Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du extra batteri till klockan med...?Bjuder pÄ ett sitterkvaribilenochvÀntarpÄattfruganskaköpaklÀder-foto
SÄ lÀnge det shoppas i dagsljus Àr det ko-lugntHar du extra batteri till klockan med...?
Ah fasen de va en solar, dÄ funka inte de gamla bonnskÀmtet,SÄ lÀnge det shoppas i dagsljus Àr det ko-lugnt
Lugnt, bÄde bilen och klockan har Tough SolarHar du extra batteri till klockan med...?
Bilen oxÄ???Lugnt, bÄde bilen och klockan har Tough Solar
Volkswagen du vetBilen oxÄ???
Upplyst G-shock för lite OT
HÄller med! Den gröna och den orangea Àr ocksÄ högst intressanta. Har svÄrt att bestÀmma vilken jag gillar mest.Denna kanske dykt upp förut hÀr men den hÀr var fan cool!
Ja riktigt coola. Men blÄ smÀller högst för mig.HÄller med! Den gröna och den orangea Àr ocksÄ högst intressanta. Har svÄrt att bestÀmma vilken jag gillar mest.
Det ska bli sÄ spÀnnande att se vad du kan göra med klockan
Har du blÀstrat boetten?Slow progress...
Printet pÄ glasset var nok ingen ting Ä gjÞre noe med.
PrĂžver med egen print og design.
Tenkte gjerne noen fargekombinasjoner i "hullene" kunne bli litt stiligt.
-Kanskje rÞdt, hvitt og blÄtt....
Har du blÀstrat boetten?
Ok, ska bli spÀnnande att se resultatet i alla fallNeida.
Decalet pĂ„ glasset er i silver. âș
Dw Ă€r en enklare modul utan tough solar.Halloj all G-Shock fantaster, har en frĂ„ga. Ăr lite sugen pĂ„ en G-Shock som ska fĂ„ kĂ€nna pĂ„ gĂ„rdsjobb.
Jag Àr sugen pÄ en dw modell, den klassiska designen. Soldrift vore ett plus. Men multiband kÀnns överflödigt dÄ jag ÀndÄ bara stÄr hemma pÄ gÄrden och trampar dag in o dag ut. Att kunna byta armband till nÄn annan fÀrglad modell vore ett plus. Finns de en sÄn modell som har soldrift och enkel bandbyteslösning? Mvh
Omöjligt att vÀlja fel. Men jag lutar Ät grönt, skulle matcha min avatar.Ja riktigt coola. Men blÄ smÀller högst för mig.
Tack Àntligen en överblick pÄ olika modellerDw Àr en enklare modul utan tough solar.
Gwm 5610 Àr nog det bÀsta valet, relativt enkelt med bandbyte.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Sen Àr ju batteritiden minst 10 Är pÄ en DW sÄ jag vet inte om det spelar sÄ stor roll i det stora hela.Tack Àntligen en överblick pÄ olika modeller
Shockbase Àr riktigt bra, ypperligt med alla filtreringsmöjligheter. Det enda man skulle önska vore fler högupplösta bilder, kanske nÄt system dÀr anvÀndare kunde ladda upp egna bilder pÄ respektive modell. Men det Àr ju bara önskemÄl, det funkar kanon redan som det Àr.Tack Àntligen en överblick pÄ olika modeller
Ja autobacklight hade jag redan pÄ min g shock i högstadiet. MÄste varit 2001 eller 2002.Sen Àr ju batteritiden minst 10 Är pÄ en DW sÄ jag vet inte om det spelar sÄ stor roll i det stora hela.
Jag har svÄrt att vara utan auto backlight sÄ jag gillar gwm bÀttre.
HÄller med @daniel svenssonJa autobacklight hade jag redan pÄ min g shock i högstadiet. MÄste varit 2001 eller 2002.
Har för mig att det var nÄgon som postade bilder pÄ en svart och en grön för nÄn vecka sedan. I den hÀr trÄden betyder "nÄn vecka" en jÀÀÀÀkla massa sidor att kolla igenom dock. Lycka till!Finns de nÄgon dw6600 hÀr pÄ ks?