• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ska nÄgon köpa denna, MTG-B2000PH Blue Phoenix?
Synd att det Àr sÄ stor.

1621533695416.png

Grodan kostade ca 2000 kronor och ca 1500 extra innan den var i min hand.
Hade vÀl rÀknat med det men ÀndÄ....

NÀsta blir frÄn K&S, man ska ju aldrig Ängra sig men en och en annan svordom blev det nÀr den fina gwf-d1000 lÄg ute för nÀstan samma pris

Man rĂ€knar aldrig importkostnader i sin kostnad (utom dĂ„ nĂ€r den sĂ€ljs), dĂ„ kĂ€nns allt bĂ€ttre đŸ€“ Grym groda tycker jag!

Glad jag har kvar min, mĂ„ste varit total sinnesförvirring nĂ€r den var tal om lĂ€mna đŸ€”

Jag hade ocksÄ problem med högblanka bands utseende först. Att den satt sÄ bra gjordes att jag blev van vid det sen.
Nu har jag flera G-shocks som Àr blanka. Ja, lite feminin kÀnns det ju förstÄs. Men mÄnga hÀr rockar ju med rosa G-shocks, dÄ kan jag
vĂ€l klara nĂ„gra i högblanka.😁
Högblank handvĂ€ska funkar alltid 😁

Är det nĂ„gon som sett nĂ„gon mod, eller vet om det finns helt klart glas att köpa till fyrkanter? Skulle vara kul att se den i skeleton utförande ;)

Befinner mig pÄ hemmaplan (stora mÀnniskobyn) men har periodvis tÀt kontakt med Singapore i jobbet sÄ det Àr en bra andra TZ att ha nÀra tillhands, sÀrskilt nÀra byten av normal/vintertid hÀr hemma.
Har alltid Sidney eller Brisbane (dÄ det finns tillgÀngligt) för kontakter i arbetet. Gillar gbx100an som pÄ ett snyggt sÀtt visar bÀgge tidszonerna

Byte till vit Square.
SĂ„ snygg.

Mycket bekvÀmt band ocksÄ. Hamnar visserligen mellan tvÄ hÄl men likvÀl Àr den vÀldigt bekvÀm. Kanske buktar den ut pÄ rÀtt stÀlle pÄ insidan och dÀrmed fixerar /hakar den sig fast bÀttre pÄ handleden?
För bandet i sig Àr inte speciellt mjukt jÀmfört med vanliga band som sitter pÄ squares Àven om den kÀnns annorlunda. En gÄta.

IMG_20210520_154924.jpg
IMG_20210520_154111.jpg
LÄter jobbigt det dÀr med att hamna mellan tvÄ hÄl, kanske lika bra att sÀlja vidare den till mig?!

Tillbaka
Topp