Grabben spelar Xbox, det Àr bara Lego som gÀller nu.
ÀndÄ rÀtt kul! Jag och dottern lirade Lego Harry Potter, kan rekommenderas
Nu kör vi âit takes twoâ som Ă€r vĂ€ldigt roligt spela tillsammans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grabben spelar Xbox, det Àr bara Lego som gÀller nu.
Tror du att It Takes Two passar en femÄring?ÀndÄ rÀtt kul! Jag och dottern lirade Lego Harry Potter, kan rekommenderas
Nu kör vi âit takes twoâ som Ă€r vĂ€ldigt roligt spela tillsammans
Tror du att It Takes Two passar en femÄring?
47x50isch 13mm riktigt smutt
Storlek ?
47x50 isch 13mm tjock
Storlek ?
King i metall mÄste ju vÀga multum?Wow vilken klocka
Avslutad - Casio G-Shock GXW-56-1BJF KING
SÀljer en GXW-56-1BJF köpt av mig frÄn Japan. DessvÀrre rÄkade jag sÀlja ivÀg originalförpackningen och lÄda med en annan GXW-56-1BJF som jag hade köpt begagnad... :bag: Klockan kommer i en annan burk istÀllet. Det medföljer ett set med bezel och band i metall. Klockan kan sÀljas separat för...klocksnack.se
Allt Àr relativtKing i metall mÄste ju vÀga multum?
Jo det Àr ju sant förstÄs, klart lÀttare Àn om lÀnk och bezel varit i uran...Allt Àr relativt
Jo det Àr ju sant förstÄs, klart lÀttare Àn om lÀnk och bezel varit i uran...
King i metall mÄste ju vÀga multum?
InstÀmmer...Om ni siktar mot @roosterman 4,6kg+ med G-Shock's sÄ krÀvs ju nÄgra tungviktare.
SÄ köööp som han skulle sagt.
SÀljer du förra Ärets julklocka?!
GÄr det ha gummiknapparna kvar? Det vore ju grymt med stÄlbezel och dem
Man mÄste ju variera sigSÀljer du förra Ärets julklocka?!
Du kanske kan klippa och klistra lite men det rekommenderas ejGÄr det ha gummiknapparna kvar? Det vore ju grymt med stÄlbezel och dem
Inte sett butiken förut sÄ köp mot faktura. PrisvÀrt!
Casio G-Shock Pro GMW-B5000GD-9ER - Ditur
Casio G-Shock Pro GMW-B5000GD-9ER | Auktoriserad ÄterförsÀljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ÄngerrÀtt - Diturwww.ditur.se
Tunt gem eller en grövre nÄl sÄ Àr det ju kirratVar och hÀmtade förra veckans köp som vart och vÀnt en gÄng extra i Stockholm (tack Postnord)
MÄste korta lÀnken men verktyget Àr hos förÀldrarna sÄ fÄr vÀnta tills jag Àr dÀr nÀsta gÄng.
Nytt band och bezel?Nakenkung
JomenvisstNytt band och bezel?
Tro hur stor en sÄn nakenkung ter sig gentemot en nakenprins? (vanlig fyrkant).Nakenkung
Ah, KG klÀder. Nice.Jomenvisst
MulleklÀder
Vi kopplar in @daniel svensson .Tro hur stor en sÄn nakenkung ter sig gentemot en nakenprins? (vanlig fyrkant).