Kingen Àr en GX-56GB som ska fÄ en SLG-bezel för lite mer guldaccentVad heter den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kingen Àr en GX-56GB som ska fÄ en SLG-bezel för lite mer guldaccentVad heter den?
Kul att kunna hjÀlpa tillJa jag blev inte mindre sugen nÀr jag sÄg att du fÄtt hem din nya . Ser fram emot min nu .
Haha lÀgg av . Kanske skulle bli OWG med Mudmaster .Tror en king skulle passa dig alldeles utmÀrkt
Mmmmm, probably!!!Haha lÀgg av . Kanske skulle bli OWG med Mudmaster .
Skum modell som har flugit under min radar!Kingen Àr en GX-56GB som ska fÄ en SLG-bezel för lite mer guldaccent
ĂnsketĂ€nkande frĂ„n min sida .Mmmmm, probably!!!
Jag kĂ€nner en kille som Ă€r OWG med en GWG-1000-1A3 sedan mĂ„nga Ă„r. SĂ„ det Ă€r möjligt!ĂnsketĂ€nkande frĂ„n min sida .
Gillade att den inte var helsvart och dessutom tydligen ska ha lite gultonade siffrorSkum modell som har flugit under min radar!
Ny? Sverige?Gillade att den inte var helsvart och dessutom tydligen ska ha lite gultonade siffror
2011 frÄn Frankrike via buktenNy? Sverige?
Ofan vad grymt . Det ger mig lite hopp .Jag kÀnner en kille som Àr OWG med en GWG-1000-1A3 sedan mÄnga Är. SÄ det Àr möjligt!
Vi TROR pÄ dig vÀnnenOfan vad grymt . Det ger mig lite hopp .
Det var han som fick igÄng mig pÄ det hÀr sÄ jaja... Bra för honom iallafallOfan vad grymt . Det ger mig lite hopp .
Det blir en GX-56SLG-1JR sen ocksÄ eller?2011 frÄn Frankrike via bukten
.Vi TROR pÄ dig vÀnnen
Hahaha eller hur âbra för honomâ men inte lika bra för oss . Jag har inte direkt mĂ„nga Gâs att skryta med men vill Ă€ndĂ„ ha mindre Ă€n vad jag har .Det var han som fick igĂ„ng mig pĂ„ det hĂ€r sĂ„ jaja... Bra för honom iallafall
Jag Àr iofs nere pÄ sÄ fÄ nu dÄ jag rÀknas som OWG, nÀstan...
Kommer ju bli en kombo som jag tror blir braDet blir en GX-56SLG-1JR sen ocksÄ eller?
Det roliga med min lilla samling nu Ă€r ju att jag köpt modellerna flera gĂ„nger. Nya. SĂ„lt. Köpt begagnade. Köpt nya igen. Det kan man tycka Ă€r lite skumt eventuellt...Hahaha eller hur âbra för honomâ men inte lika bra för oss . Jag har inte direkt mĂ„nga Gâs att skryta med men vill Ă€ndĂ„ ha mindre Ă€n vad jag har .
Hahaha förstĂ„r exakt vad du menar och du Ă€r inte ensam om det . Har haft alla Gâs jag har nu flertal gĂ„nger tidigare förutom min CF dĂ„ .Det roliga med min lilla samling nu Ă€r ju att jag köpt modellerna flera gĂ„nger. Nya. SĂ„lt. Köpt begagnade. Köpt nya igen. Det kan man tycka Ă€r lite skumt eventuellt...
Samma hĂ€r, Ă€r uppe pĂ„ övertid nĂ€r jag vanligtvis slaggar vid 22 . Godnatt đ.Hög tid att slĂ„ igen gluggarna hĂ€r nu.
Ănskar er en Goder natt
Blev lite rastlös pÄ kvÀllskvisten och rÄkade slinta pÄ köpknappen pÄ en G samt ett extra band till den nÀr Sakurawatches aldrig fÄr in mina bevakningar .
Den har guldfÀrgad skruvar men har en vanlig spÀnne. Du fÄr köpa en guldfÀrgad spÀnne till den.Nix, Kingen Àr en svart med lite gul/guld-detaljer som ska pimpas lite ytterligare och rödingen Àr stÄlisen pÄ vÀg in
Tycker dom ser vÀldigt konstiga ut...Vad Àr detta, kommande metall mini casioaker?
SÄg lite skumma ut utan den dÀr dagvisaren?
Vad Àr detta, kommande metall mini casioaker?
SÄg lite skumma ut utan den dÀr dagvisaren?
Kan ju vara en synvilla... Men dom ser verkligen mini-mini utTycker dom ser vÀldigt konstiga ut...