Finns pÄ Ebay för en tusenlapp.Yes. Kostar ett par hundralappar. TÀnkte köpa frÄn Watchtech tror Tutti dÄ landade runt 600. Men nu vet jag inte var man fÄr tag pÄ en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns pÄ Ebay för en tusenlapp.Yes. Kostar ett par hundralappar. TÀnkte köpa frÄn Watchtech tror Tutti dÄ landade runt 600. Men nu vet jag inte var man fÄr tag pÄ en.
Stort tack, ska provas!BlÀddra ett varv med mode knappen. NÀr du kommer tillbaka till tidvisning stÀller sig sekundvisaren pÄ 12,14,16 eller nÄgot liknande i en liten sekund. Kl 12 Àr fulladdat, sedan blir det mindre och mindre.
Wow, den Àr galet fin den dÀr!Happy Friday!
Detsamma!Trevligt fredagskvÀll!
Fantastiskt fin!Friday resarch
Trevlig helg!Avslutar jobbveckan med en tveksam ale ! SkÄl och trevlig helg !
à h, min gamla, den Àr riktigt trevlig!
Grymt cool och bra pris!Eventuellt tillfÀllig sinnesförvirring men jag tÀnkte slÀppa denna. Köpte denna British Army LE GGb100 av @Meraborsten för ett gÀng veckor sedan för 2.900:- tappade den i asfalten efter fyra minuter pÄ handleden sÄ bezel fick sig tvÄ smÄ mÀrken (stackars asfalt). I övrigt toppenskick, lite hairlines pÄ keeper - med BA heralden givetvis. SlÀpper dÀrför till pangpriset 2.500:- för er i trÄden. Fullset
Kanon! Skrev precis PM.DÄ Àr den din!
PM.
Första av guds-GW-B5600orna hÀr pÄ forumet tror jagIkvÀll utökade jag min samling av klockor. Det blev en till G-shock. Den 8e i ordningen!
Första gÄngen jag bestÀller frÄn Japan.
SÄ nu utgör G-shock ca 1/3 av min klocksamling. Modellen heter GW-B5600SGZ-7JR.
Displayen Àr identisk med displayen hos GW-B5600CT-1ER.
Mycket nöjd! Mitt klocknörderi startade med analoga klockor och jag har speciellt fastnat för automater. Men Àven G-shock!
IkvÀll utökade jag min samling av klockor. Det blev en till G-shock. Den 8e i ordningen!
Första gÄngen jag bestÀller frÄn Japan.
SÄ nu utgör G-shock ca 1/3 av min klocksamling. Modellen heter GW-B5600SGZ-7JR.
Displayen Àr identisk med displayen hos GW-B5600CT-1ER.
Mycket nöjd! Mitt klocknörderi startade med analoga klockor och jag har speciellt fastnat för automater. Men Àven G-shock!
RÀtt tÀnkt CTns orange/rosa siffror gör ju att den sticker ut mot en "vanlig" negativ. Och vill man vara fin sÄ fÄr man aktivera autoljusetJag vet att vissa inte kan med den av och till svÄravlÀsta negativa displayen pÄ dessa klockor. Och visst: ibland kan jag tÀnka att siffrorna kunde vara ljusare. Men samtidigt gillar jag den skarpt! Den har en lÀcker fÀrg pÄ nÄt sÀtt. Och behöver jag i vissa tillfÀllen ha en display som Àr lÀttavlÀst sÄ kan jag ta nÄgon av modellerna med positiv display!
-Jo Àlskling..., vÄra fönster...Lite sol ikvÀll! Passar pÄ..
SÄ du visade henne verktygen och gick och tog en kall pilsner.Fru Derix tycker att detta ska bli en huvudgavel till sÀngen. Mitt förslag om en enkel plywoodskiva röstades ner
I wish..SĂ„ du visade henne verktygen och gick och tog en kall pilsner.
Eller snarare, kÀnner igen mig
DÄ var Watchtech prisvÀrda med andra ord. Skulle köpt nÀr de fortfarande 'levde'Finns pÄ Ebay för en tusenlapp.
Ska se om man kan fĂ„ tag pĂ„ nĂ„t passande band, men misstĂ€nker att den kommer kĂ€nnas lite för liten pĂ„ armen. Men dĂ„ fĂ„r den pryda klockskĂ„pet istĂ€llet 1997 enligt ShockbaseĂlskar displayen. Skön form pĂ„ boetten. Vilket Ă„rtal Ă€r klockan ifrĂ„n?