Gul/grön var rÀtt kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gul/grön var rÀtt kul!
Snyggt med halvfÀrgad! Du har blivit riktigt skillad pÄ det dÀr!BeslutsÄngest deluxe
Tackar.Snyggt med halvfÀrgad! Du har blivit riktigt skillad pÄ det dÀr!
Hur sitter fÀrgfiltret pÄ plats dÄ? Rör den inte sig?Tackar.
Dom fÀrgade Àr ganska simpla, endast ett löst fÀrgfilter som jag klipper till och lÀgger mellan modul och glas.
Den positiva polariseringsfilmen dÀremot Àr mindre kul, den limmas pÄ modulen, Àr en riktig damm-magnet(stavfel?) och Àr riktigt pillig att fÄ pÄ rÀtt plats med mina prinskorvar till fingrar.
Behöver öva lite till innan det blir en positivmod pÄ gwg1000
KlÀmms mellan modul och glasHur sitter fÀrgfiltret pÄ plats dÄ? Rör den inte sig?
Svarar mig sjÀlv hÀr, med en frÄga till er andra med G-trÀningsklockor.Dagens hemslÀp
Ping digsjÀlvNÄgon borde köpa den hÀr:
Avslutad - Sista Prisbump. Casio g-shock gbd-h1000
Gshock gbd-h1000 fint skick. Inga repor eller skador. TvÄ mÄnader gammal. Fullset. SkÀrmskydd sen första dagen 2500 kr. Sista prisbump till 2300krklocksnack.se
Röd eller gul dÄ Eller nÄn av Hidden Coastarna?Blev en till (Den grÄa), men det finns fortfarande en plats kvar i lÄdan. FÄr bli en ljusare nÀsta gÄng.
Nice med tvÄfÀrgad. MÄste testa det nÀr jag fÄr tid.BeslutsÄngest deluxe
NÀr jag gjorde lila modd pÄ min king sÄ satt det gamla polfilter som berg pÄ glaset och det gick mycket tid Ät att ta bort gamla limrester frÄn glaset. Ska testa fÀrgfilter nÀsta gÄng.Tackar.
Dom fÀrgade Àr ganska simpla, endast ett löst fÀrgfilter som jag klipper till och lÀgger mellan modul och glas.
Den positiva polariseringsfilmen dÀremot Àr mindre kul, den limmas pÄ modulen, Àr en riktig damm-magnet(stavfel?) och Àr riktigt pillig att fÄ pÄ rÀtt plats med mina prinskorvar till fingrar.
Behöver öva lite till innan det blir en positivmod pÄ gwg1000
Hade du ett filter pÄ glaset?NÀr jag gjorde lila modd pÄ min king sÄ satt det gamla polfilter som berg pÄ glaset och det gick mycket tid Ät att ta bort gamla limrester frÄn glaset. Ska testa fÀrgfilter nÀsta gÄng.
Jag fick skÀra bort filtret frÄn glaset och gnuggade bort torkade lim med isopropanol. Sedan satt jag ett nytt polfilter pÄ glaset med lim pÄ ena sidan. NÀstan 90% av tiden gick Ät att gnugga bort limrester...Hade du ett filter pÄ glaset?
Har bytt frÄn mörk till ljus pÄ en square och en king, pÄ bÄda satt polariseringsfiltret relativt hÄrt och lÀmnade lite kladd pÄ modulen.
Square var relativt ny sÄ resterna slÀppte enkelt, king Àr nÄgra Är nu och dÀr var det mer jobb att fÄ bort dom.
G-Shock-museumPolaren hemma o kollar pÄ högen
Coolt! Moddar du pÄ bestÀllning?BeslutsÄngest deluxe
Aha nu fattar jag vad du menar. Trodde att du plockat bort glasskivan frÄn modulen och satt fÀrgfilter bakom, men du "klÀmt" filtret mellan modulen och caset alltsÄ? Det Àr i och för sig enklare att göra Àn att sÀtta den bakom glaset pÄ modulen.KlÀmms mellan modul och glas
Han blev sÄ kÀr i svartstÄlisen att han blev tvungen att köpa en egenG-Shock-museum
Precis, bara att klippa till ett filter och lÀgga i. Har inte plockat isÀr nÄgon modul Àn.Aha nu fattar jag vad du menar. Trodde att du plockat bort glasskivan frÄn modulen och satt fÀrgfilter bakom, men du "klÀmt" filtret mellan modulen och caset alltsÄ? Det Àr i och för sig enklare att göra Àn att sÀtta den bakom glaset pÄ modulen.
TyvÀrr sÄ Àr jag inte tillrÀckligt bra för att ta bestÀllningsjobb.Coolt! Moddar du pÄ bestÀllning?
Polaren hemma o kollar pÄ högen
Vilken samlingPolaren hemma o kollar pÄ högen
Kan du berÀtta för mig varför jag ska köpa denna?NÄgon borde köpa den hÀr:
Avslutad - Sista Prisbump. Casio g-shock gbd-h1000
Gshock gbd-h1000 fint skick. Inga repor eller skador. TvÄ mÄnader gammal. Fullset. SkÀrmskydd sen första dagen 2500 kr. Sista prisbump till 2300krklocksnack.se
Vet tyvÀrr inget om funktionerna men det Àr ett bra pris!Kan du berÀtta för mig varför jag ska köpa denna?
Ăr det den hĂ„llbaraste/bĂ€sta trĂ€ningsklockan eller finns det nĂ„gon vĂ€rre?