• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TrÄksub
22AFE772-E08A-4A61-8684-355ADB5EB8DD.jpeg

Är fan ocksĂ„ sugen. TĂ€nk om man gick och blev OWG med en king. Hade ju varit ironiskt.

LÀskig tanke. Men tÀnk om man en vacker dag rÄkar hitta en modell som liksom bara klaffar pÄ alla plan och övriga fÄr ligga och samla damm. Jag har ju mina absolut top 3 (eller t om 5) favoriter som jag vet att jag kommer gilla varaktigt mer Àn andra, men Kingen som nu Àr pÄ laddning dÀr hemma Àr saknad.

Ska jag vara Àrlig tyckte jag King var sÄ fruktansvÀrt ful nÀr jag sÄg den för första gÄngen.
Pytteliten display, enorma knappskydd ; klockvÀrldens akromegali osv.
Nu Àr den sÄ hÀrligt fulsnygg som det gÄr att bli.
Jag gillade 56BB frĂ„n början. Riktigt coolt med "murdered out" utseendet. Gillade den mer Ă€n med positiv display. 😎

Jag tycker att 56-1bjf Ă€r finare Ă€n 56BB men 56BB Ă€r coolare i helsvart. 🙂 Jag har inget som helst problem med negativ display. Har lite orangea klĂ€der pĂ„ vĂ€g till 56-1BJF, den kommer att se ♚♚ ut. 😎👌
Tips pÄ bra kran? Hittar inget bra pÄ eBay. Bezel finns men inte band.

Tillbaka
Topp