• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Finns mĂ„nga pĂ„ https://www.relojesdemoda.com/ har sjĂ€lv tvĂ„ i varukorgen 🙄😂
Jag har aldrig förstĂ„tt mig pĂ„ deras priser. Är det exklusive moms?
Skärmavbild 2021-06-26 kl. 19.18.55.png
 
Dom hÀr tvÄ i sin samling och man hade varit nöjd!
B9345E8D-406B-42C5-9095-E4FCA09456BE.png
Kanske en DGK king ocksĂ„. 😄 Men absolut, den Ă€r hur cool som helst. Samma tema som den grĂ„a Rangeman. Det verkar finnas en hel del roliga g-shocks i Singapore. Kolla Freestyler_Steven pĂ„ insta ocksĂ„. Han har en hel del coola Gs till salu. Synd att han inte skickar till Sverige...
 
Riktigt kul och pÄ tiden. Betyder U nÄgot sÀrskilt i sammanhanget?
g-central spekulerar om att den ev ser likadan ut men med led istf el.

 
Kanske en DGK king ocksĂ„. 😄 Men absolut, den Ă€r hur cool som helst. Samma tema som den grĂ„a Rangeman. Det verkar finnas en hel del roliga g-shocks i Singapore. Kolla Freestyler_Steven pĂ„ insta ocksĂ„. Han har en hel del coola Gs till salu. Synd att han inte skickar till Sverige...
Ja Singapore och Malaysia gör rÀtt coola hemmagjorda gshocks.
 
Skumt att en av er har rabatt pÄ 15 procent och den andre 20. Plus att tax stÄr inkl pÄ den ena men inte den andre.

20% hĂ€r ocksĂ„ đŸ€”.
3331EB6E-5D6A-459B-B5E5-22B6781C9176.png
2A5D8947-83C5-4D15-9A9A-0259FDBA2173.png

Fast mitt pris stÄr ju med moms och erat utan sÄ rabatten rÀknas nog lite olika. Blir det samma summa nÀr ni ska checka ut ocksÄ eller blir det ett högre pris inklusive skatt?

Det kan kanske ha att göra med att ni surfar frĂ„n Sverige (och jag Spanien) och ni ska betala in svensk skatt (en s.k. moralfrĂ„ga) đŸ€Ș
 
Fast mitt pris stÄr ju med moms och erat utan sÄ rabatten rÀknas nog lite olika. Blir det samma summa nÀr ni ska checka ut ocksÄ eller blir det ett högre pris inklusive skatt?

Det kan kanske ha att göra med att ni surfar frĂ„n Sverige (och jag Spanien) och ni ska betala in svensk skatt (en s.k. moralfrĂ„ga) đŸ€Ș
Jepp priset för mig förblir detsamma vid utcheckning 😊.
 
Godafton pĂ„ er alla vĂ€nner! đŸ€—

Helg igen lika med fullt arbete med att rensa hemma. Jobba ihop auktioner. 😊

Hittade en del gammalt i en lĂ„da dĂ€r vissa saker mer eller mindre rĂ€knas som kult idag. Dessa sötingar kanske nĂ„gon minns? 😊

De verkar iaf gilla den svarta MRGn och gör tummen upp. 😃

09D36195-4F4A-4D69-81F4-DDB074812534.jpeg
994F018C-59E5-4853-B1D5-495F19B4CA69.jpeg
Monchichi's var lÀÀÀnge sen man sĂ„g😃
SĂ„na i bra skick finns nog en hel del bĂ„de nostalgi och samlarvĂ€rde i idag🙂
 
Kanske Ă€r som du skrev att det Ă€r skillnad för oss som sitter i Sverige och du i Spanien đŸ€”? Vore dock intressant ifall det blir skillnad om du kör via en svensk VPN portal/server?
...och sen ta spansk leveransaddress 😆

Edit: Kollade deras info. Det blir ÀndÄ billigare för mig eftersom frakten blir fri. Men det Àr ju mÀrkligt ÀndÄ...

SHIPPING & HANDLING
Shipping costs to mainland Spain and Balearin Islands are 6.50 Euros and will be FREE when the products in your purchase exceed 50 Euros.

For international shipments within the European Union 16,90 Euros.

TAXES
The prices shown in relojesdemoda.com include the V.A.T.



Edit2: SĂ„g nu att vi hade samma pris €189 innan rabatten var dragen. đŸ€”đŸ€ŻđŸ˜…đŸ˜†
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp