• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@L&W MTG-B2000YBD-1A förjĂ€vla snygg klocka men faller för min del med det röd/svarta pĂ„ boetten 😔.
F54DF3C1-395B-4D46-A675-23ED8B745C38.jpeg

Kan man anmĂ€la sĂ€ljare pĂ„ Tratten för att vara pantade?? 🙄😁
Gitarrspelaren har gjort en klassiker igen... Efter att ha misslyckats sÀlja en klocka för köpnu pris ca 900 i ett bra tag sÄ gör han följande:
Screenshot_20211203_231312.jpg

LĂ€ckert!
Ös pĂ„ med bilder och intryck, helt klart en udda och rolig modell.
NĂ€r jag sĂ„g första bilderna av modellen var jag inte imponerad, tyckte att den var plottrig med all text och alla hĂ„l. LĂ„ngsamt mognade den och jag gillade den mer och mer sĂ„ nĂ€r den dök upp hos handlare i Sverige hade jag blivit redo att trycka pĂ„ KÖÖÖÖP-knappen. ;)

Med klockan vÀl pÄ armen Àr intrycket av all text och markeringar mycket mera subtilt och kÀnns vÀldigt i linje med Casios squares. Vet inte om man egentligen behöver nÄgon square utöver denna. (Ja, jag vet att den tanken kommer gÄ över. :) )

Tillbaka
Topp