Pilutta digMen gud förbannat!
Nu kommer man ju aldrig kunna lÀgga vantarna pÄ den dÀr
Grattis fifan!
Jag kunde inte lÄta bli den nÀr den vÀl dök upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Pilutta digMen gud förbannat!
Nu kommer man ju aldrig kunna lÀgga vantarna pÄ den dÀr
Grattis fifan!
Hade aldrig köpt GGB om jag vetat att den dÀr skulle dyka upp, förbannatPilutta dig
Jag kunde inte lÄta bli den nÀr den vÀl dök upp
Fast den GGBn Àr grym oxÄHade aldrig köpt GGB om jag vetat att den dÀr skulle dyka upp, förbannat
Tappat rÀkningenHur mÄnga Àr du uppe i nu @roosterman ?
kan du rotera en klocka varje dag i ett kvartal
Japp, den Àr redigt najs. Nya jobbklockanFast den GGBn Àr grym oxÄ
Nu har jag inventerat.. 74-75st + @Roosterwife 's 15stHur mÄnga Àr du uppe i nu @roosterman ?
kan du rotera en klocka varje dag i ett kvartal
Ser ut som 9-Äringens rum fast han har legobyggen. Mardröm vid dammtorkningNu har jag inventerat.. 74-75st + @Roosterwife 's 15st
SÄ dom rÀcker nÀstan ett kvartal om jag nallar hennes oxÄ
Men för helvete, Du har ju stora problem!Nu har jag inventerat.. 74-75st + @Roosterwife 's 15st
SÄ dom rÀcker nÀstan ett kvartal om jag nallar hennes oxÄ
Jag vet...Men för helvete, Du har ju stora problem!
Du behöver ju fler hyllor....
Smart drag att dra med sig @Roosterwife ner i "skiten", förlÄt klocktrÀsket....Jag vet...
Ska rensa undan lite mer böcker
Jag har ju försökt köra 5-1metoden hela tiden...Smart drag att dra med sig @Roosterwife ner i "skiten", förlÄt klocktrÀsket....
Men jag tycker hon behöver lite fler G!
Jag antar det Àr en "budgetvariant" dÄ det saknas 15% titan, jÀkla Schweizerost den dÀr
Men va fasen, man kÀnner ju inte igen dig idagGodmorgon gÀnget
Men jag vill inte byta bort min MRGnu har du chansen @Derix
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP istĂ€lletMen jag vill inte byta bort min MRG
Saknar djungelvrÄl som fasen lagt av med godis m,mMen va fasen, man kÀnner ju inte igen dig idag