• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bilagor

  • Screenshot_20210627_232654.jpg
    Screenshot_20210627_232654.jpg
    98.4 KB · Visningar: 5
Det var han som fick igĂ„ng mig pĂ„ det hĂ€r sĂ„ jaja... Bra för honom iallafall 😬
Jag Àr iofs nere pÄ sÄ fÄ nu dÄ jag rÀknas som OWG, nÀstan...
Hahaha eller hur ”bra för honom” men inte lika bra för oss đŸ˜‚đŸ€Ł. Jag har inte direkt mĂ„nga G’s att skryta med men vill Ă€ndĂ„ ha mindre Ă€n vad jag har đŸ„”.
 
Hahaha eller hur ”bra för honom” men inte lika bra för oss đŸ˜‚đŸ€Ł. Jag har inte direkt mĂ„nga G’s att skryta med men vill Ă€ndĂ„ ha mindre Ă€n vad jag har đŸ„”.
Det roliga med min lilla samling nu Ă€r ju att jag köpt modellerna flera gĂ„nger. Nya. SĂ„lt. Köpt begagnade. Köpt nya igen. Det kan man tycka Ă€r lite skumt eventuellt... 😬
 
Det roliga med min lilla samling nu Ă€r ju att jag köpt modellerna flera gĂ„nger. Nya. SĂ„lt. Köpt begagnade. Köpt nya igen. Det kan man tycka Ă€r lite skumt eventuellt... 😬
Hahaha förstĂ„r exakt vad du menar och du Ă€r inte ensam om det 🙄. Har haft alla G’s jag har nu flertal gĂ„nger tidigare förutom min CF🐾 dĂ„ 😎.
 
SÄg en som hade en GA-900-1A och tyckte den sÄg riktigt snygg ut. SÄg tunn ut.

GA-900-1A.png

Dock sÄg jag att illumineringen sög, ser inte end vad det stÄr pÄ den negativa displayen som jag redan har lite svÄrt för generellt.

NĂ„n som har denna?

Sen poppa iofs GSTB400-1A upp. Endast 12.9 mm tjock och L2L pÄ ca 47 mm. Fan den vart jag jÀvligt sugen pÄ! :D

GSTB400-1A.png
 
Tillbaka
Topp