• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

07EE3400-9D81-4241-A0CD-CF00BF1EF28A.jpeg
5959372D-56B2-4B46-9C9C-DDE7E3A86F8F.jpeg

Har du tĂ€nkt pĂ„ pris? FrĂ„n att ha haft tvĂ„ MM för nĂ„gra mĂ„nader sedan sĂ„ har jag inte nĂ„gon. KĂ€nns lite tomt 😁
Ja sĂ„ kan vi inte ha det 😁
För att citera @Meraborsten nĂ€r jag frĂ„gade samma sak om den för ett tag sedan sĂ„: ”3500kr kommer jag vilja ha för den” 😊

Kan vĂ€l diskuteras vid jĂ€kligt smidig affĂ€r dĂ„ den fĂ„r stanna i trĂ„den isf 👍

Ja sĂ„ kan vi inte ha det 😁
För att citera @Meraborsten nĂ€r jag frĂ„gade samma sak om den för ett tag sedan sĂ„: ”3500kr kommer jag vilja ha för den” 😊

Kan vĂ€l diskuteras vid jĂ€kligt smidig affĂ€r dĂ„ den fĂ„r stanna i trĂ„den isf 👍
Jag hade lÀtt köpt tillbaka den, men kör ett köpstopp nu.
Den en av dom bÀsta jag har haft i samlingen.
FĂ„r nöja mig med dom 5 GWG som Ă€r kvar..😊

Den dÀr e vÀldigt snygg! Perfekta Rangeman mixen. Tycker den oliv-gröna vildmarks fÀrgen passar Rangeman och positiv display Àr alltid att föredra.
AppropÄ Rangeman sÄ finns det billiga dekorskruvar att handla hos en av buktpolackerna nu :)

Tillbaka
Topp