• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag kör vi en FOX FIRE đŸ€©
IMG_7804.jpeg
Enligt Shockbase slĂ€pptes modellen i Juni-94🙂 https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6600B-1A&subseries=DW-6600&series=66XX
Edit @Urtyp hann före😀

Ja den köptes frÄn Vinted, fick den till ett vÀldigt fint pris. Ser oanvÀnd ut, dÀremot sÄ förstÄr jag inte vilket Ärtal den Àr ifrÄn. NÄgon hÀr som kan hjÀlp till?
image.jpg
Kul! SĂ„g den dĂ€r, ser ut att vara u vĂ€ldigt bra skick för sin Ă„lder. Helt klart den bĂ€sta fĂ€rgkombon för 6600 om du frĂ„gar mig. Ta vĂ€l hand om den den 😊

SÄg att nÄgra redan svarat angÄende Ärtalet.

Ingen ny G i paketet, men lĂ„ste precis upp möjligheten att anvĂ€nda min Antarctic Research ROV med gott samvete 😀

Kan varmt rekommendera Watchway, de verkar ha rÀtt bra utbud nÀr det handlar om band/bezel till lite ovanligare modeller och dessutom till betydligt lÀgre pris Àn alla andra.

IMG_0799.jpeg

Jag tycker personligen att den nya Mudmastern Àr den coolaste och snyggaste av G-shocks alla prisklasser inkluderat. Och den Àr nÄgot mindre Àn föregÄngaren, vilken jag tyckte var för stor för min 17cm handled.
TÀnk om den hade samma utformning pÄ baksidan och satt lika bra som Mudman 9500, vilken jag har och verkligen gillar!
Den gröna skulle jag nog vÀlja i sÄ fall.

1000007747.jpg

Senast Àndrad:
Ingen ny G i paketet, men lĂ„ste precis upp möjligheten att anvĂ€nda min Antarctic Research ROV med gott samvete 😀

Kan varmt rekommendera Watchway, de verkar ha rÀtt bra utbud nÀr det handlar om band/bezel till lite ovanligare modeller och dessutom till betydligt lÀgre pris Àn alla andra.

IMG_0799.jpeg
Helt rĂ€tt. Skaffade mina för nĂ„gra Ă„r sedan. 🙂
1000023391.jpg

Jag tycker personligen att den nya Mudmastern Àr den coolaste och snyggaste av G-shocks alla prisklasser inkluderat. Och den Àr nÄgot mindre Àn föregÄngaren, vilken jag tyckte var för stor för min 17cm handled.
TÀnk om den hade samma utformning pÄ baksidan och satt lika bra som Mudman 9500, vilken jag har och verkligen gillar!

1000007747.jpg
Baksidan Àr ungefÀr samma som mudman.
1000020117.jpg

1000007747.jpg
En sĂ„n dĂ€r villhövs för att göra gröna Mudmastersamlingen komplett 😁

Baksidan Àr ungefÀr samma som mudman.
1000020117.jpg

Sidostöden, klaffarna, eller vad de nu kallas pÄminner. Men jag tror att Mudman 9500 har brantare vinkel och dÀrför gör att det omsluter handleden bÀttre. Eller?
NÄgon som rÄkar ha bÄda och kan visa en bild sida vid sida?
Mudman 9500 har bara 35mm platt baksida medan Rangeman 9400 har 55mm! AvsevÀrd skillnad. Men det Àr tydligt att Mudmaster Àr betydligt bÀttre Àn Rangeman i detta avseende.

Tillbaka
Topp