Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja de ska funka.Skulle detta kit med band och bezel fungera pÄ min?
Kollar hÀr först innan jag lÀgger nÄgon bestÀllning.
GWF-D1000-1 Casio Resin Band and Bezel Set - Tiktox
GWF-D1000-1 Casio Resin Band and Bezel Setwww.tiktox.com
Efter ett jÀkla letande hittade jag den hÀr, kanske inte Àr samma kameleont band som pÄ din trots allt?Den hade jag velat sett, ta bild pÄ den nÀsta gÄng.
Efter ett jÀkla letande hittade jag den hÀr, kanske inte Àr samma kameleont band som pÄ din trots allt?
![]()
G-Shock #4: Metallix-G
Do you know those electronic childrenâs entertainment in front of stores, often in the form of a horse, car or train? Well, when I was very ...50-gs.blogspot.com
Ja, det verkar som sÄ, lite HotRod över det hela.Bra hittat.
Det Àr nog inte riktigt samma teknik som anvÀnts min metallic men - De var ju hur frÀna som helst!
SmÄ aluminiumkorn inbakat i resinet!?![]()
Ja, det verkar som sÄ, lite HotRod över det hela.Ska försöka gÄ förbi idag och se om den finns kvar.
Den sÄg ut sÄ nÀr jag köpte den (för ett fantastiskt bra pris)@Derix is a beast, det Àr dÀrför hans Àr sÄ sliten![]()
Jo jag vet! Men alla hÀr inne kanske inte var med pÄ forumet dÄ och tror nu att du Àr CrazyDen sÄg ut sÄ nÀr jag köpte den (för ett fantastiskt bra pris)![]()
Nu anvÀnder jag visserligen min MRG till allt frÄn husrenovering, tuppslakt och gym till deskdiving pÄ kontoret. Men sÀrskilt crazy Àr jag inteJo jag vet! Men alla hÀr inne kanske inte var med pÄ forumet dÄ och tror nu att du Àr Crazy![]()
Kan absolut bli ett sÄdant ocksÄ. Skön fÀrg
F*n, slaktar du tuppar med klockan??? DÄ Àr man vÀl liiiiite crazy?!?Nu anvÀnder jag visserligen min MRG till allt frÄn husrenovering, tuppslakt och gym till deskdiving pÄ kontoret. Men sÀrskilt crazy Àr jag inte![]()
Men denna Àr inte till D1000, utan till vanliga GWF-1000 (den utan djup sensor pÄ sidan)Kan absolut bli ett sÄdant ocksÄ. Skön fÀrg.
Tack för din uppmÀrksamhetMen denna Àr inte till D1000, utan till vanliga GWF-1000 (den utan djup sensor pÄ sidan)
AjdÄ, missade det.Men denna Àr inte till D1000, utan till vanliga GWF-1000 (den utan djup sensor pÄ sidan)
VÀlkommen in i trÄdenDÄ var man till sist med i klubben! Börjar klassiskt sÄ fÄr vi se var det landar.
![]()
![]()
VĂ€lkommen!
Tack, kÀnns bra!VÀlkommen in i trÄden
Perfekt börja-pÄ-G![]()
Den Àr till Àldre frog. Passar inte D1000 frog tyvÀrr.
Den Àr sÄ fruktansvÀrt snygg!
NÀr jag ser den tÀnker jag Master Chief i HALO.
à h, den e snygg. Har vart sugen pÄ den ocksÄ.4000kr skickat idag!![]()