Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ack vad bra den Àr trots sitt smeknamnTrÄksub
En vÀrdig OWG-kandidatAck vad bra den Àr trots sitt smeknamn
Den dÀr har vÀldigt mycket villhöver över sigHidden coast (hemmakontor...)
Du vet vad vi brukar sÀga hÀr va?Den dÀr har vÀldigt mycket villhöver över sig
Perfekt sommarklockaKanske skulle ge upp G-Shock för att bli OWG med denna .
Hahaha det gÄr att diskuteraPerfekt sommarklocka
IngÄr den i dom 5?Hahaha det gÄr att diskutera
Hahaha inte en chans . Dottern har fÄtt den att leka med .IngÄr den i dom 5?
Vilken streak du Àr inne i!
Vilken streak du Àr inne i!
Jag hÄller i plÄnboken ett tag till..FÄr mina ryck ibland. Blivit lite sÄld pÄ King. Har du bestÀllt Àn? ^^
Jag hÄller i plÄnboken ett tag till..
En till
Ja, supernöjd. Men stealth kingen Àr lika bra!Nöjd förstÄr jag?
Den grönskimrande displayen Àr vacker!
Ăr fan ocksĂ„ sugen. TĂ€nk om man gick och blev OWG med en king. Hade ju varit ironiskt.En till
Ăr fan ocksĂ„ sugen. TĂ€nk om man gick och blev OWG med en king. Hade ju varit ironiskt.
Hehe jag körde lite OWG med kingen för nĂ„gra Ă„r sen sĂ„ visst gĂ„r det.Ăr fan ocksĂ„ sugen. TĂ€nk om man gick och blev OWG med en king. Hade ju varit ironiskt.
Ja, supernöjd. Men stealth kingen Àr lika bra!
Jag gillade 56BB frÄn början. Riktigt coolt med "murdered out" utseendet. Gillade den mer Àn med positiv display.Ska jag vara Àrlig tyckte jag King var sÄ fruktansvÀrt ful nÀr jag sÄg den för första gÄngen.
Pytteliten display, enorma knappskydd ; klockvÀrldens akromegali osv.
Nu Àr den sÄ hÀrligt fulsnygg som det gÄr att bli.
Definitivt GXW-56-1BJF.
Jag tycker att 56-1bjf Àr finare Àn 56BB men 56BB Àr coolare i helsvart. Jag har inget som helst problem med negativ display. Har lite orangea klÀder pÄ vÀg till 56-1BJF, den kommer att se ut.Definitivt GXW-56-1BJF.
LĂ€sbar display, snyggare och radiosynk!
Tips pÄ bra kran? Hittar inget bra pÄ eBay. Bezel finns men inte band.Jag tycker att 56-1bjf Àr finare Àn 56BB men 56BB Àr coolare i helsvart. Jag har inget som helst problem med negativ display. Har lite orangea klÀder pÄ vÀg till 56-1BJF, den kommer att se ut.