Dags för batteriladdning. BÄde pÄ klocka och mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara sÄg den nÀr jag kollade den vitaDen rosa mÄste du varit snabb pÄ!
Du fÄr flytta runt dom i vÀskan sÄ kan du lossas att du roterat domSaknar klockrotation
Satte MRGn pÄ laddning, den hade det sÄ mörkt inne i vÀskanDu fÄr flytta runt dom i vÀskan sÄ kan du lossas att du roterat dom
Det Àr coolt nÀr man kÀnner till att klockan sannolikt klarar av bÄde djuphavsdykning, rymdfÀrder och kÀrnvapenkrig.HÀmta-in-tidning-G
Ser riktigt bra ut!Da blir dette det endelige resultatet.
Synest det ble litt bedre med rund bezel
Ja, ta en hantverkare. Efter rot, med deras rabatter pÄ material, och med tanke pÄ att man vid försÀljning kvittar bort endel av den eventuella vinsten sÄ Àr det billiga timmar du gör. Sannolikt görs arbetet pÄ kortare tid och kanske(?) med ett bÀttre resultat.Det hÀr projektet börjar kÀnnas övermÀktigt.. Snart dags att ta in hantverkare, tiden rÀcker ju inte till
Jag medSaknar klockrotation
Ăr det sĂ„ dom heter alltsĂ„! vi har en massa sĂ„na i fönstren hĂ€r hemmaâŠVill bara varna i förvĂ€g.. Jag Ă€r en palettblads nörd oxĂ„ sĂ„ kommer sprida massor av fĂ€rg hĂ€r framöver.. Bara sĂ„ ni vet
Oj jaaaa super kulĂr det sĂ„ dom heter alltsĂ„! vi har en massa sĂ„na i fönstren hĂ€r hemmaâŠ
VÀlkommen in pÄ bÄde KS och i G-shocktrÄdenTjena allihop!
DÄ jag Àr relativt ny inom G-Shock vÀrlden skulle det vara perfekt om jag kunde fÄ lite guidning mot mitt nÀsta klockinköp
Jag har kikat pÄ att eventuellt skaffa en GW-9400, though solar Àr ett mÄste men har Àven börjat fundera pÄ att slÄ pÄ stort och gÄ pÄ en GWG-2000, Àr dock lite orolig över storleken
Vad Àr era Äsikter kring dessa 2 klockor och vilken skulle ni vÀlja?
Tusen tack för ett grymt forum!
Tjena allihop!
DÄ jag Àr relativt ny inom G-Shock vÀrlden skulle det vara perfekt om jag kunde fÄ lite guidning mot mitt nÀsta klockinköp
Jag har kikat pÄ att eventuellt skaffa en GW-9400, though solar Àr ett mÄste men har Àven börjat fundera pÄ att slÄ pÄ stort och gÄ pÄ en GWG-2000, Àr dock lite orolig över storleken
Nu beror det ju pÄ ifall du Àr ute efter en massa funktioner. Men om du bara vill pröva pÄ en G-Shock sÄ mÄste man ju ÀndÄ rekommendera en klassisk square. GW-M5610 Àr ett bra insteg.Tjena allihop!
Tack!VÀlkommen in pÄ bÄde KS och i G-shocktrÄden
Det dÀr Àr tvÄ grymt bra modeller du nÀmner
SÄ vilken du Àn vÀljer kommer du inte bli besviken.
Personligen hÄller jag Rangeman högt.
GWG-2000 har jag endast testat, men har 1000 och den bÀrs oxÄ riktigt skönt trots storleken.
Risken hÀr inne Àr att det kommer sluta med att du har minst en av varje
En square har jag ocksÄ kikat lite pÄ men dÄ har det varit stÄlmodellerna som varit intressanta.Nu beror det ju pÄ ifall du Àr ute efter en massa funktioner. Men om du bara vill pröva pÄ en G-Shock sÄ mÄste man ju ÀndÄ rekommendera en klassisk square. GW-M5610 Àr ett bra insteg.
HÀr finns det ingen som nöjer sig med bara en G-shock...Det Àr inte lÀtt att bestÀmma sig sÄ jag förstÄr att det Àr svÄrt att nöja sig med bara en
Du mÀrker redan nu att du kommer villhöva ett gÀng G-shocksTack!
Hur upplever du att Rangeman bÀrs, den upplevs inte som klumpig? DÄ jag bor i en relativt liten stad sÄ finns det tyvÀrr ingen affÀr dÀr man prova dom.
En square har jag ocksÄ kikat lite pÄ men dÄ har det varit stÄlmodellerna som varit intressanta.
Det Àr inte lÀtt att bestÀmma sig sÄ jag förstÄr att det Àr svÄrt att nöja sig med bara en