Grymt!Blev ett köp av Nasa igÄr, tyvÀrr Ebay pris pÄ den men fÄr bli en keeper..
![Raising hands :raised_hands: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64c.png)
![Thumbs up :thumbsup: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!Blev ett köp av Nasa igÄr, tyvÀrr Ebay pris pÄ den men fÄr bli en keeper..
NÀ, det Àr klart hanterbart. Riktigt kul G-shockGrymt!Priser Àr inte sÄ blodig som den förra. Den Àr en keeper för mig med.
![]()
Den Àr ju grym!Yay or Nay?
![]()
Hur gÄr det med titanaren som du Àr intresserad av, hört nÄgot frÄn Globen?Den Àr ju grym!
SÄ det var du som bjöd över mig pÄ Tratten. Jag glömde bort auktionen. Grattis!
Vad heter denna, skulle nog kunna tÀnka mig en sÄn?Byte till vit Square.
SĂ„ snygg.
Mycket bekvÀmt band ocksÄ. Hamnar visserligen mellan tvÄ hÄl men likvÀl Àr den vÀldigt bekvÀm. Kanske buktar den ut pÄ rÀtt stÀlle pÄ insidan och dÀrmed fixerar /hakar den sig fast bÀttre pÄ handleden?
För bandet i sig Àr inte speciellt mjukt jÀmfört med vanliga band som sitter pÄ squares Àven om den kÀnns annorlunda. En gÄta.
![]()
![]()
Det kan inte vara att det har ett veck mindre i "dragspelet"? Om bandet i sig Àr mjukare Àn dragspelet bör det bli mer följsamt pÄ armen
Mer camo![]()
![]()
Det var en klockpÄse som det stÄr baby-G pÄ.Nice! Gillar gamla Frogman
Vad finns i det andra paketet?![]()
Inget konkret Ànnu. Varken ev leveranstid eller pris.Hur gÄr det med titanaren som du Àr intresserad av, hört nÄgot frÄn Globen?
Nu har jag inte kvar bandet sÄ jag kan testa, men det satt ett liknande pÄ gw-m5610bb vill jag minnas. "Glossy black ftw" tÀnkte jag nÀr den införskaffades. VÀl pÄ armen kÀndes den som en kladdig lakritsbitDet kan nog stÀmma! Har inte reflekterat tidigare kring huruvida antal veck skulle kunna pÄverka hur vÀl klockan sitter men jag tror du Àr inne pÄ rÀtt spÄr.![]()
Torde vara en GW-M5610MW-7Vad heter denna, skulle nog kunna tÀnka mig en sÄn?
Den blÄa titanen listar 19900kr, sÄ nÄgonstans dÀr...Inget konkret Ànnu. Varken ev leveranstid eller pris.
Edit: den finns ju till rÀtt ok priser i Japan. Men med importkostnader sÄ Àr man vÀl över ett svenskt pris.
Grodan kostade ca 2000 kronor och ca 1500 extra innan den var i min hand.Inget konkret Ànnu. Varken ev leveranstid eller pris.
Edit: den finns ju till rÀtt ok priser i Japan. Men med importkostnader sÄ Àr man vÀl över ett svenskt pris.
Nu har jag inte kvar bandet sÄ jag kan testa, men det satt ett liknande pÄ gw-m5610bb vill jag minnas. "Glossy black ftw" tÀnkte jag nÀr den införskaffades. VÀl pÄ armen kÀndes den som en kladdig lakritsbitDet vart modifiering Ä det grövsta med den, tror bara jag har modul/display kvar av alla delar
Men jag vill ocksÄ minnas att den kÀndes annorlunda pÄ armen...
Ja svenska priset kommer sÀkert ligga dÀr nÄgonstans. Blir ingen skillnad mot import + moms.Den blÄa titanen listar 19900kr, sÄ nÄgonstans dÀr...
Den blÄa titanen listar 19900kr, sÄ nÄgonstans dÀr...
SÄ blir det nog. Undrar om man kan hitta den billigare nÄgonstans framöver. Den blÄ titanen kunde man tills nyligen köpa för drygt 12 k inom EUJa svenska priset kommer sÀkert ligga dÀr nÄgonstans. Blir ingen skillnad mot import + moms.
Ăr det den fĂ€rgglada titanaren som ni talar om? Eller vad Ă€r mer pĂ„ gĂ„ng som man kan lĂ€gga pengar pĂ„?Ja svenska priset kommer sĂ€kert ligga dĂ€r nĂ„gonstans. Blir ingen skillnad mot import + moms.
Klockmagasinet och Klockonline har tidigare haft bra priser pÄ dom gamla titanarna.SÄ blir det nog. Undrar om man kan hitta den billigare nÄgonstans framöver. Den blÄ titanen kunde man tills nyligen köpa för drygt 12 k inom EU
Japp! 5000TRĂr det den fĂ€rgglada titanaren som ni talar om? Eller vad Ă€r mer pĂ„ gĂ„ng som man kan lĂ€gga pengar pĂ„?
Ja den fĂ€rgglada B5000TR. Har sett mĂ„nga bilder och video pĂ„ den nu och kommer fortfarande inte överens med utseendet.Ăr det den fĂ€rgglada titanaren som ni talar om? Eller vad Ă€r mer pĂ„ gĂ„ng som man kan lĂ€gga pengar pĂ„?
Du mÄste testa 5600SC. Bandet pÄ den kÀnns riktig bra, lite som GW5000 bandet fast lite tjockare.Det mÄste ha varit ett annat band ÀndÄ. Min kÀnns aldrig kladdig.
NÀ, kÀndes Àr fel ord. Uppfattades. Det var matt pÄ insidan men högblankt pÄ utsidan tillsammans med bezelDet mÄste ha varit ett annat band ÀndÄ. Min kÀnns aldrig kladdig.
Jag hade ocksÄ problem med högblanka bands utseende först. Att den satt sÄ bra gjordes att jag blev van vid det sen.NÀ, kÀndes Àr fel ord. Uppfattades. Det var matt pÄ insidan men högblankt pÄ utsidan tillsammans med bezel
Vad heter denna, skulle nog kunna tÀnka mig en sÄn?
Jag letade flera mÄnader pÄ japanska sidor innan jag hittade den. Tror inte den Àr sÄ lÀtt att komma över tyvÀrr.Torde vara en GW-M5610MW-7![]()
@spammerstakeahikegw-m5610bb![]()