Jag har sagt det tidigare och sĂ€ger det igen, det Ă€r natt 04:34 inte morgonâŠGodmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har sagt det tidigare och sĂ€ger det igen, det Ă€r natt 04:34 inte morgonâŠGodmorgon!
Blev vĂ€ckt av @Roosterwife för en stund sen.. DĂ„ tyckte hon att det var dags att gĂ„ upp och sova i sĂ€ngen istĂ€llet för i soffanJag har sagt det tidigare och sĂ€ger det igen, det Ă€r natt 04:34 inte morgonâŠ
Gubbkvart i soffan rÀknat med korta visaren?Blev vÀckt av @Roosterwife för en stund sen.. DÄ tyckte hon att det var dags att gÄ upp och sova i sÀngen istÀllet för i soffan
Imorrn Àr det iaf Freeeedaaaaag
Jag hade en sÄn dÀr en gÄng, den fick sunburstmodulen frÄn 5035 till slut, blev sjuuukt najs men korkad som man Àr sÄ sÄldes denJa den blev riktigt clean pÄ nÄgot sÀtt, bÀttre Àn visionen jag hade.
Lite sommarfrÀsch .
Jag hade en sÄn dÀr en gÄng, den fick sunburstmodulen frÄn 5035 till slut, blev sjuuukt najs men korkad som man Àr sÄ sÄldes den
Den skulle jag otroligt gÀrna ha tillbaka!
edit: Alltid roligare med bild
Grym finish..
Borde vara samma som UK priser.Grym finish..
Priset i sverige blir nog högt...50k?
Borde vara samma som UK priser.
Undrar om de hade det priset hela tiden eller om de har sÀnkt till £2500. Tittar man pÄ TVA sÄ lÄg den pÄ £1480 (ca. 19000kr).Svenskt listpris pÄ denna Àr 39900krMRG-G2000R-1ADR
This regal timepiece is highly durable with a Dura soft Fluoro-rubber band and finished with a traditional Japanese bishamon kikko pattern printed on the band, making this an unmistakably unique piece. FREE Peli Case with every MRG purchase, for a limited time only.g-shock.co.uk
Det Ă€r alltid skönare att sova i soffan, förutom nĂ€r man sover en hel natt dĂ€râŠBlev vĂ€ckt av @Roosterwife för en stund sen.. DĂ„ tyckte hon att det var dags att gĂ„ upp och sova i sĂ€ngen istĂ€llet för i soffan
Imorrn Àr det iaf Freeeedaaaaag
Svenskt listpris pÄ denna Àr 39900krMRG-G2000R-1ADR
This regal timepiece is highly durable with a Dura soft Fluoro-rubber band and finished with a traditional Japanese bishamon kikko pattern printed on the band, making this an unmistakably unique piece. FREE Peli Case with every MRG purchase, for a limited time only.g-shock.co.uk
Undrar om de hade det priset hela tiden eller om de har sÀnkt till £2500. Tittar man pÄ TVA sÄ lÄg den pÄ £1480 (ca. 19000kr).
Det ska bli intressant och se vad den landar pÄ.Undrar om de hade det priset hela tiden eller om de har sÀnkt till £2500. Tittar man pÄ TVA sÄ lÄg den pÄ £1480 (ca. 19000kr).
Det finns ett gÀng finska webbutiker som sÀkert tar in den ocksÄ. Med tanke pÄ hur hajpad den hÀr MRG-modellen Àr till skillnad frÄn föregÄende sÄ tror jag att den kommer ha en högre efterfrÄgan, högre produktion och lÀgre pris pÄ sikt.Det ska bli intressant och se vad den landar pÄ.
Blir vÀl bara Globen som tar in den.
TÀnk ocksÄ pÄ att villhöver-kÀnslorna i mars inte riktigt gÄr att lita pÄ med tanke pÄ den knÀppa utmaning vi Àr med iDet skulle vara himla kul att fÄ klÀmma och kÀnna pÄ den i verkligheten!
Ja jag ska hÀmta paket pÄ posten i eftermiddag men som tur Àr sÄ vet jag att den behöver service sÄ jag kan skicka den vidare.TÀnk ocksÄ pÄ att villhöver-kÀnslorna i mars inte riktigt gÄr att lita pÄ med tanke pÄ den knÀppa utmaning vi Àr med i
Blir sÀkert bra rabatter om man shoppar runt lite. TVA fick jag för 13' plus moms. TÀnk om man bor i HK.Det finns ett gÀng finska webbutiker som sÀkert tar in den ocksÄ. Med tanke pÄ hur hajpad den hÀr MRG-modellen Àr till skillnad frÄn föregÄende sÄ tror jag att den kommer ha en högre efterfrÄgan, högre produktion och lÀgre pris pÄ sikt.
Allt innan 05:00 Ă€r nattJag har sagt det tidigare och sĂ€ger det igen, det Ă€r natt 04:34 inte morgonâŠ
LÀcker som satan juKommer att lÀgga ut en G shock b5600sgm-1jr.
Om nÄn vill skicka ett skambud med PM innan sÄ kanske jag slipper skapa annons.