Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mudmaster GG-B100 kanske Àr ett alternativ ocksÄ, mÄnga funktioner och bara knapparTack! Ska kolla in den.
Jag Àr inte sÄ litet bitter över att jag bestÀllde grÄ klÀder till min 9400 pÄ tiktox för tio mÄnader sen. De kom aldrig fram och tiktox har slutat att svara pÄ mina mail... Har alla slutat bestÀlla dÀr eller?
Edit: JAAA, osynk.....
Minns att du skrev om det innan. Riktigt trÄkigt. Jag har bestÀllt frÄn de mÄnga gÄnger och det har funkat bra varje gÄng.Jag Àr inte sÄ litet bitter över att jag bestÀllde grÄ klÀder till min 9400 pÄ tiktox för tio mÄnader sen. De kom aldrig fram och tiktox har slutat att svara pÄ mina mail... Har alla slutat bestÀlla dÀr eller?
Jag ska testa att lÄta brorsan som bor i skottland bestÀlla pÄ tiktox Ät mig och sen ta hem nÀr han ska hit senJag Àr inte sÄ litet bitter över att jag bestÀllde grÄ klÀder till min 9400 pÄ tiktox för tio mÄnader sen. De kom aldrig fram och tiktox har slutat att svara pÄ mina mail... Har alla slutat bestÀlla dÀr eller?
Den grÄ Àr sanslöst vacker!!
Testade den gröna hÀromdagen. Upplevde bandet som mjukare och skönare Àn pÄ exempelvis den helsvarta som jag har. Men snygg Àr denHar nÄgon klÀmt pÄ mystic forest?
Den ska bo i Malmö tÀnkte jagSov genom de sista auktionerna pÄ Tratten igÄr, vilket visade sig vara lika bra. Grattis till Sjömannen, det sÄg ut som att den hamnade hÀr pÄ forumet
Nicket pÄ Tradera avslöjade en del men jag vill inte outa dig i trÄdenDen ska bo i Malmö tÀnkte jag
Tack, det uppskattas!Nicket pÄ Tradera avslöjade en del men jag vill inte outa dig i trÄden
Det Àr alltid nÄgon frÄn forumet som Àr med och budar pÄ G-Shocks. Ofta ser man det först efterÄt dÄ de flesta buden trillar in nÀr det Àr nÄgra sekunder kvar. Maxbudet avgör SjÀlv heter jag Derix pÄ Tradera.Tack, det uppskattas!
Jag tÀnkte ocksÄ pÄ det dÀr med nicks och kunde ju se att jag budade mot Ätminstone nÄgon som Àr aktiv pÄ forumet. Men det Àr vÀl omöjligt att inte flera skulle vara intresserade av samma pryl sÄ jag hoppas ingen kÀnner hard feelings.
Jag bestÀmde ett tak och satte det som autobud. Sen var det en spÀnd sista minut nÀr det rasslade till. I Àrlighetens namn sÄ landade den "billigt" mot vad jag sjÀlv kÀnde att den var vÀrd. SÄ jag Àr nöjd Bilder kommer givetvis sÄ fort den landat!Det Àr alltid nÄgon frÄn forumet som Àr med och budar pÄ G-Shocks. Ofta ser man det först efterÄt dÄ de flesta buden trillar in nÀr det Àr nÄgra sekunder kvar. Maxbudet avgör SjÀlv heter jag Derix pÄ Tradera.
Vi har ju samma intresse hÀr i trÄdenTack, det uppskattas!
Jag tÀnkte ocksÄ pÄ det dÀr med nicks och kunde ju se att jag budade mot Ätminstone nÄgon som Àr aktiv pÄ forumet. Men det Àr vÀl omöjligt att inte flera skulle vara intresserade av samma pryl sÄ jag hoppas ingen kÀnner hard feelings.
En helt vanlig Square?Ledsen om jag stÀller en frÄga som blivit besvarat hundra gÄnger redan men det kÀnns om den samlade expertisen finns hÀr.
Vilken G-Shock (tillgĂ€nglig i butk) skulle ni sĂ€ga Ă€r mest lik den gamla retro F-91W? Ălskar originalet men tĂ€nker att lite g-shock robusthet vore ett bra inslag. FĂ„r gĂ€rna storleksmĂ€ssigt passa till ett barn i 10-15 Ă„rs Ă„ldern.
Jag gissar utifrÄn din avatar att vi delar Ànnu ett intresseVi har ju samma intresse hÀr i trÄden
Det vore kul att se en samlingsbild pÄ ditt gÀng, det har jag nog inte gjort. Hur mÄnga sitter du pÄ? Alltid massa fina pjÀser du visar upp
En lite mindre fyrkant kanske?Ledsen om jag stÀller en frÄga som blivit besvarat hundra gÄnger redan men det kÀnns om den samlade expertisen finns hÀr.
Vilken G-Shock (tillgĂ€nglig i butk) skulle ni sĂ€ga Ă€r mest lik den gamla retro F-91W? Ălskar originalet men tĂ€nker att lite g-shock robusthet vore ett bra inslag. FĂ„r gĂ€rna storleksmĂ€ssigt passa till ett barn i 10-15 Ă„rs Ă„ldern.
GWG-2000 Àr plattare och kÀnns mindre klumpig Àn GW-1000. Lug to lug (yttre) Àr den 2mm bredare men jag har inte mÀrkt nÄgon skillnad.@L&W Àr GWG-1000 och 2000 snarlika i storlek avseende mÄttet mellan kuddarna som följer handleden? Eller kan man hoppas att 2000 rent av Àr lite mindre?
Har du möjlighet fÄr du gÀrna ta nÄgra jÀmförelsebilder med dem sida vid sida