Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det fÄr bli ett nytt köp av denna en dag...RejÀl pjÀs men ÀndÄ rÀtt diskret i denna version.
Jag Àr lite pÄ jakt efter den gulaDet fÄr bli ett nytt köp av denna en dag...
Den Àr ocksÄ riktigt fin!Jag Àr lite pÄ jakt efter den gula
Men den Àr inte din ??
Jo den Àr min och det Àr min hand som hÄller i den.Men den Àr inte din ??
SÄ du har fÄtt tag pÄ en blÄ nu dÄ?Jo den Àr min och det Àr min hand som hÄller i den.
Ja, Àntligen fick jag tag i en i bra skick. Jag har satt en 56BB bezel pÄ den. Jag kanske borde ha en röd king ocksÄ.SÄ du har fÄtt tag pÄ en blÄ nu dÄ?
Var originalbezeln dÄlig?Ja, Àntligen fick jag tag i en i bra skick. Jag har satt en 56BB bezel pÄ den. Jag kanske borde ha en röd king ocksÄ.
Orginalbezel Àr helt ok. HÄller med om att blÄa knapparna Àr coola. Har helt ny bezel och och band till den ocksÄ. Men jag tycker ocksÄ om den helsvarta looken. Jag kör sÄ ett par dagar sÄ byter jag tillbaka till originalbezel sen.Var originalbezeln dÄlig?
Den Àr ju sketasnygg med dom blÄ knapparna!
SÄklart de lÀgger av... har aldrig sett en hemsida med reservdelar utan bilder...lÄnga leveranstider och svindyra!Bye Bye Watchtech
Tror uppdraget som svensk reservdelsagent automatiskt gÄr till den med mest G's hemma. Grattis till nya jobbet @roosterman ?Varför?
Vad hÀnder nu?
HÀr mÄste jag bryta in!SÄklart de lÀgger av... har aldrig sett en hemsida med reservdelar utan bilder...lÄnga leveranstider och svindyra!
Bye, bye
Jag tycker ocksÄ att det Àr synd att de försvinner. Har köpt en del delar dÀr som kanske inte Àr billigast i vÀrlden men garanterat originalgrejer och vissa saker som förmodligen blivit litet kluriga att fÄ tag pÄ annars. BestÀllde t.ex. delarna till min portermodd frÄn dem.HÀr mÄste jag bryta in!
Innan pandemin köpte jag av dom bÄde direkt pÄ plats eller via post. Inga problem.
Nu hamnar istÀllet agenten i Danmark.
Jag hade hellre haft kvar agenten i Skövde
Damn! Var vÀl bara en tidsfrÄga. Pacparts slutade ju sÀlja liknande delar för lÀngesedan. SÀljer inga originalglas och dylikt.Bye Bye Watchtech