Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ball men jag Àr tyvÀrr inte lika ball för klara av bÀra en sÄdan .SÄ alltsÄ....
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
HÄller helt med, dock gillar jag dom Àldre MRG, synd att de ej vÀxer pÄ trÀd inom EU eller kanske mest tur för mig .MTG har verkligen steppat upp sista tiden, jÀmfört med MRG som tagit ett steg tillbaka.
Matchar ju G't pÄ handen perfektDen Àr ball men jag Àr tyvÀrr inte lika ball för klara av bÀra en sÄdan .
Jag Àr för trÄkig , blir det en MTG sÄ tÀnker jag mig nÄgon av dessa men Ànnu mer sugen pÄ en MRG .Matchar ju G't pÄ handen perfekt
PÄminner en del om min MT-G ju@L&W MTG-B2000YBD-1A förjÀvla snygg klocka men faller för min del med det röd/svarta pÄ boetten .
Det gjorde den verkligen . Det Àr absolut inte fult med det röd/svarta pÄ boetten men tycker det hade varit mer cleant/enhetligt med svart för en fegis som mig .PÄminner en del om min MT-G ju
Snarare synd att du sÄlde din(a)HÄller helt med, dock gillar jag dom Àldre MRG, synd att de ej vÀxer pÄ trÀd inom EU eller kanske mest tur för mig .
Hahaha sÄ kan man ocksÄ se pÄ saken men försöker förtrÀnga det .Snarare synd att du sÄlde din(a)
Vad missar jag hÀr, vad Àr det för kul med den hÀr annonsen?
Dom tycker nog medelpriset Àr i saftigaste laget? Men vad vet jag, CasiOak kanske nÄtt bÀst före datum numera?Vad missar jag hÀr, vad Àr det för kul med den hÀr annonsen?
Ojoj, dags för intervention?The rest ones
Inte riktigt 100
LĂ€ckert!
NĂ€r jag sĂ„g första bilderna av modellen var jag inte imponerad, tyckte att den var plottrig med all text och alla hĂ„l. LĂ„ngsamt mognade den och jag gillade den mer och mer sĂ„ nĂ€r den dök upp hos handlare i Sverige hade jag blivit redo att trycka pĂ„ KĂĂĂĂP-knappen.LĂ€ckert!
Ăs pĂ„ med bilder och intryck, helt klart en udda och rolig modell.