Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rangeman GW-9400FrÄga: Rangeman // Frogman.
Jag har redan en Mudmaster men suktar efter nÄgot annat, gÀrna hyggligt likvÀrdigt gÀllande funktioner. Vad jag lÀst mig till sÄ kommer vÀl Rangeman och nyare Frogman nÀrmst.
Jag gillar min Mudmaster men tycker att den Àr lite plottrig i displayen och jag avskyr den plastiga skruvkronan... Den Àr hopplös att anvÀnda dÄ man Àr minsta fuktig om hÀnderna (för att inte tala om man har handskar).
DÀrav tÀnker jag att bÄda tidigare nÀmnda alternativ med "bara" knappar skulle vara smidigare att anvÀnda? Ni som har all universums kunskap samlad gÀllande G-Shock kanske kan hjÀlpa mig pÄ traven?
Jag sÀljer min GWG-1000 för att finansiera alternativet sÄ den ska oavsett bort.
Ja, men Àr den inte den man kan köpa i Sverige lite trÄkig? Jag kikar lite pÄ shopping-in-japan eller vad siten heter och de har ju lite frÀckare varianter.Rangeman GW-9400
Grym klocka för pengarna.
Billiga extraklÀder om man vill ha ombyte oxÄ
Jag Àr lite sugen pÄ den bruna. Tavla pÄ den Àr chokladbrun. Riktigt najs.Har nÄgon klÀmt pÄ mystic forest?
Undrar om inte @Mic1 knep en sÄn?Har nÄgon klÀmt pÄ mystic forest?
Ja, men Àr den inte den man kan köpa i Sverige lite trÄkig? Jag kikar lite pÄ shopping-in-japan eller vad siten heter och de har ju lite frÀckare varianter.
Jag skulle rekommendera analoga Frogman. Den blÄa och röda Àr riktigt fina.FrÄga: Rangeman // Frogman.
Jag har redan en Mudmaster men suktar efter nÄgot annat, gÀrna hyggligt likvÀrdigt gÀllande funktioner. Vad jag lÀst mig till sÄ kommer vÀl Rangeman och nyare Frogman nÀrmst.
Jag gillar min Mudmaster men tycker att den Àr lite plottrig i displayen och jag avskyr den plastiga skruvkronan... Den Àr hopplös att anvÀnda dÄ man Àr minsta fuktig om hÀnderna (för att inte tala om man har handskar).
DÀrav tÀnker jag att bÄda tidigare nÀmnda alternativ med "bara" knappar skulle vara smidigare att anvÀnda? Ni som har all universums kunskap samlad gÀllande G-Shock kanske kan hjÀlpa mig pÄ traven?
Jag sÀljer min GWG-1000 för att finansiera alternativet sÄ den ska oavsett bort.
Shop in Japan har fina Rangemans ja, men priset Àr helt galet. Och glöm inte tull och moms.Ja, men Àr den inte den man kan köpa i Sverige lite trÄkig? Jag kikar lite pÄ shopping-in-japan eller vad siten heter och de har ju lite frÀckare varianter.
Den grÄ hade jag gett ett finger för.
Sant sant. Det kÀnns lite tveksamt att lÀgga 6-7 eller mer plus till/moms/avgifter för nÄgot man kan köpa för nÄgra enstaka tusenlappar i Sverige.Shop in Japan har fina Rangemans ja, men priset Àr helt galet. Och glöm inte tull och moms.
Det fÄr du göra fÄr en original sÄn.. Men inte för en vanlig svart som du sen köper en grÄ bezel tillDen grÄ hade jag gett ett finger för.
Mjaa... Vet inte om jag Àr med dig dÀr. Froggen ska vÀl ÀndÄ vara analog... Jag Àr lite motstrÀviga gubbe dÀr. Dessutom hade jag nog saknat kompass och nÄgra andra funktioner.Jag skulle rekommendera analoga Frogman. Den blÄa och röda Àr riktigt fina.
SmartDet fÄr du göra fÄr en original sÄn.. Men inte för en vanlig svart som du sen köper en grÄ bezel till
Sök pÄ gw9400 band eller bezel pÄ bukten sÄ hittar du mÀngder av klÀder till bra priser, glöm inte stÀlla in inom eu bara, sÄ du slipper tÀnka pÄ moms och tull
Du menar digital? Har bÄda och tycker bÄda Àr coola. D1000 Frogman kÀnns som en dykdator medan A1000 Frogman kÀnner mer som en snygg dykarklocka som man kan anvÀnda till vardags.Mjaa... Vet inte om jag Àr med dig dÀr. Froggen ska vÀl ÀndÄ vara analog... Jag Àr lite motstrÀviga gubbe dÀr. Dessutom hade jag nog saknat kompass och nÄgra andra funktioner.
@Derix turkosa D1000 Àr wonderlovelyDu menar digital? Har bÄda och tycker bÄda Àr coola. D1000 Frogman kÀnns som en dykdator medan A1000 Frogman kÀnner mer som en snygg dykarklocka som man kan anvÀnda till vardags.
Men visst Àr det sÄ att du missar kompass och termometer i den analoga?Du menar digital? Har bÄda och tycker bÄda Àr coola. D1000 Frogman kÀnns som en dykdator medan A1000 Frogman kÀnner mer som en snygg dykarklocka som man kan anvÀnda till vardags.
StÀmmer. Man missar tyvÀrr kompass, auto light och djupmÀtare. Men inget jag saknar. Irl Àr de snyggare Àn D1000.Men visst Àr det sÄ att du missar kompass och termometer i den analoga?
Finns mÄnga coola D1000 Frogs. Research, ICERC, Gold tornado... Bara att nÀmna nÄgra.@Derix turkosa D1000 Àr wonderlovely
Hmm. NÀstan sÄ att GWG-2000 blir intressant. Provade den hÀromdagen och skruvkronan pÄ den Àr Ätminstone ljusÄr bÀttre Àn den i plast. Frogmannen ser ju ut att ha en trevlig krona med bra grepp ocksÄ. FÄr ta en rejÀl funderare.StÀmmer. Man missar tyvÀrr kompass, auto light och djupmÀtare. Men inget jag jag saknar. Irl Àr de snyggare Àn D1000.
Coola och numera svindyra.Finns mÄnga coola D1000 Frogs. Research, ICERC, Gold tornado... Bara att nÀmna nÄgra.
Ja GWG2K Àr en bra alternativ ocksÄ. Personligen gillar jag A1000 Frog mer. Men det Àr bara jag.Hmm. NÀstan sÄ att GWG-2000 blir intressant. Provade den hÀromdagen och skruvkronan pÄ den Àr Ätminstone ljusÄr bÀttre Àn den i plast. Frogmannen ser ju ut att ha en trevlig krona med bra grepp ocksÄ. FÄr ta en rejÀl funderare.
Börja med att testa en Rangeman.. Dom hittar du för ca 2000 i stort sett nya..Hmm. NÀstan sÄ att GWG-2000 blir intressant. Provade den hÀromdagen och skruvkronan pÄ den Àr Ätminstone ljusÄr bÀttre Àn den i plast. Frogmannen ser ju ut att ha en trevlig krona med bra grepp ocksÄ. FÄr ta en rejÀl funderare.
Ja tyvÀrr. Skulle gÀrna vilja ha en Gold tornado...Coola och numera svindyra.
Tack! Ska kolla in den.Börja med att testa en Rangeman.. Dom hittar du för ca 2000 i stort sett nya..
Sen Àr det bara att gÄ pÄ GWG-2000 om du inte blir nöjd
Kom pÄ att G(W)-9300 Mudman kan vara en trevlig kandidat oxÄ
Har nÄgon klÀmt pÄ mystic forest?
Japp, det Àr korrekt!Undrar om inte @Mic1 knep en sÄn?
Edit, jepp, det gjorde han:
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
Det Ă€r @Daion s đ. Antar att ni har gjort en deal sĂ„ att @Daion fĂ„r köpa tillbaka den om tvĂ„ veckor nĂ€r du tröttnat đ€klocksnack.se