Urtyp
Guld
Svar ja. Brukar dyka upp med jÀmna mellanrum hÀr i trÄden.Finns de nÄgon dw6600 hÀr pÄ ks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Svar ja. Brukar dyka upp med jÀmna mellanrum hÀr i trÄden.Finns de nÄgon dw6600 hÀr pÄ ks?
Haha sant!Omöjligt att vÀlja fel. Men jag lutar Ät grönt, skulle matcha min avatar.
edit: Btw: det ryktas om en helt ny version av GA-2100 baserat pÄ nya modellnummer.
HĂ€r Ă€r mina tvĂ„âŠFinns de nĂ„gon dw6600 hĂ€r pĂ„ ks?
Skulle ju kunna tÀnka mig att vara utan autobacklight, den hÀr kÀnns vÀldigt rÀtt till bonnaklÀdernaHÄller med @daniel svensson
GW-M5610 Àr en beater deluxe
Alternativet Àr nÄgon GW-B5600. DÄ passar dom flesta bezels och band frÄn DW-5600, och dÄ finns det hur mycket fÀrgkombon som helst
GWM
GW-B5600MG
Skulle ju kunna tÀnka mig att vara utan autobacklight, den hÀr kÀnns vÀldigt rÀtt till bonnaklÀderna
Dom Ă€r grymma i sin enkelhetHĂ€r Ă€r mina tvĂ„âŠ
SpÀnnande med eget tryck. Ser fram mot slutresultatet!Slow progress...
Printet pÄ glasset var nok ingen ting Ä gjÞre noe med.
PrĂžver med egen print og design.
Tenkte gjerne noen fargekombinasjoner i "hullene" kunne bli litt stiligt.
-Kanskje rÞdt, hvitt og blÄtt....
den dĂ€r Ă€r vĂ€l inte vit?Ăsch gjorde en kovĂ€ndning och gick pĂ„ en vit orange. KĂ€nns som den gĂ„r att kombinera med lite fĂ€rger om man sĂ„ önskar. Vitt och smuts och koskit Ă€r ju praktiskt
DW-5600LS-7ER
Du producerar ju det vita guldet.. SĂ„ den passar ju utmĂ€rktĂsch gjorde en kovĂ€ndning och gick pĂ„ en vit orange. KĂ€nns som den gĂ„r att kombinera med lite fĂ€rger om man sĂ„ önskar. Vitt och smuts och koskit Ă€r ju praktiskt
DW-5600LS-7ER
Ăr Derixwife elak mot dig och tog tillfĂ€llet i akt att "stĂ€da"Kommer ni ihĂ„g min fina klockvĂ€ska som stod framme, lĂ€ttĂ„tkomlig och öppen för beskĂ„dan? Idag stĂ„r det nĂ„t annat pynt dĂ€r
Den kĂ€nner jag igen. NĂ€r man tycker att man fĂ„tt till nĂ„gon inredningsgrej riktigt bra och nĂ„n vecka senare sĂ„ har den förpassats till vinden/förrĂ„det.Ăr Derixwife elak mot dig och tog tillfĂ€llet i akt att "stĂ€da"
Ja fasen detta gick lite fort i vanlig ordning armbandet va vÀldigt genomskinligt, boetten verkar ju lite mer vit. Armbandet ser ju mer ut som nÄt man brukar fÄ pÄ akuten med nÀrmare efterforskning. Kanske blir med detsamma att leta efter ett ersÀttningsband. Finns det eftermarknad band som nÄgon av er kan rekommendera till dw 5600?Du producerar ju det vita guldet.. SÄ den passar ju utmÀrkt
Edit @Rulle Jepp, det Àr en skeletonmodell, men vit i botten
Hon passade pĂ„ nĂ€r jag spelade PS5, m.a.o fĂ„r jag skylla mig sjĂ€lvĂr Derixwife elak mot dig och tog tillfĂ€llet i akt att "stĂ€da"
SÄna dÀr porslinsgrejer brukar ju sÀllan anvÀndas mest samla damm, sÄ dom behöver ju inte vara lÀttÄtkomliga om man ska hÄrddra det men Àr nog inte lÀge att du tar upp en disskussion om detKommer ni ihÄg min fina klockvÀska som stod framme, lÀttÄtkomlig och öppen för beskÄdan? Idag stÄr det nÄt annat pynt dÀr
Den du köpt Àr genomskinlig bÄde pÄ band och bezel, men modulen bakom Àr vit och gör att bezel ser vitare ut.Ja fasen detta gick lite fort i vanlig ordning armbandet va vÀldigt genomskinligt, boetten verkar ju lite mer vit. Armbandet ser ju mer ut som nÄt man brukar fÄ pÄ akuten med nÀrmare efterforskning. Kanske blir med detsamma att leta efter ett ersÀttningsband. Finns det eftermarknad band som nÄgon av er kan rekommendera till dw 5600?
VÀldigt mycket frÄgor vÀldans trevlig trÄd detta verkar vara, kul att kunna nörda ner sig i nÄgot annat mÀrke
Jag avbestÀllde den. Efter att ha tittat pÄ videos pÄ den sÄ sjönk ha begÀret.Den du köpt Àr genomskinlig bÄde pÄ band och bezel, men modulen bakom Àr vit och gör att bezel ser vitare ut.
Ăr det bara "vanlig" smuts sĂ„ tvĂ€ttar du bara rent pĂ„ kvĂ€ll.
HÄller du pÄ med oljor och bromsdamm sÄ Àr det lite krÄngligare.
Köp hem en paket med vita "magiska" flÀcksuddare dom funkar bra till klockor.
Annars Àr det bara att hitta en modell/fÀrg du gillar och sök pÄ Ebay sÄ brukar det finnas delar. Brukar gÄ att hitta i Polen,Israel, Tyskland hos seriösa sÀljare.