Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hands-On: Casio G-Shock MRGB5000 High-End Digital Watches | aBlogtoWatch
For 2022, Japanâs Casio releases a rare high-end digital dial version of its lauded MR-G collection of elevated G-Shock watches with the MRGB5000 family. There hasnât been a digital member of the G-Shock MR-G watch collection since 1999, even though the original Casio G-Shock MR-G watch from...www.ablogtowatch.com
Fan va cool den Àr!
GMWB5000TVA - Lite vettigare foton.
Ett av dina bÀttre klockköp?
Allt utom bÀnkpress Àr skönt att trÀna ensam. DÀr vill man gÀrna ha en spotter.Ska man köra pÄ nÀr ingen Àr hÀr o ser mig?.
#ensampÄgymmet
Ja, det fÄr man ju sÀga. Var vÀldigt tveksam pga priset först men Àr fortfarande glad att jag slog till.Ett av dina bÀttre klockköp?
Den vÀnstra var riktigt lyckad!HÀr har det varvats friskt idag pga beslutsÄngest .
TvÄ trevliga stÄlis-moddar har fÄtt Àran .
Den vÀnstra var riktigt lyckad!
SÀg till sÄ har jag en trasa över om du vill torka av dom imellanÄt.HÀr har det varvats friskt idag pga beslutsÄngest .
TvÄ trevliga stÄlis-moddar har fÄtt Àran .
SÀg till sÄ har jag en trasa över om du vill torka av dom imellanÄt.
JÀvla fin den dÀr. Saknar min ibland. Grym storlek.Ny bezel pÄ. Synd att det Àr svÄrt och dyrt att fÄ tag pÄ band.
Ja faktiskt. Perfekt storlekJÀvla fin den dÀr. Saknar min ibland. Grym storlek.