr rÀtt najs.Skulle detta kit med band och bezel fungera pÄ min?
Kollar hÀr först innan jag lÀgger nÄgon bestÀllning.
GWF-D1000-1 Casio Resin Band and Bezel Set - Tiktox
GWF-D1000-1 Casio Resin Band and Bezel Setwww.tiktox.com
Tack sÄ mycket. Ska kolla in utbudet pÄ eBay ocksÄSkall det vÀl göra. Har för mig alla D1000 har samma mÄtt sÄ du kan bestÀlla alla div bezel, band till D1000! Bezel till antartica har jag sett pÄ Ebay, den Àr rÀtt najs.
Det dÀr scrach test i första video kÀnns lite BS. Det Àr bara kolla pÄ Derixs MRG.MRG reklam
Inget jag vill utsÀtta min MRG för men den ska tÄla lika mycket som en vanlig resin square :
Den hade jag velat sett, ta bild pÄ den nÀsta gÄng.
- Bra analys (tycker jag)Du Àr helt berÀttigad till din egen Äsikt, jag försökte bara pÄ ett enkelt vis förklara hur man pÄverkar kunder genom att ge ett mervÀrde i produkten man sÀljerSpeciellt i fall dÄ det finns tvÄ likvÀrdiga produkter dÀr den ena Àr mycket dyrare, Àr den typen av marknadsföring helt nödvÀndig för att motivera priset.
Jag gjorde nÄgra delar i din text i fet stil för att visa pÄ hur du först uttrycker din Äsikt för att sedan övergÄ till att tilldela andra den. I detta fall alltsÄ "folk, vi hardcore, ingen". Du har alltsÄ gÄtt ifrÄn att först ha en personlig Äsikt till att sedan tillskriva Àven mig din Äsikt eftersom jag kan ingÄ i de generiska "folk, vi hardcore, ingen"
Eftersom jag arbetat lÀnge med reklam Àr jag sjÀlv en person som mÄnga gÄnger kÀnner mig som ett korkat fÄr nÀr jag köper en del mervÀrdesargument, det hÀnder dessutom att jag gör det aktiva valet att avstÄ köp eftersom jag tycker mervÀrdesargumenten Àr för ihÄliga eller inte tilltalande. Senaste exemplet för mig Àr nya Tissot PRX. Kvartsmodellen kostar ca3,5k och automaten 7k. Tissot vill alltsÄ att jag ska se ett mervÀrde i den automatiska modellen som motiverar ett dubbelt sÄ högt pris. MervÀrdet bygger delvis pÄ att jag ska ha köpt de senaste Ärens romantiska idé om mekaniska/automatiska urverks sjÀl och fantastiska hantverk. För mig blir det som att tillskriva en cykel sjÀl eftersom den till stora delar Àr ihopsatt för hand, har drev och kedja och drivs av min egen energi. Det rÀcker inte i mitt fall. SÄ jag förstÄr dig nÀr du sÀger att MRG inte gör det för dig heller, men det Àr inte samma sak som att alla tycker sÄ![]()
Alternativt fundera pÄ vad derix utsatt sin förDet Àr bara kolla pÄ Derixs MRG.
Snyggt matchat med tröjjan tlll RangemanDÄ har senaste tillskotten anlÀnt.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eller hurSnyggt matchat med tröjjan tlll RangemanVilket lĂ€cker fĂ€rg pĂ„ grodan, den har jag nog aldrig sett tidigare. Ăr det en limited?
TyvÀrr sÄ Àr det en del hÀlsoproblem som Àr tydliga. Njurstenarna Àr avlÀgsnade förutom en som Àr besvÀrlig. SÄ det Àr bÀttre Àn tidigare. Dock Àr det problem med tung andning och sockervÀrden samt kolesterol. SÄ jag Àr vÀldigt trött i stort sett hela tiden. Sover mest nÀr det inte Àr provtagning eller kontroll.
Det positiva Ă€r att allt detta kommit fram nu nĂ€r jag kom in för njursten och de nu har koll pĂ„ mig. Ăr sĂ„ tacksam för all vĂ€nlig personal och vĂ„r fina sjukvĂ„rd.
Men snart sÄ Àr jag nog pÄ benen igen och kan pÄbörja ett nytt kapitel i livet med nya goda vanor och de utmaningar som vÀntar.
(SjÀlvklart dÄ med olika G-Shocks som vapendragare)![]()
Det dÀr scrach test i första video kÀnns lite BS. Det Àr bara kolla pÄ Derixs MRG.![]()