• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inget Ă€r som vĂ€ntans tider. Uppdaterar Fedex-sidan typ 112 ggr per dag dock utan framgĂ„ng. :depressed: BestĂ€llde en fĂ€rgglad GM-2100 pĂ„ Brandfield för tre dagar sedan. Hej Bullen: Är det normalt att vara sĂ„ otĂ„lig sĂ„ att det kliar över hela kroppen? :rolleyes:
Skärmavbild 2022-01-05 kl. 10.23.03.png

Ja, jag befarar det. Har bestÀllt dÀrifrÄn en gÄng förut. Tog nÄgra dagar men inte sÄhÀr lÀnge för paketet att lÀmna NederlÀnderna.

sitter i samma sits. FedEx brukar ju vara ruggigt snabba men gissar deras rutiner etc Ă€r lite annorlunda nu i dessa tider, min verkar lĂ€mna NL idag iaf. SĂ„ kommer nog nĂ€sta vecka, gör inte mig sĂ„ mkt. Priset var extremt bra (GM-6900 camo) sĂ„ kan vĂ€nta en vecka extra 😊

Inget Ă€r som vĂ€ntans tider. Uppdaterar Fedex-sidan typ 112 ggr per dag dock utan framgĂ„ng. :depressed: BestĂ€llde en fĂ€rgglad GM-2100 pĂ„ Brandfield för tre dagar sedan. Hej Bullen: Är det normalt att vara sĂ„ otĂ„lig sĂ„ att det kliar över hela kroppen? :rolleyes:
Skärmavbild 2022-01-05 kl. 10.23.03.png
Brandfield Ă€r lĂ„ngsamma. Jag bestĂ€llde dĂ€rifrĂ„n i lördag, nu Ă€r den i Danmark 😬

Tillbaka
Topp