Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara att höra av digJag lÀgger pengarna pÄ kvarskatt just nu istÀllet för pÄ G-Shock
Men en dag, en dag! DĂ„ ska jag leta efter en GWG-1000-1A1 tror jag
Ska du sÀlja?Bara att höra av dig
Har ingen panik men det ligger en i lÄdan som inte Àr en keeper.Ska du sÀlja?
Har du tÀnkt pÄ pris? FrÄn att ha haft tvÄ MM för nÄgra mÄnader sedan sÄ har jag inte nÄgon. KÀnns lite tomtHar ingen panik men det ligger en i lÄdan som inte Àr en keeper.
Ja sÄ kan vi inte ha detHar du tÀnkt pÄ pris? FrÄn att ha haft tvÄ MM för nÄgra mÄnader sedan sÄ har jag inte nÄgon. KÀnns lite tomt
Jag hade lÀtt köpt tillbaka den, men kör ett köpstopp nu.Ja sÄ kan vi inte ha det
För att citera @Meraborsten nĂ€r jag frĂ„gade samma sak om den för ett tag sedan sĂ„: â3500kr kommer jag vilja ha för denâ
Kan vÀl diskuteras vid jÀkligt smidig affÀr dÄ den fÄr stanna i trÄden isf
Snabel-a före namnetIdag blev min G-shock samling utökad med tvÄ modeller.
Tack till Derix för en bra affÀr!
Hur lÀnkar man en medlems namn sÄ att den som nÀmns blir aviserad?
Den dÀr e vÀldigt snygg! Perfekta Rangeman mixen. Tycker den oliv-gröna vildmarks fÀrgen passar Rangeman och positiv display Àr alltid att föredra.
Jag Àlskar den men fortfarande⊠den fÄr ingen handledstid pÄ grund av sin storlekJag hade lÀtt köpt tillbaka den, men kör ett köpstopp nu.
Den en av dom bÀsta jag har haft i samlingen.
FÄr nöja mig med dom 5 GWG som Àr kvar..
AppropÄ Rangeman sÄ finns det billiga dekorskruvar att handla hos en av buktpolackerna nuDen dÀr e vÀldigt snygg! Perfekta Rangeman mixen. Tycker den oliv-gröna vildmarks fÀrgen passar Rangeman och positiv display Àr alltid att föredra.
DennaFinns det nÄgon G-shock som mÀter puls, visar hur mycket man löpt, medelhastighet och antal brÀnda kalorier?
699 USD, Àr det vÀrt eller ska man slÄ pÄ nÄgon smartwatch istÀllet?Denna
Limited Edition Watches Collection | G-SHOCK | CASIO
Browse G-SHOCK limited edition digital watches and collaborations with top brands and artists from around the world. Get these while they last!www.gshock.com
Bra frÄga. Trots min förkÀrlek till G-Shock sÄ skulle jag aldrig köpa en smartwatch-G.699 USD, Àr det vÀrt eller ska man slÄ pÄ nÄgon smartwatch istÀllet?
GBD-H1000 har allt utom kalorimÀtaren..699 USD, Àr det vÀrt eller ska man slÄ pÄ nÄgon smartwatch istÀllet?
Jag tycker inte att den Àr vÀrt pengarna. Klen batteri + Google wearOS .699 USD, Àr det vÀrt eller ska man slÄ pÄ nÄgon smartwatch istÀllet?
En passande G till dig ikvÀllBra frÄga. Trots min förkÀrlek till G-Shock sÄ skulle jag aldrig köpa en smartwatch-G.
En passande G till dig ikvÀll
TÀnkte mer pÄ att herrn har gÄtt o blivi Diamant ju
Bluetooth, dÀr gÄr min grÀns för smarthet pÄ en G-Shock
Jamen titta!TÀnkte mer pÄ att herrn har gÄtt o blivi Diamant ju
Det Àr radiotystnad frÄn honom sÄ den kanske finns kvar till julCa 62000kr ska in början pÄ november och dÄ har @Nygren redan slagit till sÀkert
Japp . HÄller tummarna för att den Àr kvarCa 62000kr ska in början pÄ november och dÄ har @Nygren redan slagit till sÀkert
Dammsugningstystnad. MÄste sköta mina Àktenskapliga plikterDet Àr radiotystnad frÄn honom sÄ den kanske finns kvar till jul
Ja jÀklar. Jag som tyckte att silver var en prestationJamen titta!