Tror att Cyberphoto och Zalando har nÄt pÄgÄende, men om det finns nÄgra roliga Àr ju mer tycke och smakFinns det nÄgon rolig G-Shock pÄ rea nÄnstans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror att Cyberphoto och Zalando har nÄt pÄgÄende, men om det finns nÄgra roliga Àr ju mer tycke och smakFinns det nÄgon rolig G-Shock pÄ rea nÄnstans?
âEgentligenâEnda klockan man behöver??
Vem vet. Vi fÄr hoppas det.SÀkert bara Photoshop eller?
Ăr ocksĂ„ lite sugen pĂ„ nĂ„got kul! GĂ€rna i stĂ„l eller titanFinns det nĂ„gon rolig G-Shock pĂ„ rea nĂ„nstans?
Eller Ànnu hellre hans 5000TRDu fÄr sÀtta upp dig i köpakön hos @Meraborsten om han nu skulle skicka ivÀg sina ??
Finns mÄnga pÄ https://www.relojesdemoda.com/ har sjÀlv tvÄ i varukorgenFinns det nÄgon rolig G-Shock pÄ rea nÄnstans?
5 ??Finns mÄnga pÄ https://www.relojesdemoda.com/ har sjÀlv tvÄ i varukorgen
Stormtrooper pÄ anabola!TÀnk om Casio har gjort en vit King som pÄ bilden nedan.
Har sökt vita klÀder med svart text till Kingen ett tag nu. Finns ingenstans....
En i varukorgen Àr givetvis till frugan . Blir ju lite rastlöst nÀr dom jag har pÄ bevakning aldrig kommer in pÄ Sakura .
2 king?Finns mÄnga pÄ https://www.relojesdemoda.com/ har sjÀlv tvÄ i varukorgen
Nej för fan den Àr inget för mig .2 king?
Gravityn Àr riktigt lÀcker i kolfiber!En i varukorgen Àr givetvis till frugan . Blir ju lite rastlöst nÀr dom jag har pÄ bevakning aldrig kommer in pÄ Sakura .
Ăr sugen pĂ„ denna dĂ„ priset Ă€r vettigt ocksĂ„.
Nya Gravitymaster Àr riktig najs! Har alla funktioner som finns i en snygg förpackning. Att den inte har solar Àr bara skönt tycker jag.En i varukorgen Àr givetvis till frugan . Blir ju lite rastlöst nÀr dom jag har pÄ bevakning aldrig kommer in pÄ Sakura .
Ăr sugen pĂ„ denna dĂ„ priset Ă€r vettigt ocksĂ„.
Tycker den ser ball ut och hade matchat ganska fint med an .Gravityn Àr riktigt lÀcker i kolfiber!
Men det Àr fult att skylla pÄ frugan
Undrar om dom Àr mÄlade eller gjutna i den fÀrgen?TÀnk om Casio har gjort en vit King som pÄ bilden nedan.
Har sökt vita klÀder med svart text till Kingen ett tag nu. Finns ingenstans....
KING BOB!!!!TÀnk om Casio har gjort en vit King som pÄ bilden nedan.
Ja jag diggar utseendet pĂ„ den . Ja den verkar ha en hel del funktioner av vad jag lĂ€st. Haha jasĂ„, jag âföredrarâ solar men absolut inget mĂ„ste eller avgörande för köp .Nya Gravitymaster Ă€r riktig najs! Har alla funktioner som finns i en snygg förpackning. Att den inte har solar Ă€r bara skönt tycker jag.
Man slipper ju sola den om man inte bĂ€r den ofta.Ja jag diggar utseendet pĂ„ den . Ja den verkar ha en hel del funktioner av vad jag lĂ€st. Haha jasĂ„, jag âföredrarâ solar men absolut inget mĂ„ste eller avgörande för köp .
Ser ut som gjutna mer Àn mÄlade tycker jag.Undrar om dom Àr mÄlade eller gjutna i den fÀrgen?
Jag har en CoolFire lampa som anvÀnds för att ladda upp klockorna .Man slipper ju sola den om man inte bÀr den ofta.
Jag laddar mina med den ocksÄ. Blir ju lite jobbigt nÀr flera stycken behöver laddas. Jag Àr bara lite lat.Jag har en CoolFire lampa som anvÀnds för att ladda upp klockorna .
Hahaha ja din samling Àr betydligt större Àn min lilla sÄ förstÄr dig . Jag brukar lÀgga varje klocka över natten och dÄ Àr den pÄ H .Jag laddar mina med den ocksÄ. Blir ju lite jobbigt nÀr flera stycken behöver laddas. Jag Àr bara lite lat.
Han har inte CF Muahaha...Galenskap frÄn Facebook fortsÀttning...
Edit: 145st
Ăr inte det en DW-6900-sd8, Desert Sand???Fan klockan som skulle skickas var gul i fĂ€rgen sĂ„ han som skicka annullera ordern. Men lyckades fĂ„ till 30 USD rabatt ist. Kanske blir helt ok Ă€ndĂ„.
Haha ja kanske det. Det vore ju Ă€nnu bĂ€ttre. DĂ„ fĂ„r jag ju rabatt pĂ„ en helt ok Gshock...Ăr inte det en DW-6900-sd8, Desert Sand???
I sÄ fall ska den vara sÄ grÄaktig-beige!
Dom hÀr tvÄ i sin samling och man hade varit nöjd!TÀnk om Casio har gjort en vit King som pÄ bilden nedan.