Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grodan kostade ca 2000 kronor och ca 1500 extra innan den var i min hand.
Hade vÀl rÀknat med det men ÀndÄ....
NÀsta blir frÄn K&S, man ska ju aldrig Ängra sig men en och en annan svordom blev det nÀr den fina gwf-d1000 lÄg ute för nÀstan samma pris
Jag letade flera mÄnader pÄ japanska sidor innan jag hittade den. Tror inte den Àr sÄ lÀtt att komma över tyvÀrr.
oj, ja den va verkligen inte lÀtt att hitta ...bra jagat!Jag letade flera mÄnader pÄ japanska sidor innan jag hittade den. Tror inte den Àr sÄ lÀtt att komma över tyvÀrr.
Haha vafan den Àr begagnad iof
Hehe, den Àr den enda pÄ Ebay. Har sökt den ett tag jag ocksÄ. Jag har den hÀr som Àr i princip samma fast med svart bezel och mönstrad band.Haha vafan den Àr begagnad iof
Högblank handvÀska funkar alltidJag hade ocksÄ problem med högblanka bands utseende först. Att den satt sÄ bra gjordes att jag blev van vid det sen.
Nu har jag flera G-shocks som Àr blanka. Ja, lite feminin kÀnns det ju förstÄs. Men mÄnga hÀr rockar ju med rosa G-shocks, dÄ kan jag
vÀl klara nÄgra i högblanka.
Finns inget intressant att se under glasetĂr det nĂ„gon som sett nĂ„gon mod, eller vet om det finns helt klart glas att köpa till fyrkanter? Skulle vara kul att se den i skeleton utförande
Jag tÀnker snarare att man bara har en solpanel och displayen, all text och fÀrg borta. Inte för att det Àr sÄ intressant, bara udda för att man kan liksomFinns inget intressant att se under glaset
Den dÀr skulle jag kunna tÀnka mig men det Àr lite annat som stÄr före pÄ vill-ha-listan sÄ den fÄr vÀnta.Ska nÄgon köpa denna, MTG-B2000PH Blue Phoenix?
Synd att det Àr sÄ stor.
Det bör nog inte vara sĂ„ svĂ„rt att fĂ„ bort annars? Bara lite fĂ€rg pĂ„ glas...Ăr det nĂ„gon som sett nĂ„gon mod, eller vet om det finns helt klart glas att köpa till fyrkanter? Skulle vara kul att se den i skeleton utförande
Den hÀr Àr vÀl ganska nÀraJag tÀnker snarare att man bara har en solpanel och displayen, all text och fÀrg borta. Inte för att det Àr sÄ intressant, bara udda för att man kan liksom
Har alltid Sidney eller Brisbane (dÄ det finns tillgÀngligt) för kontakter i arbetet. Gillar gbx100an som pÄ ett snyggt sÀtt visar bÀgge tidszonernaBefinner mig pÄ hemmaplan (stora mÀnniskobyn) men har periodvis tÀt kontakt med Singapore i jobbet sÄ det Àr en bra andra TZ att ha nÀra tillhands, sÀrskilt nÀra byten av normal/vintertid hÀr hemma.
LÄter jobbigt det dÀr med att hamna mellan tvÄ hÄl, kanske lika bra att sÀlja vidare den till mig?!Byte till vit Square.
SĂ„ snygg.
Mycket bekvÀmt band ocksÄ. Hamnar visserligen mellan tvÄ hÄl men likvÀl Àr den vÀldigt bekvÀm. Kanske buktar den ut pÄ rÀtt stÀlle pÄ insidan och dÀrmed fixerar /hakar den sig fast bÀttre pÄ handleden?
För bandet i sig Àr inte speciellt mjukt jÀmfört med vanliga band som sitter pÄ squares Àven om den kÀnns annorlunda. En gÄta.
min favorit BT modell, jag kör den med lemon face Skulle bara vilja se hur det skulle se ut helt utan text och randen runt...Den hÀr Àr vÀl ganska nÀra
Ăr det en MT10?Idag blev det billigt för mig iaf
Jag var med som omoraliskt stöd och lastare Ät grannen
En OT-bild oxÄ
Helt galet! Jag gillar!För er som kÀnner att ni har lite för mÄnga fyrkanter eller sÄ... allt Àr relativt
(thesutanto pÄ insta)
En FZ-8 blev uppbytet frĂ„n en GladiusĂr det en MT10?
Och en bild pÄ en G för on topic.
Camo-grodan.
Tjusigt! Ănnu en av @livinl0ud 's keepers har fĂ„tt ny keeperGod morgon G-Shocklovers!
Idag fÄr Àven jag hÀnga med dom coola kidsen med grodorna!
Tack @livinl0ud för en trevlig affÀr!!!