Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Back to basics
Yes, den Àr sÄ jÀkla bra.Back to basics![]()
Nu först ser jag att den modellen har florist-camo! StenhÄrt.Pysslar med palettblad sticklingarna i vÀntan pÄ rötter sÄ att jag kan plantera dom
![]()
Korrekt uppfattat. Japanska vs internationella beteckningen. Det Àr sÄledes minst 100 extra stilpoÀng om du kör med Fox fire.Kanske en enkel frÄga;
Vad skiljer "Fox Fire" frÄn "Illuminator"?
Olika namn för samma saker eller Àr det helt olika?
Tackar
MÄnga gÄnger Àr priserna pÄ e-bay eller chrono-24 i mitt tycke rena önskepriser. HÀr Àr en försÀljning pÄ KS. Förvisso frÄn 2020, men det Àr i alla fall indikativt. Annars kan Tratten vara ett bra alternativPling! "VÀlkommen till programmet Dagens i-landsproblem!"
Suck.. har jag gÄtt och fÄtt ngt hypeat som beater eller vad hÀnder hÀr?
![]()
Har en gwx-5600wa enligt ovan som jag anvÀnder som beater. AnvÀnder ett svart eftermarknadsband, det vita ligger i ngt skÄp hÀrhemma.
TÀnkte sÀlja den för att prova annan klocka med nya u-modulen, men hur ska man lyckas prissÀtta nÄt sÄnt hÀr? Hur har ni gjort som rÄkat ut för samma? Tradera? Kan man se faktiska slutpriser pÄ ebay eller annan site?
Tack![]()
En sliten beater kanske Àr vÀrd 400-500:- med lite tur?Pling! "VÀlkommen till programmet Dagens i-landsproblem!"
Suck.. har jag gÄtt och fÄtt ngt hypeat som beater eller vad hÀnder hÀr?
![]()
Har en gwx-5600wa enligt ovan som jag anvÀnder som beater. AnvÀnder ett svart eftermarknadsband, det vita ligger i ngt skÄp hÀrhemma.
TÀnkte sÀlja den för att prova annan klocka med nya u-modulen, men hur ska man lyckas prissÀtta nÄt sÄnt hÀr? Hur har ni gjort som rÄkat ut för samma? Tradera? Kan man se faktiska slutpriser pÄ ebay eller annan site?
Tack![]()
Klart du ska ha en GW-9400. Svintuff och mycket pang för pengarna. SÀrskilt om man köper beggad. Finns ute pÄ annons pÄ köp och sÀlj hÀr. En av annonserna Àr minTjena allihop!
DÄ jag Àr relativt ny inom G-Shock vÀrlden skulle det vara perfekt om jag kunde fÄ lite guidning mot mitt nÀsta klockinköp
Jag har kikat pÄ att eventuellt skaffa en GW-9400, though solar Àr ett mÄste men har Àven börjat fundera pÄ att slÄ pÄ stort och gÄ pÄ en GWG-2000, Àr dock lite orolig över storleken
Vad Àr era Äsikter kring dessa 2 klockor och vilken skulle ni vÀlja?
Tusen tack för ett grymt forum!
YaaayNu först ser jag att den modellen har florist-camo! StenhÄrt.![]()
Haha, precis din jag Àr sugen pÄKlart du ska ha en GW-9400. Svintuff och mycket pang för pengarna. SÀrskilt om man köper beggad. Finns ute pÄ annons pÄ köp och sÀlj hÀr. En av annonserna Àr min![]()
Det var sÀkert den jag köpte!MÄnga gÄnger Àr priserna pÄ e-bay eller chrono-24 i mitt tycke rena önskepriser. HÀr Àr en försÀljning pÄ KS. Förvisso frÄn 2020, men det Àr i alla fall indikativt. Annars kan Tratten vara ett bra alternativ
Avslutad - Casio G-Shock Gwx-5600wa
En Gwx-5600wa moddad med svart skal men original kommer sÄklart med. Den Àr i mycket bra skick :) 1350:- skickat med skicka lÀtt. Ploprofklocksnack.se
Ser lite svartsjuka ut....HÀr ligger RangemÀnnen och surar ett par veckor till
![]()
Du anar inte.... Dom hade gÀrna tagit 400ans plats.. Men icke sa @Back -manSer lite svartsjuka ut....
Du anar inte.... Dom hade gÀrna tagit 400ans plats.. Men icke sa @Back -man![]()
Ja, men straight to stoppur direkt frÄn tidsvisningen med ett knapptryck Àr smuttHaha, precis din jag Àr sugen pÄ
Ett jÀdra oskick att bÄde den och nya U-modulerna har minuter som lÀgsta enhet i nedrÀkningstimern, men man kan inte fÄ allt
Nu vill ju jag för en gÄng skull kapitalisera pÄ the mega hypez och casha in storkovan pÄ denna sÄ att jag kan köpa bÄde gw9400 och 5610U-squarenMÄste bara hitta de mÀnniskorna som reddit pratar om som vill hosta upp 400 dolares för en vit surfarsquare.
Troligtvis dyker den upp pÄ K&S med ett premiumpÄslag pÄ en hundring![]()