• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@ManuelEk Ett par bilder pĂ„ A1000 Frogs. De Ă€r riktigt fina irl. 🙂
PXL_20210608_100241036-01.jpeg

PXL_20210911_120211706-01.jpeg
received_296731988900458.jpeg

Jag Àr inte sÄ litet bitter över att jag bestÀllde grÄ klÀder till min 9400 pÄ tiktox för tio mÄnader sen. De kom aldrig fram och tiktox har slutat att svara pÄ mina mail... Har alla slutat bestÀlla dÀr eller?
Minns att du skrev om det innan. Riktigt trÄkigt. Jag har bestÀllt frÄn de mÄnga gÄnger och det har funkat bra varje gÄng.

Jag Àr inte sÄ litet bitter över att jag bestÀllde grÄ klÀder till min 9400 pÄ tiktox för tio mÄnader sen. De kom aldrig fram och tiktox har slutat att svara pÄ mina mail... Har alla slutat bestÀlla dÀr eller?
Jag ska testa att lÄta brorsan som bor i skottland bestÀlla pÄ tiktox Ät mig och sen ta hem nÀr han ska hit sen :)

Nicket pĂ„ Tradera avslöjade en del men jag vill inte outa dig i trĂ„den 😁
Tack, det uppskattas!
Jag tÀnkte ocksÄ pÄ det dÀr med nicks och kunde ju se att jag budade mot Ätminstone nÄgon som Àr aktiv pÄ forumet. Men det Àr vÀl omöjligt att inte flera skulle vara intresserade av samma pryl sÄ jag hoppas ingen kÀnner hard feelings.

Tack, det uppskattas!
Jag tÀnkte ocksÄ pÄ det dÀr med nicks och kunde ju se att jag budade mot Ätminstone nÄgon som Àr aktiv pÄ forumet. Men det Àr vÀl omöjligt att inte flera skulle vara intresserade av samma pryl sÄ jag hoppas ingen kÀnner hard feelings.
Det Àr alltid nÄgon frÄn forumet som Àr med och budar pÄ G-Shocks. Ofta ser man det först efterÄt dÄ de flesta buden trillar in nÀr det Àr nÄgra sekunder kvar. Maxbudet avgör :) SjÀlv heter jag Derix pÄ Tradera.

Det Àr alltid nÄgon frÄn forumet som Àr med och budar pÄ G-Shocks. Ofta ser man det först efterÄt dÄ de flesta buden trillar in nÀr det Àr nÄgra sekunder kvar. Maxbudet avgör :) SjÀlv heter jag Derix pÄ Tradera.
Jag bestĂ€mde ett tak och satte det som autobud. Sen var det en spĂ€nd sista minut nĂ€r det rasslade till. I Ă€rlighetens namn sĂ„ landade den "billigt" mot vad jag sjĂ€lv kĂ€nde att den var vĂ€rd. SĂ„ jag Ă€r nöjd 😁 Bilder kommer givetvis sĂ„ fort den landat!

Ledsen om jag stÀller en frÄga som blivit besvarat hundra gÄnger redan men det kÀnns om den samlade expertisen finns hÀr.
Vilken G-Shock (tillgĂ€nglig i butk) skulle ni sĂ€ga Ă€r mest lik den gamla retro F-91W? Älskar originalet men tĂ€nker att lite g-shock robusthet vore ett bra inslag. FĂ„r gĂ€rna storleksmĂ€ssigt passa till ett barn i 10-15 Ă„rs Ă„ldern.

Ledsen om jag stÀller en frÄga som blivit besvarat hundra gÄnger redan men det kÀnns om den samlade expertisen finns hÀr.
Vilken G-Shock (tillgĂ€nglig i butk) skulle ni sĂ€ga Ă€r mest lik den gamla retro F-91W? Älskar originalet men tĂ€nker att lite g-shock robusthet vore ett bra inslag. FĂ„r gĂ€rna storleksmĂ€ssigt passa till ett barn i 10-15 Ă„rs Ă„ldern.
En helt vanlig Square?
1643614865755.png

@L&W Àr GWG-1000 och 2000 snarlika i storlek avseende mÄttet mellan kuddarna som följer handleden? Eller kan man hoppas att 2000 rent av Àr lite mindre?
Har du möjlighet fĂ„r du gĂ€rna ta nĂ„gra jĂ€mförelsebilder med dem sida vid sida 🙂

En lite mindre fyrkant kanske?

@L&W Àr GWG-1000 och 2000 snarlika i storlek avseende mÄttet mellan kuddarna som följer handleden? Eller kan man hoppas att 2000 rent av Àr lite mindre?
Har du möjlighet fĂ„r du gĂ€rna ta nĂ„gra jĂ€mförelsebilder med dem sida vid sida 🙂
GWG-2000 Àr plattare och kÀnns mindre klumpig Àn GW-1000. Lug to lug (yttre) Àr den 2mm bredare men jag har inte mÀrkt nÄgon skillnad.

GWG-2000 = 61.2mmx54.4mmx16.1mm
GWG-1000 = 59.5mm x 56.1mm x 18mm

PXL_20220131_093755190-01.jpeg
PXL_20220131_093832459-01.jpeg
PXL_20211220_123347014-01.jpeg
PXL_20220103_111642705-01.jpeg

Tillbaka
Topp