Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄhÀr i söderlÀge:Hej! Tar gÀrna tips om hur man bÀst laddar upp sin solar g-shock sÄ hÀr Ärs. Har svÄrt att hÄlla igÄng batteriet....
Möjligtvis inventering SÄ jag vet vilka jag har och vilka som ligger i vill-ha-listanOjoj, dags för intervention?
VÀlkommen in hÀr Oaken Àr en bra början pÄ G-shockvÀgenSmyger in hit frÄn vintageavdelningen pÄ ett kortbesök. Min första G-shock tillika ny kompanjon vid snöslungning mm. Imponerad, eller Àr det lillkillen i mig som fÄr nÄgot slags nostalgikick? SvÄrt att veta. Kul Àr den iaf.
VÀlkommen in hÀr Oaken Àr en bra början pÄ G-shockvÀgen
Men du rev osten perfektGör en @Derix och byter till nÄgot juligare medan @Roosterwife fixar inför kvÀllens glöggmingel
Jag blev förpassad frÄn köket efter jag rivit ost och vart störande enligt henne??
SnÀppet bÀttre!Inte riktigt glögg kanske... Inte ens nÀra faktiskt.
Skaffa ett rum, ni tvÄ, ha ha!Men du rev osten perfekt
Sjuk serie men var sjÀlv tvungen att titta pÄ den efter kidsen hajpa den i skolan.Passar pÄ att se den hÀr omtalade serien nÀr frugan Àr pÄ julkonsert och barnen sover
Helt sjukt. Till och med barnen pÄ grabbens förskola (5 Är) pratar om denSjuk serie men var sjÀlv tvungen att titta pÄ den efter kidsen hajpa den i skolan.
Efter jag sett den blev jag förbannad att flertal vÄrdnadshavare tillÄter sina barn som Àr mellan 8-11 titta pÄ sÄdant .
Verkligen helt sjukt. What seriöst i förskolan ? Jag sÄg kidsen leka den första leken frÄn serien pÄ skolgÄrden en dag, kan sÀga att jag inte var sÄ pedagogisk dÀr och dÄ nÀr jag bad dom sluta upp med det .Helt sjukt. Till och med barnen pÄ grabbens förskola (5 Är) pratar om den
Sjuk serie men var sjÀlv tvungen att titta pÄ den efter kidsen hajpa den i skolan.
Efter jag sett den blev jag förbannad att flertal vÄrdnadshavare tillÄter sina barn som Àr mellan 8-11 titta pÄ sÄdant .
Jag tyckte den var över förvÀntan, men den har ju sexton Ärs ÄldersgrÀns sÄ jag blev litet bestört nÀr jag hörde att vissa ungar i bonusdotterns klass (hon gÄr i tvÄan) fÄtt se den för sina förÀldrar. Synnerligen dÄligt omdöme! Den Àr direkt olÀmplig för barn.Helt sjukt. Till och med barnen pÄ grabbens förskola (5 Är) pratar om den
Jag tyckte absolut att serien var bra och jag gilla âstorynâ men som du skriver blev jag ocksĂ„ bestört att det finns förĂ€ldrar som tillĂ„ter/tycker det Ă€r okej att deras kids tittar pĂ„ den trots att den Ă€r sjukt olĂ€mplig för barn.Jag tyckte den var över förvĂ€ntan, men den har ju sexton Ă„rs Ă„ldersgrĂ€ns sĂ„ jag blev litet bestört nĂ€r jag hörde att vissa ungar i bonusdotterns klass (hon gĂ„r i tvĂ„an) fĂ„tt se den för sina förĂ€ldrar. Synnerligen dĂ„ligt omdöme! Den Ă€r direkt olĂ€mplig för barn.