Jag har aldrig förstĂ„tt mig pĂ„ deras priser. Ăr det exklusive moms?Finns mĂ„nga pĂ„ https://www.relojesdemoda.com/ har sjĂ€lv tvĂ„ i varukorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har aldrig förstĂ„tt mig pĂ„ deras priser. Ăr det exklusive moms?Finns mĂ„nga pĂ„ https://www.relojesdemoda.com/ har sjĂ€lv tvĂ„ i varukorgen
Det Ă€r ink moms, sĂ„ absolut vettiga priser speciellt nu nĂ€r det Ă€r 20% pĂ„ flertal klockor.Jag har aldrig förstĂ„tt mig pĂ„ deras priser. Ăr det exklusive moms?
Kanske en DGK king ocksÄ. Men absolut, den Àr hur cool som helst. Samma tema som den grÄa Rangeman. Det verkar finnas en hel del roliga g-shocks i Singapore. Kolla Freestyler_Steven pÄ insta ocksÄ. Han har en hel del coola Gs till salu. Synd att han inte skickar till Sverige...Dom hÀr tvÄ i sin samling och man hade varit nöjd!
Nej för fan den Àr inget för mig .
Du visar utan (stĂ„r utskrivet). Fattar inte riktigt hur du fĂ„r det sĂ„?Jag har aldrig förstĂ„tt mig pĂ„ deras priser. Ăr det exklusive moms?
Eller en Ironman kanske? ^^KING BOB!!!!
StÄr utan moms för mig ocksÄ men det verkar vara inkluderade ÀndÄ vid checkout.Du visar utan (stÄr utskrivet). Fattar inte riktigt hur du fÄr det sÄ?
NÀr jag kollar fÄr jag med moms.
Du visar utan (stÄr utskrivet). Fattar inte riktigt hur du fÄr det sÄ?
NÀr jag kollar fÄr jag med moms.
StÄr utan moms för mig ocksÄ men det verkar vara inkluderade ÀndÄ vid checkout.
Har tyvÀrr svÄrt för negativ display annars hade jag sÀkert nappat .Greger i Nile city : Snart kommer du att komma till insikt serrö.
20% hÀr ocksÄ .Skumt att en av er har rabatt pÄ 15 procent och den andre 20. Plus att tax stÄr inkl pÄ den ena men inte den andre.
Fast tror iofs inte det dĂ„ det ser ut att vara en GW modul och lila lumination knapp...Ăr inte det en DW-6900-sd8, Desert Sand???
I sÄ fall ska den vara sÄ grÄaktig-beige!
SvÄrt att se men ja, G-knappen Àr lila...Fast tror iofs inte det dÄ det ser ut att vara en GW modul och lila lumination knapp...
g-central spekulerar om att den ev ser likadan ut men med led istf el.Riktigt kul och pÄ tiden. Betyder U nÄgot sÀrskilt i sammanhanget?
Ja inte helt enkelt att se. Det blir en överraskning nÀr den kommer helt enkelt.SvÄrt att se men ja, G-knappen Àr lila...
Ja Singapore och Malaysia gör rÀtt coola hemmagjorda gshocks.Kanske en DGK king ocksÄ. Men absolut, den Àr hur cool som helst. Samma tema som den grÄa Rangeman. Det verkar finnas en hel del roliga g-shocks i Singapore. Kolla Freestyler_Steven pÄ insta ocksÄ. Han har en hel del coola Gs till salu. Synd att han inte skickar till Sverige...
Skumt att en av er har rabatt pÄ 15 procent och den andre 20. Plus att tax stÄr inkl pÄ den ena men inte den andre.
20% hÀr ocksÄ .
Jepp priset för mig förblir detsamma vid utcheckning .Fast mitt pris stÄr ju med moms och erat utan sÄ rabatten rÀknas nog lite olika. Blir det samma summa nÀr ni ska checka ut ocksÄ eller blir det ett högre pris inklusive skatt?
Det kan kanske ha att göra med att ni surfar frÄn Sverige (och jag Spanien) och ni ska betala in svensk skatt (en s.k. moralfrÄga)
Vilket mysterium.Jepp priset för mig förblir detsamma vid utcheckning .
Kanske Àr som du skrev att det Àr skillnad för oss som sitter i Sverige och du i Spanien ? Vore dock intressant ifall det blir skillnad om du kör via en svensk VPN portal/server?Vilket mysterium.
Monchichi's var lÀÀÀnge sen man sÄgGodafton pÄ er alla vÀnner!
Helg igen lika med fullt arbete med att rensa hemma. Jobba ihop auktioner.
Hittade en del gammalt i en lÄda dÀr vissa saker mer eller mindre rÀknas som kult idag. Dessa sötingar kanske nÄgon minns?
De verkar iaf gilla den svarta MRGn och gör tummen upp.
...och sen ta spansk leveransaddressKanske Àr som du skrev att det Àr skillnad för oss som sitter i Sverige och du i Spanien ? Vore dock intressant ifall det blir skillnad om du kör via en svensk VPN portal/server?