• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Valet föll pĂ„ AR i HR-klĂ€derna😍
IMG_20211010_115733.jpg

NĂ„gon som Ă€r sugen delta pĂ„ en passaround pĂ„ gr-b200? Jag Ă€r sugen pĂ„ en men osĂ€ker sĂ„ vore kul/billigare testa pĂ„ detta sĂ€tt 🙈

(tĂ€nkte 10st sĂ„ borde bli kring 250 papp styck dĂ„ typ) đŸ€“
Hej! RĂ€tt ny i trĂ„den; hur fungerar det konceptet? Jag Ă€r inte intresserad av just den, men kanske en annan gĂ„ng 👍

NĂ„gon som Ă€r sugen delta pĂ„ en passaround pĂ„ gr-b200? Jag Ă€r sugen pĂ„ en men osĂ€ker sĂ„ vore kul/billigare testa pĂ„ detta sĂ€tt 🙈

HallĂ„ pĂ„ er alla! Hoppas ni har en hĂ€rlig söndag! đŸ€—

Ska i lugn och ro lĂ€sa ikapp ikvĂ€ll men sĂ„g ditt inlĂ€gg @Jockinho och jag kan absolut tĂ€nka mig vara med. đŸ‘đŸ»đŸ˜Š

Funderar över barometervÀrdet pÄ Rangemanen.
KÀnner ni igen utseendet pÄ kurvan?
Jag vet att vÀrdet kan Àndras sÄ svansen hamnar utanför skalan. Men jag tycker jag har sett det lite dÄ och dÄ pÄ sista tiden. HÀrom dagen hade jag ingen kurva alls, utan den "började liksom om" sÄg det ut som.
KĂ€nner ni igen er?
Eller Àr min knas?
20211010_200703.jpg

Funderar över barometervÀrdet pÄ Rangemanen.
KÀnner ni igen utseendet pÄ kurvan?
Jag vet att vÀrdet kan Àndras sÄ svansen hamnar utanför skalan. Men jag tycker jag har sett det lite dÄ och dÄ pÄ sista tiden. HÀrom dagen hade jag ingen kurva alls, utan den "började liksom om" sÄg det ut som.
KĂ€nner ni igen er?
Eller Àr min knas?
20211010_200703.jpg
Fullt "normalt".. HĂ€nder ibland. 🙂
Fem olika barometrar hĂ€r Ă€r rĂ€tt eniga om var vĂ€dret Ă€r pĂ„ vĂ€g iaf😁
IMG_20211010_215604.jpg

Bilagor

• IMG_20211010_215823.jpg
    IMG_20211010_215823.jpg
    1.1 MB · Visningar: 3
  • IMG_20211010_215659.jpg
    IMG_20211010_215659.jpg
    500.8 KB · Visningar: 3
  • IMG_20211010_215649.jpg
    IMG_20211010_215649.jpg
    490.3 KB · Visningar: 3
  • IMG_20211010_215631.jpg
    IMG_20211010_215631.jpg
    527.1 KB · Visningar: 3
Fullt "normalt".. HĂ€nder ibland. 🙂
Fem olika barometrar hĂ€r Ă€r rĂ€tt eniga om var vĂ€dret Ă€r pĂ„ vĂ€g iaf😁
IMG_20211010_215604.jpg
TACK! 😍 Klockrent svar!
Mer eller mindre en kopia av mitt resultat ser jag. Lustigt att vi har avbrott pÄ samma stÀlle pÄ kurvan ocksÄ. NÄgon idé om vad det kan bero pÄ?

Kanske ska se det som ett incitament för att skaffa en referensklocka ocksĂ„ 😁

Skulle nog ocksÄ kunna tÀnka mig vara med. Vart lite sugen pÄ just en sÄdan (helikopter knapparna var just de som jag föll för).

TACK! 😍 Klockrent svar!
Mer eller mindre en kopia av mitt resultat ser jag. Lustigt att vi har avbrott pÄ samma stÀlle pÄ kurvan ocksÄ. NÄgon idé om vad det kan bero pÄ?

Kanske ska se det som ett incitament för att skaffa en referensklocka ocksĂ„ 😁
Jag ser inget avbrott pĂ„ 🐓🧔 kurvor utan bara din. Den kanske var i sleep-mode dĂ€r du har avbrott?

Jag ser inget avbrott pĂ„ 🐓🧔 kurvor utan bara din. Den kanske var i sleep-mode dĂ€r du har avbrott?
Sant, om trycket Àndras snabbt sÄ hamnar markeringarna inte "kant i kant". Jag sÄg det som avbrott, men det stÀmmer ju inte.
Och du kan ha rÀtt i att den kanske var i sleepmode. Tog ju pÄ den först pÄ eftermiddagen.

SÄ det har nog sin naturliga förklaring.
Samtidigt tycks det vara ett vÀderomslag pÄ gÄng.

Tillbaka
Topp