Det Àr just dom dÀr kommentarerna som gör att man ALLTID kollar sÄ klockjÀklarna Àr synkade innan man tar en gruppbildBara en av dem ser ut att gÄ rÀtt
Och ja, fel datum, för det var igÄr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr just dom dÀr kommentarerna som gör att man ALLTID kollar sÄ klockjÀklarna Àr synkade innan man tar en gruppbildBara en av dem ser ut att gÄ rÀtt
SÄ lÀnge du bara har en i taget pÄ dig sÄ Àr det ju lugntSkall jag vara helt Àrlig sÄ Àr jag inte helt överens med dem nÀr jag skall stÀlla in tiden pÄ dem
NÀr jag hade en "casioak" tidigare sÄ vill jag minnas att det inte var helt intuitivt hur man stÀller tiden pÄ dem. Helst skulle man ju vilja ha en krona pÄ en analog klocka.Skall jag vara helt Àrlig sÄ Àr jag inte helt överens med dem nÀr jag skall stÀlla in tiden pÄ dem
Vad Àr det dÀr? Gel?
Ser ut som nÄgot sjÀlvlysandeVad Àr det dÀr? Gel?
Matt gel typ..Vad Àr det dÀr? Gel?
... som lyser en aningSer ut som nÄgot sjÀlvlysande
Matt gel typ..
... som lyser en aning
Ăr det den nya homagen till dw-5600C?Mjukstart pĂ„ jobbet efter tvĂ„ dagars vab.
Mycket bra frĂ„ga men modellen heter DW-5600RB-2ERĂr det den nya homagen till dw-5600C?
Haha, helballt! Var har du hittat det nÄgonstans? Min Rangeman behöver lite klÀdombyte, den Àr sÄ sorgset svart nu.Matt gel typ..
... som lyser en aning
I KanadaHaha, helballt! Var har du hittat det nÄgonstans? Min Rangeman behöver lite klÀdombyte, den Àr sÄ sorgset svart nu.
Nice. Vart köpte du ifrÄn?Mycket bra frÄga men modellen heter DW-5600RB-2ER
Tack , köpte min hÀrifrÄn https://www.klockia.se/klockor/casio-klockor/casio-g-shock-revival-colour-series-dw-5600rb-2erNice. Vart köpte du ifrÄn?
Du vet att den nya love the sea and the earth Rangeman ocksÄ Àr sjÀlvlysande.Dubbel-lume bara för att
Dom rosa Àr snygga. Det finns nÄgra i trÄden.Har ni tips pÄ seriösa sÀljare pÄ ebay eller nÄgon annastans för straps & bezel till Rangeman 9400? Jag vill ha lite variation, rosa "Men in sunrise"-klÀder skulle sitta som en smÀck tror jag. SÄ fel att det blir rÀtt, typ.
Har ni tips pÄ seriösa sÀljare pÄ ebay eller nÄgon annastans för straps & bezel till Rangeman GW-9400? Jag vill ha lite variation, rosa "Men in sunrise"-klÀder skulle sitta som en smÀck tror jag. SÄ fel att det blir rÀtt, typ.
Tackar! Har nÄgon annan tips pÄ bra sÀljare fÄr ni gÀrna hojta till.CASIO Original Band And Bezel GW-9400SRJ-4 RANGEMAN GW-9400SRJ-4 Carbon | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for CASIO Original Band And Bezel GW-9400SRJ-4 RANGEMAN GW-9400SRJ-4 Carbon at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag har bestÀllt band och bezel dÀr ifrÄn. Brukar ta ca 2 veckor att komma fram ink tullhantering.Tackar! Har nÄgon annan tips pÄ bra sÀljare fÄr ni gÀrna hojta till.
Men...3-4 veckors leveranstid frÄn Tel Aviv? Tejpar de paketet pÄ en sköldpadda, vÀnder den norrut och ger den en liten knuff?
2st som jag handlat av med gott resultatTackar! Har nÄgon annan tips pÄ bra sÀljare fÄr ni gÀrna hojta till.
Men...3-4 veckors leveranstid frÄn Tel Aviv? Tejpar de paketet pÄ en sköldpadda, vÀnder den norrut och ger den en liten knuff?
Den gröna och blĂ„a tror jag Ă€r homager till dessa tvĂ„ 90-tals ikoner. Tycker dom blev riktigt bra bĂ„da tvĂ„!Ăr det den nya homagen till dw-5600C?