• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mirin' the MIRO...
G9000R_MIRO_09.jpg

Halloj all G-Shock fantaster, har en frĂ„ga. Är lite sugen pĂ„ en G-Shock som ska fĂ„ kĂ€nna pĂ„ gĂ„rdsjobb.
Jag Àr sugen pÄ en dw modell, den klassiska designen. Soldrift vore ett plus. Men multiband kÀnns överflödigt dÄ jag ÀndÄ bara stÄr hemma pÄ gÄrden och trampar dag in o dag ut. Att kunna byta armband till nÄn annan fÀrglad modell vore ett plus. Finns de en sÄn modell som har soldrift och enkel bandbyteslösning? Mvh

Halloj all G-Shock fantaster, har en frĂ„ga. Är lite sugen pĂ„ en G-Shock som ska fĂ„ kĂ€nna pĂ„ gĂ„rdsjobb.
Jag Àr sugen pÄ en dw modell, den klassiska designen. Soldrift vore ett plus. Men multiband kÀnns överflödigt dÄ jag ÀndÄ bara stÄr hemma pÄ gÄrden och trampar dag in o dag ut. Att kunna byta armband till nÄn annan fÀrglad modell vore ett plus. Finns de en sÄn modell som har soldrift och enkel bandbyteslösning? Mvh
Dw Àr en enklare modul utan tough solar.
Gwm 5610 Àr nog det bÀsta valet, relativt enkelt med bandbyte.

Tack Ă€ntligen en överblick pĂ„ olika modeller👍
Shockbase Àr riktigt bra, ypperligt med alla filtreringsmöjligheter. Det enda man skulle önska vore fler högupplösta bilder, kanske nÄt system dÀr anvÀndare kunde ladda upp egna bilder pÄ respektive modell. Men det Àr ju bara önskemÄl, det funkar kanon redan som det Àr.

Tillbaka
Topp