• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀnger pÄ MRG tÄget.

PXL_20220216_191857849.jpg

Samma bilder, men en annan sĂ€ljare Ă€n den som köpte i söndags 🙄
Samma bilder och samma beskrivning. Förutom att klockan funkar inte nu

"NÀr dessa bilder togs tickade klockan bra. Men nu har klockan slutat fungera . Bilderna Àr tagna nÄgra dagar innan annonsen publicerades."

Brukar ju vara nere runt 2200 kr ny titt som tÀtt ocksÄ :)

Har inte hĂ€ngt med riktigt i svĂ€ngarna ikvĂ€ll, men jag menade att det ligger en röd stĂ„lis pĂ„ K&S, för det var vĂ€l Ă€ndĂ„ en sĂ„n @Jeser90 funderade att ersĂ€tta sin Rangeman med?? đŸ€” ErkĂ€nner att jag Ă€r liiite slut i huvet nu efter 17timmar pĂ„ jobbetđŸ„Ž

Har inte hĂ€ngt med riktigt i svĂ€ngarna ikvĂ€ll, men jag menade att det ligger en röd stĂ„lis pĂ„ K&S, för det var vĂ€l Ă€ndĂ„ en sĂ„n @Jeser90 funderade att ersĂ€tta sin Rangeman med?? đŸ€” ErkĂ€nner att jag Ă€r liiite slut i huvet nu efter 17timmar pĂ„ jobbetđŸ„Ž
FÄr skylla pÄ att jag har 57 semesterdagar sparade och en hög med komp.:)
La ihop 2200 och den tidigare rangemanhypen idag bara.
:rolleyes:

Va det jag trodde med och kĂ€nde 2200 för en ny😛 Fett billigt som dom sĂ€ger.

Samma bilder och samma beskrivning. Förutom att klockan funkar inte nu

"NÀr dessa bilder togs tickade klockan bra. Men nu har klockan slutat fungera . Bilderna Àr tagna nÄgra dagar innan annonsen publicerades."
Blev förbannad nĂ€r hen insĂ„g att det inte fanns ny bezel att köpa och drĂ€mde den i backen? 🙈

Aha, jag trodde vi pratade om Rangeman. De gĂ„r att hitta för 2200 nya, dock inte röda 😁

Tillbaka
Topp