• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Heads up, tĂ€nkte under dagen lĂ€gga ut min 56bb för byte om nĂ„gon har nĂ„got skoj ex oak, square, Mudman eller annat g-shockförslag hojta till i PM 😎
1D11DF1B-7D62-419B-A8C8-1E0A85A8E8E1.jpeg

Min andra king stannar, för en king bör alla ha ;)

Hej! Tar gÀrna tips om hur man bÀst laddar upp sin solar g-shock sÄ hÀr Ärs. Har svÄrt att hÄlla igÄng batteriet....
SÄhÀr i söderlÀge:
F71C3706-D5CE-4F62-A755-EFC11E80FA77.jpeg

Eller med lampa, valfri LED eller en Cool Fire avsedd för ÀndamÄlet. SjÀlv kör jag med samma lampa som jag har till MTBn, men bara om klockan Àr ny, annars rÀcker dagsljuset i söderlÀge för att hÄlla alla pÄ H.
A9E7DCA5-EE6F-4B3E-9F10-1A3A8B0B67BF.jpeg

Smyger in hit frĂ„n vintageavdelningen pĂ„ ett kortbesök. Min första G-shock tillika ny kompanjon vid snöslungning mm. Imponerad, eller Ă€r det lillkillen i mig som fĂ„r nĂ„got slags nostalgikick? SvĂ„rt att veta. Kul Ă€r den iaf. â˜ș
73195EC4-B459-4D4B-BCD6-C74000D7F415.jpeg

Smyger in hit frĂ„n vintageavdelningen pĂ„ ett kortbesök. Min första G-shock tillika ny kompanjon vid snöslungning mm. Imponerad, eller Ă€r det lillkillen i mig som fĂ„r nĂ„got slags nostalgikick? SvĂ„rt att veta. Kul Ă€r den iaf. â˜ș
73195EC4-B459-4D4B-BCD6-C74000D7F415.jpeg
VĂ€lkommen in hĂ€r :) Oaken Ă€r en bra början pĂ„ G-shockvĂ€gen😉

Passar pÄ att se den hÀr omtalade serien nÀr frugan Àr pÄ julkonsert och barnen sover :bag:
1F584FC3-CB6D-48B6-8977-E292C5FB3E4B.jpeg
Sjuk serie men var sjÀlv tvungen att titta pÄ den efter kidsen hajpa den i skolan.
Efter jag sett den blev jag förbannad att flertal vĂ„rdnadshavare tillĂ„ter sina barn som Ă€r mellan 8-11 titta pĂ„ sĂ„dant 😳😳.

Helt sjukt. Till och med barnen pĂ„ grabbens förskola (5 Ă„r) pratar om den 😬
Verkligen helt sjukt. What seriöst i förskolan 😳? Jag sĂ„g kidsen leka den första leken frĂ„n serien pĂ„ skolgĂ„rden en dag, kan sĂ€ga att jag inte var sĂ„ pedagogisk dĂ€r och dĂ„ nĂ€r jag bad dom sluta upp med det 🙄.

Sjuk serie men var sjÀlv tvungen att titta pÄ den efter kidsen hajpa den i skolan.
Efter jag sett den blev jag förbannad att flertal vĂ„rdnadshavare tillĂ„ter sina barn som Ă€r mellan 8-11 titta pĂ„ sĂ„dant 😳😳.

Helt sjukt. Till och med barnen pĂ„ grabbens förskola (5 Ă„r) pratar om den 😬
Jag tyckte den var över förvÀntan, men den har ju sexton Ärs ÄldersgrÀns sÄ jag blev litet bestört nÀr jag hörde att vissa ungar i bonusdotterns klass (hon gÄr i tvÄan) fÄtt se den för sina förÀldrar. Synnerligen dÄligt omdöme! Den Àr direkt olÀmplig för barn.

Jag tyckte den var över förvÀntan, men den har ju sexton Ärs ÄldersgrÀns sÄ jag blev litet bestört nÀr jag hörde att vissa ungar i bonusdotterns klass (hon gÄr i tvÄan) fÄtt se den för sina förÀldrar. Synnerligen dÄligt omdöme! Den Àr direkt olÀmplig för barn.
Jag tyckte absolut att serien var bra och jag gilla ”storyn” 😊 men som du skriver blev jag ocksĂ„ bestört att det finns förĂ€ldrar som tillĂ„ter/tycker det Ă€r okej att deras kids tittar pĂ„ den trots att den Ă€r sjukt olĂ€mplig för barn.

Tillbaka
Topp